Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har besøgt dette sted og fået virkelig god massage. Der arbejdes med hele kroppen, men det er endnu ikke nogen tegn på, at man kan få andet end massage. 

Er der nogen der har haft held med en udvidet service?http://Www.fasaimassage.dk

Som ren massage kan jeg kun anbefale stedet. Et af byens absolut bedste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej der bydes kun på massage der, og rigtig som du skriver, det er absolut den bedste massage i miles omkreds, nyder selv at komme der og få en ordentlig behandling uden pilleri, nej hun er yderst professionel og seriøs, så skal der mere til så må du uden for byen for at finde noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knald62 skrev, 1 time siden:

? Der må være andre, der har anden oplevelse. Stedet er rødt - på Thai listen?

Rødt: ikke kategoriseret, betyder, at ingen har givet 'kortholder' besked om, at stedet burde have en anden farve!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser ud til at jeg skal opgive håbet om den “fuldendte behandling” og så nyde den fantastiske massage her. Jeg kan også læse at der ikke gives sexuelle ydelser i klinikken.

Skulle en eller anden have en udvidet oplysning, vil jeg meget gerne have en PM, ellers må jeg jo forsøge at finde et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

okay.
kan se tråden her er rimelig gammel og jeg har lige været der.

300kr for 30min olie massage. utrolig behageligt.
der står godt nok på deres side, ingen intim behandling men hende jeg var inde ved hentydede det. ved ikke hvem det var. første gang. er lidt træt af jeg havde taget hånd om sagen før.
det var lidt underligt at være nøgen, hvilket var noget de fortalte. er ellers vant til at skulle beholde shorts på andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 7 timer siden:

Hvilken behandling bestilte du?

Hvor gammel var hende du fik massage af? (Du kan altid tillade dig at rose hende for massagen og så be' om hendes navn, så du kan booke hende næste gang.)  ;)

Bad hun dig smide underbukserne?

/ Western

Redigeret af Western
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Western skrev, for 1 minut siden:

Hvilken behandling bestilte du?

Hvor gammel var hende du fik massage af? (Du kan altid tillade dig at rose hende for massagen og så be' om hendes navn, så du kan booke hende næste gang.)  ;)

Bad hun dig smide underbukserne?

/ Western

jeg ville egenligt have haft en ægte thai massage som det hed, men hende her var ikke "expert" i det og tilbød olie massage hvilket jo er lige fint for mig. kom lige fra vejen af, og ikke været der før. har tjekket deres siden, men har faktisk ikke rigtig nogen ide om hvilken af deres massager jeg fik. som sagt 300 for 30min.

har aldrig været god til at dømme folks alder, men vil sige måske start 40erne. omkring 160-165, lidt flotte kurver og front. og en flot ryg tattovering.
havde beholdt mine shorts på, men hun bad mig lægge dem, da de brugte meget olie. underlig følelse at være nøgen og næsten udækket non stop under hele seancen. 
hun var meget venlig og spurgte om det gjorde ondt etc. helt sikkert en god massage. 

jeg var så forvirret over oplevelsen at jeg aldrig fik spurgt om hendes navn eller tænkt så langt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 3 minutter siden:
jeg var så forvirret over oplevelsen at jeg aldrig fik spurgt om hendes navn eller tænkt så langt.

Tak for svar...  :)

Du kan se en del billeder af ejeren på deres Facebook-side og så udelukke/bekræfte det er hende.

De tilbyder par-massage så der må være minimum 2 massører på stedet...  B)

/ Western

Del dette indlæg

Link til indlæg
Western skrev, for 7 minutter siden:

Tak for svar...  :)

Du kan se en del billeder af ejeren på deres Facebook-side og så udelukke/bekræfte det er hende.

De tilbyder par-massage så der må være minimum 2 massører på stedet...  B)

/ Western

har kigget på deres billeder og kan ikke lige vurdere det, intet der lige klikker. er også altid så nervøs når jeg skal prøve noget nyt så mit hoved er alle steder. 
snakket med en anden her om det, og nu ved jeg ikke om jeg total fejlbedømt situationen. men tror jeg nu ikke. 
første rum til venstre jeg fik tildelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 5 timer siden:

okay.

så lige haft mit andet besøg der, denne gang med en anden Dame.
1 time thai olie massage + goder.

massagen i sig selv er besøget værd

Hvem fik du Massage af? Ejeren?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet  et par gange, for 2-3 år siden -  og begge gange var der utroligt travlt og mange mennesker i flere rum og med fodbehandling i venteværelset mv. Faktisk lidt kaotisk… Jeg havde nemlig af omveje hørt at ekstras var på menuen, når først man lå på briksen.   Jeg blev udelukkende tilbudt massage (og den var fin) men med shorts på. Jeg fik helt bestemt det indtryk at ekstra var udelukket… men hvis det har ændret sig, er jeg da helt klar på at prøve til igen :-)   Er der nogen der kan bekræfte at der kan tilkøbes håndtrold?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 7 timer siden:

Jeg har også besøgt stedet  et par gange, for 2-3 år siden -  og begge gange var der utroligt travlt og mange mennesker i flere rum og med fodbehandling i venteværelset mv. Faktisk lidt kaotisk… Jeg havde nemlig af omveje hørt at ekstras var på menuen, når først man lå på briksen.   Jeg blev udelukkende tilbudt massage (og den var fin) men med shorts på. Jeg fik helt bestemt det indtryk at ekstra var udelukket… men hvis det har ændret sig, er jeg da helt klar på at prøve til igen :-)   Er der nogen der kan bekræfte at der kan tilkøbes håndtrold?

nu har jeg været der to gange, for massagens skyld den første gang og blev tilbudt ekstra. takkede nej første gang. anden gang gik hun selv lidt igang og jeg nikkede ja til det.
der står ganske vist rigtig nok på deres side de ikke tilbyder, men det måske for at holde de forkerte væk eller også er siden bare ikke opdateret.

første gang skulle jeg også smide shortsen inden jeg smed mig. anden gang pillede hun dem selv af mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...