Hop til indhold
Guest flinkmand

Jaja hos Thong i Vejle

Recommended Posts

Guest flinkmand

Vil lige give min allerbedste anbefaling af pigen Jaja som jeg har besøgt hos Thong i Vejle. Hun er en lille petit sag med pænt store bryster (ægte) og et meget smukt ansigt - virkelig en thaipige efter min smag.

Hun gav en fantastisk dejlig og tilpas hård massage på ryggen i ca. 20 min, hvorefter vi startede den anden del af besøget.

Eneste minus er at stedet er lidt dyrere end normale Vejle priser. Hun skulle have 1500 kr. og normalt plejer jeg kun at betale 1200 kr. for tilsvarende ydelse i Vejle, men en rigtig fin oplevelse alligevel.

https://annoncelight.dk/showad/241305

Billede 1 er Janny

Billede 2 er A

Billede 3 er Jaja

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 19 timer siden:

Vil lige give min allerbedste anbefaling af pigen Jaja som jeg har besøgt hos Thong i Vejle. Hun er en lille petit sag med pænt store bryster (ægte) og et meget smukt ansigt - virkelig en thaipige efter min smag.

Hun gav en fantastisk dejlig og tilpas hård massage på ryggen i ca. 20 min, hvorefter vi startede den anden del af besøget.

Eneste minus er at stedet er lidt dyrere end normale Vejle priser. Hun skulle have 1500 kr. og normalt plejer jeg kun at betale 1200 kr. for tilsvarende ydelse i Vejle, men en rigtig fin oplevelse alligevel.

https://annoncelight.dk/showad/241305

Billede 1 er Janny

Billede 2 er A

Billede 3 er Jaja

Kvalitet koster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Docdriver skrev, for 6 timer siden:

Kvalitet koster

Mener du dermed at det ikke er kvalitet der tilbydes på byens andre steder.....

I øvrigt er det i min optik en besynderlig måde at argumentere på hvis man ikke er i stand til at skrive mere end 2 ord i en sætning. Du svarer jo ikke på mit spørgsmål om det måske skal opfattes som en generel prisstigning på thaistederne i Vejle. Jeg opfatter dit indlæg meget lidt uddybende - og måske en smule negativt - jeg betalte jo netop det som hun bad om, så hvis du kun kan skrive 2 ord, kunne du måske ligeså godt undlade det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
PHlan skrev, for 2 minutter siden:

Fordi han har betalt for meget

Læs nu hvad jeg skriver! - Jeg er ikke sur, men efterlyser andres oplevelser af priserne i Vejle generelt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, den 28/12/2017 at 21:42:

Eneste minus er at stedet er lidt dyrere end normale Vejle priser. Hun skulle have 1500 kr. og normalt plejer jeg kun at betale 1200 kr. for tilsvarende ydelse i Vejle, men en rigtig fin oplevelse alligevel.

Jeg har også 2 gange været ude for at pigen forsøgte at få 1500. Og tanken om at der er generelt forsøg på at skrue prisniveauet op synes nærliggende.  Nogen er jo åbenbart ligeglade med prisen . Det er min situation ikke til desværre, så man må jo bare stemme med fødderne. Hvis alle bare betaler uanset pris bliver det jo hurtigt 2000 for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...