Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har besøgt dette sted og fået virkelig god massage. Der arbejdes med hele kroppen, men det er endnu ikke nogen tegn på, at man kan få andet end massage. 

Er der nogen der har haft held med en udvidet service?http://Www.fasaimassage.dk

Som ren massage kan jeg kun anbefale stedet. Et af byens absolut bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej der bydes kun på massage der, og rigtig som du skriver, det er absolut den bedste massage i miles omkreds, nyder selv at komme der og få en ordentlig behandling uden pilleri, nej hun er yderst professionel og seriøs, så skal der mere til så må du uden for byen for at finde noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knald62 skrev, 1 time siden:

? Der må være andre, der har anden oplevelse. Stedet er rødt - på Thai listen?

Rødt: ikke kategoriseret, betyder, at ingen har givet 'kortholder' besked om, at stedet burde have en anden farve!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at jeg skal opgive håbet om den “fuldendte behandling” og så nyde den fantastiske massage her. Jeg kan også læse at der ikke gives sexuelle ydelser i klinikken.

Skulle en eller anden have en udvidet oplysning, vil jeg meget gerne have en PM, ellers må jeg jo forsøge at finde et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...