Hop til indhold
Nis

På rundtur i Flensborg

Recommended Posts

Lige efter jul var jeg på en lille rundtur i Flensborg, hvor jeg ikke helt kunne beslutte mig, hvilken pige det skulle blive til. Jeg tænkte over enten:

1. Brigitt: https://dk.sexnord.net/profile/14360 eller 2. Inna https://dk.sexnord.net/profile/13437

Så jeg besluttede at besøge dem begge - det var jo trods alt jul. 

Angående Brigitt: Det er hende på billederne. Stedet er fint. Jeg har aldrig været der før. Rigtig gode parkeringsmuligheder. Det er et lille hus, hvor der er i alt tre piger på enten to eller tre etager. Pænt og rent sted, hvor jeg var. Brigitt er en lyshåret kvinde fra den Dominikanske Republik (hvilket er lidt sjovt, for et par måneder siden var jeg sammen med Trans Barbie i Kbh, som også kom derfra). Denne gang skulle jeg dog ikke blive skuffet. 

Brigitt er en charmerende unge dame med et glimt i øjet. Hun taler både tysk og engelsk. Udseendet: pænt ansigt, men ikke mere. Kæmpe bryster, der føles ægte - og hvilket hun også selv påstår. Det er lige i skabet for mig. En stor fornøjelse at lege med dem. Hendes røv er jeg vil ikke sige gigantisk, men ret stor.. og det er ikke fordi den er hjulpet på vej, men fordi hun træner. Jeg spurgte hende faktisk og vurderer, at hun taler sandt, når hun siger hun træner den.. viste mig også lige nogle squatøvelser, da jeg selv har behov for at trænet ballerne lidt. Hun er absolut god til det hun laver - der gives ikke fransk uden kondom, men hun er passioneret og vil en det bedste. Og at hun ikke er en lille spinkel pige (men ret veltrænet) er et stort plus for mig. God oplevelse.

En lidt sjov detalje var i øvrigt, at hun synes at overboen var grim, men hængehud på maven.. jeg kunne ikke lade være med at smile. Lidt den ungdommelige, ubekymrede måde :-)

Som sagt var det meget positivt for mig, at hun ikke var den lille petit pige - men valgte alligevel at tage forbi Inna også, der er en hel anden type. Hun er 26 år, hvilket nok skal passe. Hun ser faktisk lidt yngre ud, meget lille og spinkel.. hun vejer 43 kg, altså cirka lige så meget som min venstre arm. 

Det hele gik en smule mere hurtig end hos Brigitt.. hos begge betalte jeg 50 euro for 20 minutter. Brigitt kiggede på ingen måde på uret - Inna var lige lovlig hurtig. Stedet er i øvrigt ikke specielt tiltalende. Huset ser lidt faldefærdigt ud, både ude og indenfor. Der står en seng, der har oplevet lidt af hvert, et bad kunne jeg ikke lige spotte.. men måtte godt vaske mig over køkkenvasken. Alt i alt en tilfredsstillende oplevelse, fordi Inna er meget sød - servicen kunne hun godt forbedre en smule, men har oplevet noget der er værre. Hun er i øvrigt polak, men taler også både engelsk og tysk (og er i øvrigt også at finde i Aarhus og Odense, kunne jeg forstå)..

Det var alt herfra.. taget priserne i betragtning er det lidt ærgerligt, at jeg ikke kommer til Flensborg noget oftere. 

Godt nytår!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glemte lige at skrive, at jeg er en smule usikker, om det er Inna på billederne - men jeg tror det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 5 timer siden:

Stedet er fint. Jeg har aldrig været der før. Rigtig gode parkeringsmuligheder. Det er et lille hus, hvor der er i alt tre piger på enten to eller tre etager.

Lyder som om Feldstrasse lige ved Købmandsgården  - lidt ærgerligt at du ikke lige nævner adressen, da profilerne nu er arkiverede og man kan ikke se adressen - det andet sted kunne godt være Finkenstrasse - eller som vi ynder at kalde det: Fickenstrasse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Lyder som om Feldstrasse lige ved Købmandsgården  - lidt ærgerligt at du ikke lige nævner adressen, da profilerne nu er arkiverede og man kan ikke se adressen - det andet sted kunne godt være Finkenstrasse - eller som vi ynder at kalde det: Fickenstrasse ;-)

Ja det var Feldstraße. Beklager.. 

At profilerne er arkiverede havde jeg så heller ikke lige set.

Det andet sted var på Glücksburger Straße.

Redigeret af Nis

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte Brigitt et par uger før trådstarteren,da jeg var et smut over grænsen.

Det var et spontant besøgt,jeg var notgeil,som man siger på tysk,og ringede på hendes dør uden at have set hendes billeder.

Som trådstarteren også beskriver ..store ægte bryster-sød og snaksaglig pige..spørger tl hendes priser ,og hun siger fra 80 euro og opefter,

Spørger om jeg kan få noget til 50 euro,da hun ikke lige var min type.

Det kunne jeg godt..bliver tilbudt et bad,men jeg siger at jeg er frisk

op på sengen..uhmm stor pik siger hun..og begynder at sutte mig uden gummi-sutter en 5 min tid..så en ridetur efterfulgt af jeg tager hende i doggy til jeg kommer.

adressen var Junkerholweg 14                     gentagelsesfare 20%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, den 14/1/2018 at 22:46:

Spørger om jeg kan få noget til 50 euro,da hun ikke lige var min type.

Så var jeg nok gået igen, da jeg så ikke er tændt nok til at overleve at pigen nok heller ikke yder sit bedste, når hun nu sådan bliver underbudt - men tumbs up for at du trods alt fik det uden gumme - men € 50,- plejer nu også at være standardprisen i Flensburg, såsnart de lugter at du ikke er helt ny i gårde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...