Hop til indhold
Slikkeprinsen

Petite Aarhus Pige søges

Recommended Posts

Meget morsom bemærkning "du er fra Århus" - men jeg vil gerne have anbefalet en pige. Fotos snyder ofte, når de er taget fra bestemte vinkler, og måske har pigen kun portræt! Og teksten snyder jo ofte- både alder og vægt! Så håber på en seriøs anmeldelse og erfaring af en sugarbabe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkeprinsen skrev, for 25 minutter siden:

Meget morsom bemærkning "du er fra Århus" - men jeg vil gerne have anbefalet en pige. Fotos snyder ofte, når de er taget fra bestemte vinkler, og måske har pigen kun portræt! Og teksten snyder jo ofte- både alder og vægt! Så håber på en seriøs anmeldelse og erfaring af en sugarbabe.

ja ja , tak , men du må jo skrive derinde her er der ingen ? og søg og du skal finde osv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

STOP nu- decameron, når du ikke kan bidrage med noget konstruktivt. Jeg skriver jo under efterlysning for at få "brugerråd" og ikke dum-smarte bemærkninger. Der må jo være nogen, som har mødt en ung sugarbabe fra Aarhus eller blot det østjyske!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkeprinsen skrev, for 1 time siden:

STOP nu- decameron, når du ikke kan bidrage med noget konstruktivt. Jeg skriver jo under efterlysning for at få "brugerråd" og ikke dum-smarte bemærkninger. Der må jo være nogen, som har mødt en ung sugarbabe fra Aarhus eller blot det østjyske!

Det er sgu da konstruktivt at lære dig søgefunktionen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger fortsat en pige 18-30 petit, gerne med små bryster. Også gerne lidt fra Aarhus max. 50 km. Hvis nogen kan anbefale en.

Dem jeg har søgt på SD snyder ofte med fotos og info fra søgefunktionen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Hvis du gerne vil have en skinny, men høj pige med små bryster så er blomsterpigen (mener jeg hun hedder) i Aalborg et godt bud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hun er ikke petit men slank og sød, til gengæld er sexen ikke så god og hun er utrolig svær at lave aftaler med.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...