Hop til indhold

Recommended Posts

Ellers skal du køre til Middelfart. Brovejen  /ved siden af Lidl.. 

aftale tid med pigen boo.. hun er til det hele... har besøgt hende flere gange..

hun er meget stram og vil det hele og kan det hele.

1500 kr..men kan godt presses ned i pris...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
stor skrev, for 18 minutter siden:

Ellers skal du køre til Middelfart. Brovejen  /ved siden af Lidl.. 

aftale tid med pigen boo.. hun er til det hele... har besøgt hende flere gange..

hun er meget stram og vil det hele og kan det hele.

1500 kr..men kan godt presses ned i pris...

...og hvordan er massagen?

Jeg kender kun indehaveren - og hendes massage er super god. Ved du om hun evt. også er til mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 17 timer siden:

...og hvordan er massagen?

Jeg kender kun indehaveren - og hendes massage er super god. Ved du om hun evt. også er til mere?

Jeg har fået massage af indehaveren..super god massage.. men eneste problem du taler som et vandfald... Tror faktisk hun  godt kan give en håndtrol.... hun flyttede meget rundt på min.. men jeg havde jo en aftale med en af hendes pier ( boo ) så hun vil nok ikke gøre det store... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, den 30/12/2017 at 10:44:

Jeg har fået massage af indehaveren..super god massage.. men eneste problem du taler som et vandfald... Tror faktisk hun  godt kan give en håndtrol.... hun flyttede meget rundt på min.. men jeg havde jo en aftale med en af hendes pier ( boo ) så hun vil nok ikke gøre det store... 

Ja, hun taler som et vandfald, og det skal man være i humør til :D Har fået en exceptionelt god håndtrold af hende. Desuden god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...