Hop til indhold
Mand

Astrid Sexy Club (Anastasia)

Recommended Posts

Besøgte Astrid i Sexy Club i dag. Til jer der er til meget slanke piger med små bryster, det her er det ultimative guf. Hun er virkelig sød og nem at snakke med. Jeg var meget imponeret over hendes billeder, men hun ser bedre ud i virkeligheden. Jeg vil gå så langt som at sige at hun er en af de smukkeste jeg har set ;)

Det var en fin GFE-oplevelse - Hun kunne godt være lidt mere kyssende, men det er nok bare mig der er for krævende ;) Ikke så dybe kys, men gode, sensuelle tungekys.

Sublim krop! Hun var glad for at blive slikket - Jeg ved ikke om hun kom rigtigt, men det var virkelig frækt! Jeg slikkede hende mens jeg nussede hendes bryster og havde en hånd fast plantet på hendes ene balle - meget snart var der en hånd over min på hendes røv, og hendes anden hånd blev brugt til at presse mit ansigt ind mod hendes lækre skød.

Selve akten var super dejlig - Det er et syn for guder, at se på hende, mens hun rider. Vi tog det stille og roligt, skiftede stilling og var meget tætte og blide - det var super godt!

Det er absolut en af de top 5 bedste oplevelser jeg kan huske ;)

Det kunne godt gå hen og blive et dyrt bekendtskab.

Fik jeg sagt at hun er smuk, sød og nem at snakke med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...