Hop til indhold
Guest Anden den 2

Åbogade, DD Thaimassage.Aarhus N

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Hej Alle.

Har lige været forbi det gamle Marlee på Abogade. Nu hedder det DD Thaimassage. Det er nye ejere der er kommet der, jeg spurgte til Marlee men de sagde at hun var stoppet.

Stedet er frisket op med nogle nye trækabiner 2 stk, hvor der før var gardiner, og nu ligger man på gulvet hvor man før lå på en massagebriks.

Jeg fik massage af en der hed Joy, en lidt måske ældre kvinde men rigtig pæn alligevel, og vældig sød.

Da jeg ankom og var kommet ind i den kabine hvor jeg skulle have massage, var hun meget interesseret i at give yderligere service, men jeg takkede pænt nejtak, hvilket blev respekteret under hele massagen.

Massagen var god, måske lidt blød og med tendens til hårde strygninger uden det menes frækt.

Tiden blev overholdt 1 time, har ellers fundet ud af hvorfor det er så svært at bedømme en thai dames alder, der går normalt 45 min på en thaitime, så derved er et år jo kun 9 måneder, men de følger kalenderåret, meget forvirrende. :-)

vi skal jo til nogle bedømmelser.

Thaidamen                     8. jeg syntes hun var rigtig pæn og alderen passede mig

Stedet                              6. Rent og der lugtede overhovedet ikke, håndklæder rene. Mangler bad, men det var der heller ikke før

Massagen                       5-6 ikke supermassage, men heller ikke helt ringe.

Pris                                   8.            350 kr. for en HEL time så det øvrige ting er vel normal priser. men ved det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for ca 1 uge siden.

Blev betjent af en gammel kending fra Silkeborgvej natcha eller der omkring.

lækker men bestemt dame. Fik blow med gummi til 800kr som var mest hånd. 

Der var ikke mulighed for bad pga istandsættelse. Men fine kabiner i forhold til før.

Hvis jeg skal forbi igen skal det noget godt skriv til herinde. 

Tror at ejeren kommer fra trøjborg.

venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 15 timer siden:

Var her igen

Fik en fin massage med Hj/ Blow til 600kr

8000

Hej 8000.

Kan du beskrive pigen? Var det BJ uden? God pris :).

Venligst NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 56 minutter siden:

Hej 8000.

Kan du beskrive pigen? Var det BJ uden? God pris :).

Venligst NN

Det var en dame.ok slank mere så jeg ikke. Talte,fint dansk havde været her i mange år. Blow var med gummi.Gik hurtigt over i hånd men det var ok.

ellers prøv trepkassegade der er Pen og Gib. Pen er fin til blow men med kondom. Gib  var jeg hos i sidste uge, et dejligt bekendtskab til sex, men igen voksne damer. Priser er højere der. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 39 minutter siden:

Det var en dame.ok slank mere så jeg ikke. Talte,fint dansk havde været her i mange år. Blow var med gummi.Gik hurtigt over i hånd men det var ok.

ellers prøv trepkassegade der er Pen og Gib. Pen er fin til blow men med kondom. Gib  var jeg hos i sidste uge, et dejligt bekendtskab til sex, men igen voksne damer. Priser er højere der. 

8000

Pen fra Hedmannsgade fra for laaang tid siden? Hende med de meget små bryster, der blev udbygget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Pen fra Hedmannsgade fra for laaang tid siden? Hende med de meget små bryster, der blev udbygget? 

Jeps

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 1 time siden:

Det var en dame.ok slank mere så jeg ikke. Talte,fint dansk havde været her i mange år. Blow var med gummi.Gik hurtigt over i hånd men det var ok.

ellers prøv trepkassegade der er Pen og Gib. Pen er fin til blow men med kondom. Gib  var jeg hos i sidste uge, et dejligt bekendtskab til sex, men igen voksne damer. Priser er højere der. 

8000

Pyt med alderen, er de frække? Det er Thai Wat-Po, ikke? Hvilket prisniveau taler vi om? Leder mere efter øko-blow:huh:...

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 5 minutter siden:

Pyt med alderen, er de frække? Det er Thai Wat-Po, ikke? Hvilket prisniveau taler vi om? Leder mere efter øko-blow:huh:...

Jeps Wat-po

1200 for en lang time med Gib, havde egentligt regnet med en tudse men gad ikke diskutere bagefter da hun leverede godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...