Hop til indhold

Recommended Posts

Det er vel et halvt år siden (++) . Men da var det slut med B2B og FP. Hun havde været i Thailand og havde købt grund og skulle til at bygge hus. Trods hendes alder havde hun en dejlig krop og  nogle vidunderlige babser , men hun havde åbenbart talt med de højere magter ( de af jer som har besøgt hende nogle gange har nok været med inde i det lille tempelrum  :) ) så HJ  påklædt ) var ordene. Lidt ærgerligt for hendes massage var faktisk rigtig god og så en tur på sengen til at tage de sidste spændinger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Har været der her fornylig og fik en god massage med herlig sex bagefter :)

Så kan godt være det er en anden dame der er der nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, den ‎28‎-‎12‎-‎2017 at 23:34:

Det er vel et halvt år siden (++) . Men da var det slut med B2B og FP. Hun havde været i Thailand og havde købt grund og skulle til at bygge hus. Trods hendes alder havde hun en dejlig krop og  nogle vidunderlige babser , men hun havde åbenbart talt med de højere magter ( de af jer som har besøgt hende nogle gange har nok været med inde i det lille tempelrum  :) ) så HJ  påklædt ) var ordene. Lidt ærgerligt for hendes massage var faktisk rigtig god og så en tur på sengen til at tage de sidste spændinger :P

 

orne32 skrev, den ‎06‎-‎01‎-‎2018 at 15:34:

Hej 

Har været der her fornylig og fik en god massage med herlig sex bagefter :)

Så kan godt være det er en anden dame der er der nu

Jeg må korrigere mig selv.

Får af og til nogle lavt siddende moderate lændesmerter og faktisk er der kun 3 eller 4 thaimassøser som har haft held med at få dem til at forsvinde.

Heriblandt " Lovely Thai " i Kruså.

Efter at have læst orne32' s indlæg var jeg tvivlende, men da smerterne drillede tænkte jeg at det kun kunne blive en win situation og i bedste fald en win win situation.

Og orne32 har fuldstændig ret der er ingen smalle steder mere. Og orne det er den samme kvinde. Hendes alder taget i betragtning ( og man taler ikke om en kvindes alder) + 2 fødsler så har hun en usædvanlig velholdt krop og nogle vidunderlige babser som uhjulpet ikke hænger det mindste. Sex'en er ok hvis man er til en gang husmands sex.

1.5 time massage alt inkl. til en fornuftig pris og ingen rygsmerter siden. Så det blev win win for mig og hun virkede nu heller ikke utilfreds :)

PS : Hendes massagestil kan godt virke noget ustruktureret, nærmest lidt tilfældig , absolut ikke den sædvanlige forudsigelige monotone massage, men tag ikke fejl, det virker sgu.

Er i øvrigt meget sød og smilende og taler et glimrende dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
powerpoint skrev, for 10 minutter siden:

-----

1.5 time massage alt inkl. til en fornuftig pris og ingen rygsmerter siden. Så det blev win win for mig og hun virkede nu heller ikke utilfreds :)

....

...og hvad taler vi om af økonomi for en sådan halvlang tur på briksen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 3 minutter siden:

...og hvad taler vi om af økonomi for en sådan halvlang tur på briksen?

1.5 time massage 600 Kr resten er til forhandling. Sender dig en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går aftes, kommer ellers et andet sted, men havde lyst noget nyt og gerne hvor der var B2B og sex med i legen, jeg fik en dejlig massage, nok det bedste jeg har oplevet, da hun var næsten færdig kom spørgsmålet om "den" også skulle ha massage... Jaaa gerne, hun tog sin kjole af og stod nu kun i sine sort trusser, tog lidt på "den" og hentede så et kondom, hmm tænkt jeg så skal vi nok havde samleje... men nej jeg fik kondom på og så begyndte hun sit håndjob, nåj det var godt, fik hende stoppet inden det gik galt, fik hende op på briksen hun vendte sin røv mod mig, jeg fik hendes trusser af, sikke et syn.. men fik ikke lov til mere, hun fik mig færdig med håndjob og kondom på, det har jeg ikke prøvet før men jeg holdt ikke længe, det var super godt og skal prøves igen.

men jeg kan jo læse at andre af jer få sex hos hende, hvad gør i for at få det, eller skal man ha være på besøg nogle gange inden det kommer ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spurgte du hende om sex? Hvis hun sagde nej, er det måske den tid på måneden :) 

Det var ikke noget problem da jeg var der, selvom jeg ikke havde været der før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun plejer nu at nyde at blive neppet og gerne forfra, bagfra og siddende, der lejer ik at være noget hun ikke vil.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 4 timer siden:

Spurgte du hende om sex? Hvis hun sagde nej, er det måske den tid på måneden .

