Hop til indhold

3-4 kant med slank, sporty pige, fredag d 29/12, Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Bemærk: AMATØR / DISKRET / GRATIS

Køn, letantændelig og superslank pige på 41 er i frækt humør og beder mig arrangere en tre- eller firkant med hende i centrum. Det bliver nok ikke særligt avanceret, men hun er garanteret tændt og generelt et virkeligt godt, jomfrustramt knald. Din/jeres opgave bliver "bare" at dukke op på stedet og hjælpe med at "ordne" hende. Forventet varighed 20-30min, måske mere, hvis der er god kemi. Det foregår om aftenen ved 8-9 tiden i København.

Hun er interesseret i pæne, men frække og veludrustede fyre på 20-40år, der er ikke er overvægtige og som kender til vand og sæbe. Det foregår på hendes præmisser, og et nej er et nej. Det er gratis, men det vil være velkomment, hvis du/I vil bidrage til leje af det sted, hun bruger til seancen.

Send en PM til mig, hvis du er fristet, passer på beskivelsen og vil høre mere. Vedhæft gerne billede.

mvh

Redigeret af Blueberry

Skrevet

Hvor befinder vi os henne?

Skrevet

ja hvor i landet og tidspunkt ?

Skrevet
  • Author

Ups, det er i København, og det er om aftenen. Beklager :P

Redigeret af Blueberry

Skrevet

Har sendt en besked..

Skrevet
  • Author

Tak for de mange henvendelser og tak til deltageren for en god aften :) 

Og som aftalt: Det, der er/var mellem os, bliver imellem os. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.