Hop til indhold
Guest Rockhound

Thai Massage i Danmark app

Recommended Posts

Rockhound skrev, for 6 minutter siden:

Jeg var lige inde på annoncelight.dk og så en reklame om thaimassage i Danmark app, til både android og iOS.

Er der nogen af jer der har den? Er den brugbar?

Er det mon den som de gode folk bag bla.  Eroguide har udviklet ??

@Maya Kathrine har i hvert fald skrevet herinde  om at de har lanceret en app til thai-massage.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Ja der ligger en på app store

Den hedder "thaimassage i Danmark"

virker umiddelbart udmærket - det er bare en app - udgave af thailisten, men lettere at bruge på en smartphone en thailisten

men jeg mangler muligheden for flere søgemuligheder fx bynavn og ikke bare postnummer

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
mature man skrev, for 25 minutter siden:

Ja der ligger en på app store

Den hedder "thaimassage i Danmark"

virker umiddelbart udmærket - det er bare en app - udgave af thailisten, men lettere at bruge på en smartphone en thailisten

men jeg mangler muligheden for flere søgemuligheder fx bynavn og ikke bare postnummer

Så man kan ikke se hvem giver happy ending osv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Rockhound skrev, Lige nu:

Så man kan ikke se hvem giver happy ending osv?

Ikke såvidt jeg kan se – tror i øvrigt ikke apple ville tillade det ;) – men man burde kunne lave noget med farver som på thailisten som os "indviede" forstår

Den er jo ret ny så jeg gætter på at der der kommer nogle opdateringer snart – de skal jo ha' noget feed-back

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, for 31 minutter siden:

Så man kan ikke se hvem giver happy ending osv?

pt kan den ikke rigtig bruges til noget i den retning, men bare vise der findes thaimassage steder.

Men det er vel også det den hedder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Ja, det er os der har lavet app'en "Thaimassage i Danmark". Desværre kæmper vi med godkendelse af den seneste opdatering i Apple app store, fordi de ikke mener app'en er nok en app. Den seneste opdatering gør at app'en også virker bl.a. også hvis GPS er slået fra. Vi ved desværre ikke pt. hvordan vi gør den mere til en app som Apple kan lide, så indtil videre er vi tvungen til at lade den første udgave med fejl i være online. Det er ikke muligt at se om der gives happy ending, fordi apple ikke tillader erotisk indhold.

På Android enheder er der ingen problemer. Der kan vi opdatere som vi har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
Maya Kathrine skrev, 1 time siden:

Ja, det er os der har lavet app'en "Thaimassage i Danmark". Desværre kæmper vi med godkendelse af den seneste opdatering i Apple app store, fordi de ikke mener app'en er nok en app. Den seneste opdatering gør at app'en også virker bl.a. også hvis GPS er slået fra. Vi ved desværre ikke pt. hvordan vi gør den mere til en app som Apple kan lide, så indtil videre er vi tvungen til at lade den første udgave med fejl i være online. Det er ikke muligt at se om der gives happy ending, fordi apple ikke tillader erotisk indhold.

På Android enheder er der ingen problemer. Der kan vi opdatere som vi har lyst.

Jeg bruger Android, så I er velkommen til at lave det om på Android ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er os der har lavet app'en "Thaimassage i Danmark". Desværre kæmper vi med godkendelse af den seneste opdatering i Apple app store, fordi de ikke mener app'en er nok en app. Den seneste opdatering gør at app'en også virker bl.a. også hvis GPS er slået fra. Vi ved desværre ikke pt. hvordan vi gør den mere til en app som Apple kan lide, så indtil videre er vi tvungen til at lade den første udgave med fejl i være online. Det er ikke muligt at se om der gives happy ending, fordi apple ikke tillader erotisk indhold.

På Android enheder er der ingen problemer. Der kan vi opdatere som vi har lyst.

jeg tænkte nok at apple lægger sten i vejen :wacko: men gætter på at appel ikke ville ha' problemer med at søgefunktionen blev udvidet med en enkelt ting som fx. bynavn

anyway – tak for initiativet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
mature man skrev, for 26 minutter siden:

jeg tænkte nok at apple lægger sten i vejen :wacko: men gætter på at appel ikke ville ha' problemer med at søgefunktionen blev udvidet med en enkelt ting som fx. bynavn

anyway – tak for initiativet :)

 

Problemet er mere at de savner at app'en i højere grad bruger mobilen funktioner, som skiller sig ud fra hvis det blot var en hjemmeside. Det kunne f.eks. være brug af touchskærmen til at tegne noget med, brug af kameraet til at tage billeder med osv. At der mangler et bynavn i en formular er de sådan set ligeglad med. Altså er de ligeglad med at der er brugere af app'en. De tænker kun på at have apps der kan noget unikt, ikke er falske osv. Derigennem er sammensætningen af apps på apple app store også noget særligt. F.eks. oplever man ikke det væld af apps der ligner hinanden, som i Android store.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rockhound skrev, for 1 time siden:

Jeg bruger Android, så I er velkommen til at lave det om på Android ;)

Faktisk har det været der. Det er blot blevet fjernet for at gøre app'en mere simpel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Maya Kathrine skrev, for 48 minutter siden:

Problemet er mere at de savner at app'en i højere grad bruger mobilen funktioner, som skiller sig ud fra hvis det blot var en hjemmeside. Det kunne f.eks. være brug af touchskærmen til at tegne noget med, brug af kameraet til at tage billeder med osv. At der mangler et bynavn i en formular er de sådan set ligeglad med. Altså er de ligeglad med at der er brugere af app'en. De tænker kun på at have apps der kan noget unikt, ikke er falske osv. Derigennem er sammensætningen af apps på apple app store også noget særligt. F.eks. oplever man ikke det væld af apps der ligner hinanden, som i Android store.

tak for info - glæder mig til at se hvad der sker fremover :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...