Hop til indhold
1master

Ventetiden.

Recommended Posts

Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
1master skrev, for 37 minutter siden:

Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større.

Ren Søren Kirkegård :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 48 minutter siden:

Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større.

Hvor der er vilje, er der vej!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 4 timer siden:

Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større.

TROR DET MODSATTE SKUFFELSEN BLIVER MEGET STØRRE SORRY OPLEVET DET MANGE GANGE !

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 3 timer siden:

TROR DET MODSATTE SKUFFELSEN BLIVER MEGET STØRRE SORRY OPLEVET DET MANGE GANGE !

Tja! Nogen ser mere glasset som halvt tomt end som halvt fyldt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...