Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/240760://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_2017_12/Screenshot_20171229-230605.png.a4e9eba24583e67f0adb6b29018162c0.png

Aftalte i går et møde med denne pige til i dag. Skulle skrive 15min før ankomst. Kørte mod Svendborg og skrev til hende en halv time før mødetid. Ingen svar. Skrev så 15min senere. Ingen svar. Ringede.... Ingen svar. Ringede igen da jeg var på adressen... Ingen svar. Kørte hjem igen og har intet hørt fra hende. Så kære venner: nok en skidt idě at køre langt efter hende....... Useriøst

 

Redigeret af Rooster
Billeder fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv det er fandeme træls... Har aldrig selv været ude for at en aftale ikke er blevet holdt. Men med mindre jeg er i nærheden alligevel ringer eller skriver jeg også altid inden jeg kører hjemme fra. Sørger også om muligt for at have en plan B i nærheden af den jeg laver en aftale med. Det er dog bare lidt svært at have en sådan i Svendborg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man nu laver aftaler dagen før eller endnu tidligere,  var det så ikke en idé, at man på dagen lige bekræfter at man har en aftale kl. xx.xx.  ?  Det er jo lidt surt at gøre sig lækker, herefter drage afsted i usikkerhed omkring aftalen osv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Når man nu laver aftaler dagen før eller endnu tidligere,  var det så ikke en idé, at man på dagen lige bekræfter at man har en aftale kl. xx.xx.  ?  Det er jo lidt surt at gøre sig lækker, herefter drage afsted i usikkerhed omkring aftalen osv.  

På den anden side hvis det er tilfældet, burde pigen fortælle det til vedkommende. Det er lige så meget pigens ansvar at melde uventede ændringer til kunden, såvel som kunden bekræfter/afmelder besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, 1 time siden:

På den anden side hvis det er tilfældet, burde pigen fortælle det til vedkommende. Det er lige så meget pigens ansvar at melde uventede ændringer til kunden, såvel som kunden bekræfter/afmelder besøget.

Jeg taler ikke om ansvar, men nærmere om hvordan kan som køber kan undgå at køre forgæves.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den opfattelse af at nogle af de udlandske piger ikke har forstået det med at man aftaler en tid hos dem er noget de skal overholde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...