Hop til indhold
Administrator

Status efter den første uge på Hedomax.net

Recommended Posts

Jeg syntes lige det var på tide at komme med en lille status over Hedomax, efter den første uge er gået. I min administrationsside kan jeg se, at forumet blev installeret lørdag den 14. januar 2012 klokken 15:09.

Siden da, er der blevet skrevet 213 indlæg, fordelt på 57 emner. Der er blevet oprettet 73 brugere. Vi har sammenlagt haft lige over 3.500 unikke besøgende den seneste uge, som sammelagt har set ca. 37.000 sider.

Ca. 85% af disse besøgende er kommet fra Google.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, men der er nok ikke mange, der ved, hvad "unikker brugere" er.

Det kan du have ret i, så det må jeg hellere lige prøve at komme med en forklaring på :)

Et unikt besøgende er i vores tilfælde, et besøg indenfor 24 timer fra den samme IP-adresse eller hostmask. Hvilket vil sige, hvis en bruger besøger os mere end én gang på 24 timer, tæller det stadig kun som et unikt besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men har du ikke tidligere sagt, at det nogen steder ikke er 24 timer, men f.eks. 10 timer?

Jo, det er meget forskelligt fra system til system, hvordan man tæller de unikke besøgende. Nogle systemer tæller det som et nyt besøgende igen, allerede efter 60 minutter, men andre systemer, først tæller det som et nyt besøgende, efter 30 dage.

Vores system tæller som nævnt tidligere, som et nyt besøg igen efter 24 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...