Hop til indhold
Guest Luke

Thaimassage i Århus

Recommended Posts

Guest Luke

Longman har lige skrevet en god anbefaling af thaimassage i Hedemansgade.

Er der ellers nogen der har gode anbefalinger til thaimassage-klinikker hvor der er mulighed for fræk afslutning i Århus ?

Hvad med det gamle Skovvangsvej 191 som jeg og andre har anbefalet rosende på det gamle Hedomax ?

Er der andre hotte bud ?

Gerne hvor pigen er maks 35 år, slank og pæn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langt de fleste steder i Århus tilbyder en eller anden form for fræk afslutning. Jeg synes det er ufattelig svært, at give de enkelte steder karakterer, da kvaliteten kan svinge utroligt meget alt efter hvem, der er der den pågældende dag. For eksempel har jeg haft nogle af de bedste oplevelser på Chaba, men også nogle af de værste.

På Gimel.dk er der denne interessante og informative tråd startet op af Janus

http://www.gimel.dk/log/Anmeldelser2/ShowMessage.asp?ID=3465

og det kunne sikkert være i manges interesse, hvis en sådan også fandtes på Hedomax.net og gerne udbygget med nogle flere fakta om stederne, som fx kunne være rum/forhæng eller briks/madras/seng osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Langt de fleste steder i Århus tilbyder en eller anden form for fræk afslutning. Jeg synes det er ufattelig svært, at give de enkelte steder karakterer, da kvaliteten kan svinge utroligt meget alt efter hvem, der er der den pågældende dag. For eksempel har jeg haft nogle af de bedste oplevelser på Chaba, men også nogle af de værste.

Tjoeh, tjaeh, vi var nu mange der nød godt af thai-klinikken i Langelandsgade (Orkide) mens den var her. Der var utallige beretninger om gode oplevelser og mine egne besøg på klinikken var alle som en ovenud positive.

Det samme gjorde sig - i væsentlig mindre grad - gældende om Skovvangsvej 191. Indtil der kom lidt andre boller på suppen hos pigerne der. Og hvordan det så ser ud den dag i dag, udforsker jeg nok selv en dag.

Hvorom alting er, kan jeg godt følge det du siger, men det er jo før set - som med Orkide - at et sted formår at skabe en klinik hvor pigerne er søde, flotte, rimelig unge og som hovedregel giver en fræk afslutning på massagen. Det var jo det, som de fleste af os oplevede.

Men det kan da godt være, at det hele er gået hen og blevet en lottokupon når man besøger en thai-klinik. Jeg må snart selv afsted og prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem har besøgt H&P Massage på Arresøvej 10 i Risskov?

Hvem ved, om Srinuan fra Pontoppidansgade åbner igen - det "går" der rygter om?

Hvor er det bedste sted i Århus? De bedste lokaler - de sødeste piger - den bedste massage

og den bedste FULDPAKKE?

Store krav - men jeg er ny og jeg har ikke så mange penge til massage ... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem der har de flotteste lokaler og de bedste piger ved jeg ikke. Har jo ikke besøgt alle stederne. :shock:

Prøv at se trådene på Gimel.dk om H&P og om Sinuan står der noget under Hedemansgade 4.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bigD skrev, for 22 timer siden:

Tak for info

Er du på et eller andet.? Du har kommenteret snart sagt samtlige indlæg i dette forum indenfor de sidste 24 timer, incl dette der er 2012???? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigD skrev, Lige nu:

He he sorry er lidt forvirret. ...

Tag dig ikke af det, hvis man ikke har mere at give sig til, end kommentere, hvem der har kommenteret, så.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildmand skrev, for 5 minutter siden:

Tag dig ikke af det, hvis man ikke har mere at give sig til, end kommentere, hvem der har kommenteret, så.........

Hvilket jo er hvad du lige præcis gør ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog irriterende med alle de intet sigende kommentarer der kommer fra bigD - kan man ikke anmodes om at de slettes??  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...