Hop til indhold
Havemand

Jasmin i Aarhus - en god oplevelse

Recommended Posts

Er lige kommet glad og tilfreds tilbage fra en skøn stund sammen med Jasmin i Aarhus. http://massage.side6.dk/jasmin25 

Jeg har i nogen grad fået benene blæst væk under mig - dog med et par forbehold, som jeg kommer tilbage til. På de overordnede linjer har absolut ikke noget at udsætte.

Jasmin er for øvrigt også - sparsomt - anmeldt i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/81980-lækkert-chokolade/

Juleferien nærmer sig så småt sin afslutning og jeg syntes lige at den skulle krydres med lidt action. Jeg har længe overvejet Gisela, som både Tutankhamon og flinkmand m.fl. har omtalt rosende, men jeg fornemmer at hun har voldsomt travlt, så jeg opgav egentligt på forhånd at tage kontakt til hende. Så så jeg den føromtalte anmeldelse af Jasmin og bed mærke i, at anmelderen mener at billederne rent faktisk er af hende. Det er jo nogle fantastisk flotte billeder, så hende valgte jeg at tage kontakt til.

Hun var let at få fat på. Én opringning var hvad der skulle til. Jeg fik adressen på SMS og så var det ellers om at starte havetraktoren og køre ind mod Aarhus. Jeg har før været på den pågældende adresse, som ligger i en af sidegaderne til Læssøesgade. Det er et fint sted, omend soveværelset er noget mørkt. Måske er det årsagen til at de ansvarlige mener at  de kan slippe afsted med ikke at bruge rigtige billeder. Jeg har nemlig endnu til gode at ramme en med ægte billeder på den adresse. Om det også var tilfældet her til aften er jeg simpelthen ikke sikker på. Jeg hælder til at mene at der ikke er tale om ægte billeder, men jeg er oprigtigt i tvivl. Den skønne kvinde jeg har været sammen med havde lysere hud, og så synes jeg at brysterne sidder anderledes. Som I nok kan fornemme, gjorde det mig i dag ikke noget, hvis billederne eventuelt ikke skulle være ægte. Den kvinde der findes i lejligheden er mindst lige så smuk som hende på billederne. Forvent blot ikke en mulat.

Nå jeg kom ind og blev mødt af en kvinde i boblende godt humør. Skønt at mærke at en GP virkeligt gør noget for at sætte stemningen fra starten. Der kan hun altså noget. Hendes annonce er ret tavs omkring priser og ydelser, men det er ret standard: 1500 kroner/time + 500 kroner for superfransk. Jeg tog halvanden time for 2200 + superfransk og fik så hele pakken for 2500. Jeg nærmer mig de 50 og er ikke så hurtig i sengen længere. Desuden tager jeg hellere lidt færre men gode oplevelser. Jeg ville aldrig vælge en halv time for 800.

Nå...vi talte lidt om Puerto Rico, som hun er fra og om hvordan landet stadig lider under at orkanen Maria hærgede der i oktober. Så var det ellers af med tøjet.....og hold da kæft en krop hun åbenbarede. Jeg tror godt jeg kan sige at hun er den mest velproportionerede kvinde, jeg har været sammen med i mange år. Når man dertil lægger det smukkeste ansigt (hun ser i øvrigt 4-5 år yngre ud end de 28 som hun sagde at hun er - ja annoncen siger 25, men jeg spurgte) så var Havemanden i himlen. Tak for det :-)

Hvad der skete kommer jeg ikke dybere ind på, udover at hun var oprigtigt overrasket over at jeg fik hende til at komme med tungen (hun kendte naturligvis heller ikke min Havemand special). Alt i alt blev det en god oplevelse. Kemien var der og så går alt jo som sagt meget lettere. Og må jeg så ikke gentage: Hold nu kæft hvor er hun lækker ;-)

Nå...tilbage til de forbehold som jeg trods alt har. Jeg betalte som skrevet for halvanden time, men jeg stod på gaden igen efter 65 minutter. Det var som om, at da jeg var kommet, så skulle jeg ud af døren. Det var ikke på en pushy måde - blot små hints og hentydninger. Jeg ville ikke ødelægge stemningen, så jeg accepterede. Det andet forbehold er hendes telefon. Den kimer konstant (hun bekræftede overfor mig at hun har mange kunder) og det kan altså ødelægge stemningen lidt. Det skal dog understreges at hun lod den ligge, så hun har ikke telefonitis.

Jeg plejer ikke at give karakterer, og vil heller ikke gøre det denne gang. Jeg vil blot sige at jeg er glad og tilfreds. At jeg skulle ud efter lidt mere end en time, trækker naturligvis ned, men jeg vil som sådan ikke sige at hun ikke er servicevillig. De 65 minutter jeg fik var hun 100 % på. Det eneste jeg kunne savne var tungekys. Hun kysser dybt og vådt - blot uden tunge. Det plejer faktisk at være en dealbreaker for mig at der ikke er tungekys, men det jeg fik i dag var faktisk fint.

Jeg kan gå glad i seng :-)

 

 

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...