Hop til indhold

"22 årige fræk dansk studine" Århus.

Featured Replies

Skrevet

Det er da lige før jeg er klar på en trekant med hende og hendes moster hvis den er ægte :D:P

Skrevet
  • Author
Lilou skrev, for 4 minutter siden:

Det er da lige før jeg er klar på en trekant med hende og hendes moster hvis den er ægte :D:P

Kan du lokkes til en firkant?? :D:P

Skrevet

I følge Google kan man også møde hende i Basel, eller måske hendes tvilling søster.

Skrevet

de annoncer på al -hvor der kun er mail kontakt

FUP OG SVINDEL

du bliver henvist til et betalings site

Skrevet
sweetstone skrev, for 35 minutter siden:

de annoncer på al -hvor der kun er mail kontakt

FUP OG SVINDEL

du bliver henvist til et betalings site

Arhh, det er nu ikke alle der er fake - vi er heldige i København :-) - at have nogle polske piger (Evelyne, Alexandra, Bambi, Chilli m.fl.), som også kun benytter sig af mail-kontakt. Og de er gode nok. Faktisk ligger de alle i top hvad service angør (og pris :-) )
Godt nytår

Dressmann

Skrevet
Dressmann skrev, for 1 minut siden:

Arhh, det er nu ikke alle der er fake - vi er heldige i København :-) - at have nogle polske piger (Evelyne, Alexandra, Bambi, Chilli m.fl.), som også kun benytter sig af mail-kontakt. Og de er gode nok. Faktisk ligger de alle i top hvad service angør (og pris :-) )
Godt nytår

Dressmann

burde nok have brugt ordet " næsten"

har set et mønster -med gmail-er fake

syntes de nemme at spotte-tekst og billeder

beklager min generalisering

Skrevet
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

burde nok have brugt ordet " næsten"

har set et mønster -med gmail-er fake

syntes de nemme at spotte-tekst og billeder

beklager min generalisering

har også lagt mærke til, de mail`s, hvor der er noget, der liner et navn, men resten er bare bogstaver, der ikke giver mening. Og billederen ser lidt for gode ud.

Skrevet

Jeps...det er sgu lidt ærgerligt at Annoncelight ikke er villige til at rydde op i den slags.

Øv!

Skrevet

Gad vide hvorfor det næsten altid lige er @Anastasia som bliver kopiert?? Det er min. 3. gang jeg ser det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.