Hop til indhold

Min lækre kone

Featured Replies

Skrevet

Hej 

er ny her og faktisk i tvivl om jeg er det rette sted, men prøver lige. Jeg har en lækker kæreste som jeg godt kunne tænke mig at se blive kneppet af en fremmede fyr. Hun er 51 år. 161cm 50 kg. Hun er enormt godt bygget. Lille stram røv, flad mave og gode ben. Hun dyrker meget motion. Er det her man skal lede efter en go mand til at kneppe hende??? Jeg vil styre det hele og være til stede hele tiden.  

Lad mig høre hvad I siger

Skrevet

Hej John. Det kunne sagtens være det rigtige sted. Tænker du GB eller kun en mand du søger? 

Skrevet
John P skrev, for 4 minutter siden:

Hej 

er ny her og faktisk i tvivl om jeg er det rette sted, men prøver lige. Jeg har en lækker kæreste som jeg godt kunne tænke mig at se blive kneppet af en fremmede fyr. Hun er 51 år. 161cm 50 kg. Hun er enormt godt bygget. Lille stram røv, flad mave og gode ben. Hun dyrker meget motion. Er det her man skal lede efter en go mand til at kneppe hende??? Jeg vil styre det hele og være til stede hele tiden.  

Lad mig høre hvad I siger

Lyder som nået jeg gerne vil tilbyde din dejlige kæreste. Hvor i landet bor i? Mvh kim

Skrevet
  • Author

Ups..... vi bor i tæt på Ikast. 

Skrevet

Jeg er også kllar

Skrevet
John P skrev, for 6 minutter siden:

Ups..... vi bor i tæt på Ikast. 

Jeg er klar. 35 år og ret veludrustet. 

Skrevet

Jeg er også frisk 52 år pæn og velsoigneret. 

Skrevet

Øv. Bor i den forkerte side af landet i dag:(  Det lyder lidt frækt.   Håber det bliver til noget.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg kommer ca 20 km fra Ikast så hvis I er friske siger I bare til.. Jeg har stor erfaring både i klub og dogging... Jeg har pt selv et par stykker Jeg besøger til fælles glæde og med accept fra den bedre halvdel  

Skrevet
  • Author
Peter8260 skrev, 1 time siden:

Hej John. Det kunne sagtens være det rigtige sted. Tænker du GB eller kun en mand du søger? 

Tænker kun en mand

Skrevet

Du kunne godt tænke dig, at se hende sammen med en anden mand.

Men hvad siger hun??

Skrevet
John P skrev, 1 time siden:

Tænker kun en mand

Hej

Skriv hvad du søger lidt mere præcist - og lad fyrene skrive pb til dig/jer. Evt. Hvad erfaring de har. Hvis det er jeres første gang vil jeg anbefale I finder en der har prøvet det før og som tiltaler jer i første besked.

Jeg har selv god erfaring med at bede om er billede for at være sikker på folk er seriøse og når aftalen er på plads så skriv over SMS :-)

Held og lykke med det :-)

Skrevet
larslarsen skrev, for 23 minutter siden:

Ham her kunne være et godt bud: http://www.sexpiger.dk/4413

Ligner godt nok meget photoshop

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 6 timer siden:

Det er det så ikke, har mødt manden............ hvor vi sammen var om en pige

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden:

Alko - det er i Jylland. Ganske normal pik-størrelse her. ;)

Skrevet
Riesenschwanz skrev, for 45 minutter siden:

Alko - det er i Jylland. Ganske normal pik-størrelse her. ;)

Ja, de mål der er helt standard plov størrelse :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.