1master 255 Skrevet 29. December, 2017 Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 29. December, 2017 1master skrev, for 37 minutter siden: Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større. Ren Søren Kirkegård Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. December, 2017 1master skrev, for 48 minutter siden: Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større. Hvor der er vilje, er der vej! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 29. December, 2017 1master skrev, for 4 timer siden: Mon der er andre end jeg, der gerne vil besøge en bestemt gp. men hvor tid og sted bare er umulige at få til at passe sammen? - De gange jeg har været på Sjælland, har hun ikke været disponibel, så det bliver efterhånden et af de større planlægningsprojekter at få tingene til at gå op i en højere enhed. Til gengæld bliver forventningens glæde bare så meget større. TROR DET MODSATTE SKUFFELSEN BLIVER MEGET STØRRE SORRY OPLEVET DET MANGE GANGE ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. December, 2017 jp skrev, for 3 timer siden: TROR DET MODSATTE SKUFFELSEN BLIVER MEGET STØRRE SORRY OPLEVET DET MANGE GANGE ! Tja! Nogen ser mere glasset som halvt tomt end som halvt fyldt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg