Hop til indhold
John P

Min lækre kone

Recommended Posts

Hej 

er ny her og faktisk i tvivl om jeg er det rette sted, men prøver lige. Jeg har en lækker kæreste som jeg godt kunne tænke mig at se blive kneppet af en fremmede fyr. Hun er 51 år. 161cm 50 kg. Hun er enormt godt bygget. Lille stram røv, flad mave og gode ben. Hun dyrker meget motion. Er det her man skal lede efter en go mand til at kneppe hende??? Jeg vil styre det hele og være til stede hele tiden.  

Lad mig høre hvad I siger

Del dette indlæg


Link til indlæg
John P skrev, for 4 minutter siden:

Hej 

er ny her og faktisk i tvivl om jeg er det rette sted, men prøver lige. Jeg har en lækker kæreste som jeg godt kunne tænke mig at se blive kneppet af en fremmede fyr. Hun er 51 år. 161cm 50 kg. Hun er enormt godt bygget. Lille stram røv, flad mave og gode ben. Hun dyrker meget motion. Er det her man skal lede efter en go mand til at kneppe hende??? Jeg vil styre det hele og være til stede hele tiden.  

Lad mig høre hvad I siger

Lyder som nået jeg gerne vil tilbyde din dejlige kæreste. Hvor i landet bor i? Mvh kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk

Jeg er så heldig at jeg kommer ca 20 km fra Ikast så hvis I er friske siger I bare til.. Jeg har stor erfaring både i klub og dogging... Jeg har pt selv et par stykker Jeg besøger til fælles glæde og med accept fra den bedre halvdel  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter8260 skrev, 1 time siden:

Hej John. Det kunne sagtens være det rigtige sted. Tænker du GB eller kun en mand du søger? 

Tænker kun en mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
John P skrev, 1 time siden:

Tænker kun en mand

Hej

Skriv hvad du søger lidt mere præcist - og lad fyrene skrive pb til dig/jer. Evt. Hvad erfaring de har. Hvis det er jeres første gang vil jeg anbefale I finder en der har prøvet det før og som tiltaler jer i første besked.

Jeg har selv god erfaring med at bede om er billede for at være sikker på folk er seriøse og når aftalen er på plads så skriv over SMS :-)

Held og lykke med det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 45 minutter siden:

Alko - det er i Jylland. Ganske normal pik-størrelse her. ;)

Ja, de mål der er helt standard plov størrelse :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...