Hmmm....  55 +  , meget sent klimakterium :D men som jeg tidligere har skrevet så er det en fantastisk krop alderen taget i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CoolcT skrev, for 12 timer siden:

Jeg var forbi i går aftes, kommer ellers et andet sted, men havde lyst noget nyt og gerne hvor der var B2B og sex med i legen, jeg fik en dejlig massage, nok det bedste jeg har oplevet, da hun var næsten færdig kom spørgsmålet om "den" også skulle ha massage... Jaaa gerne, hun tog sin kjole af og stod nu kun i sine sort trusser, tog lidt på "den" og hentede så et kondom, hmm tænkt jeg så skal vi nok havde samleje... men nej jeg fik kondom på og så begyndte hun sit håndjob, nåj det var godt, fik hende stoppet inden det gik galt, fik hende op på briksen hun vendte sin røv mod mig, jeg fik hendes trusser af, sikke et syn.. men fik ikke lov til mere, hun fik mig færdig med håndjob og kondom på, det har jeg ikke prøvet før men jeg holdt ikke længe, det var super godt og skal prøves igen.

men jeg kan jo læse at andre af jer få sex hos hende, hvad gør i for at få det, eller skal man ha være på besøg nogle gange inden det kommer ??

 

Er aldrig blevet tilbudt HJ - det har altid været FP på sengen uden omsvøb ( dog med kondom ) -  Men....  thai'er  bryder sig ikke meget om ost - og specielt ikke nakkeost :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, 1 time siden:

Er det hende på billedet på hjemmesiden?

For jeg syntes ikke hun ligner en thai...

ja det er hende , og hun er ægte Thai , Kan kun give jer ret i, at hun er god til massage ,og efter min mening ,

en rigtig flot krop , særligt til en kvinde 50 +  . Jeg var hos hende under mit ophold i DK fra Maj til Aug .

Har kun gode minder , men priserne i DK er tit for høj i forhold til kvalitet .

Som sagt lever i NZ og AUS  og her er der betydelig bedre udvalg og kvalitet for mindre .

Husk alle er forskellige men det er min mening .

Kan i alle have en god weekend  i Nord , her er vi på vej til sommer YeSSSS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den ‎07‎-‎09‎-‎2018 at 21:18:

Hun plejer nu at nyde at blive neppet og gerne forfra, bagfra og siddende, der lejer ik at være noget hun ikke vil.

Jung

Så man kan også få anal ved hende? 

Hvordan er hendes priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak Brødre, jeg tager på genbesøg, så ser vi hvad der sker.

 

men hun er en flot kvinde, og uden så meget pjat, hun smed alt tøjet, det har jeg ikke oplevet før hos en thai massør, 

men lad mig lige høre hvad i giver for en omgang med sex, jer der har fået fisse.. hvordan med Blow og giver hun anal også lad mig høre

Del dette indlæg


Link til indlæg
CoolcT skrev, for 22 minutter siden:

tak Brødre, jeg tager på genbesøg, så ser vi hvad der sker.

 

men hun er en flot kvinde, og uden så meget pjat, hun smed alt tøjet, det har jeg ikke oplevet før hos en thai massør, 

men lad mig lige høre hvad i giver for en omgang med sex, jer der har fået fisse.. hvordan med Blow og giver hun anal også lad mig høre

Hun er meget rimelig med prisen som man forhandler sig til. Hvis du tager 90 min. massage bliver totalprisen relativt billigere.

Meeen.... forvent ikke andet end en gang " husmodersex" med en ældre kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CoolcT skrev, for 1 time siden:

fint, tak vil du sige noget om hvad du har givet send evt en PB

Der er ingen fast pris på hele pakken men 90 min massage koster 600 kr. som  tidligere skrevet, og resten finder man ud af i fællesskab - men som sagt meget rimeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var der for et par uger siden. 

Betalte for 1 times massage og fuld pakke. Endte med at tilkøbe en halv times massage mere, for hun har virkelig styr på det med massagen, det fik taget en del af trykket fra læg og lårnusklerne på iskiasnerven. Virkelig dygtig kvinde.

Hun smider så tøjet (ikke undertøjet) og sætter sig hen over mig, så jeg har udsigt til hendes røv og jeg får lov til at trække hendes trusser til side og lege lidt med med hende, mens hun har pakket mit lem ind i gummi og giver den en super omgang. 

Missen føltes pænt stram rundt om min finger, men desværre kom jeg ret hurtigt i kondomet, så jeg nåede slet ikke at nyde resten af min fuldpakke.

Men når hun kommer tilbage fra ferie, ved jeg godt hvor jeg skal hen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...