Hop til indhold
CarefulGuy

Thaimassage i Horsens

Recommended Posts

Ikke andet end hvad jeg allerede har skrevet om d. 14. aug....

UPS... det er da ikke helt sandt. Besøgte faktisk ON Thai Massage for ca. en måned siden. Men smuttede igen efter en kort samtale med massøren; en dame midt i 40'erne. Hun var ikke særlig køn, luftede mindre godt og gav mig ærlig talt en forkert mavefornemmelse. Blev præsenteret for et menukort der bød på mere end det sædvanlige - men takkede altså nej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at On Thai Massage på Strandgade er et bordel.

Ser man bort fra det med smag og behag ift. pigens alder, udseende og duft (som naturligvis er rigtig vigtigt), har jeg dog kun positive erfaringer med stedet - som bordel vel og mærke. Rigtig god og indlevende service for pengene. Et tip er, at komme ved åbningstid som er ca. ved 9-tiden om formiddagen. Så er pigen oplagt til sjov. Og hvis man har en lille æske chokolade med, har man brudt den første barriere ift. indlevelse og humør.

Går jeg efter massagen, er der heldigvis mange andre gode steder i Horsens, jfr ovenstående lange tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne bidrage med friske erfaringer fra mit besøg i dag hos Sunisah Thai Massage på Åboulevarden i Horsens.

Jeg fik et hul i kalenderen midt på dagen, og min ryg (mv. 8-) ) trængte til noget kærlig behandling efter mange timer på landevejene de sidste dage. Et opkald til ovennævnte klinik bekræftede, at der var ledig tid og jeg dukkede op med mit forehavende: 1 times oljemassage.

Jeg fik selv lov til at vælge hvem der skulle massere, så jeg valgte en sød, ung lille pige, der hedder Nor (tror jeg nok) - på trods af, at jeg tidligere har fået rigtig god massage af den lidt ældre og kraftigere indehaver.

Jeg fortrød dog ikke, da pigen, ganske efter mit ønske, gik hårdt og kontant til opgaven, og med dygtige hænder gennemtrævlede mit legeme til perfektion. Den afsluttende HJ var også super - andre ydelser diskuterede vi ikke (denne gang) :ugeek:

Så nu sidder jeg her, med et smil på læben, og ønsker dere alle en lige så god dag!

ASlt i alt en rigtig god oplevelse, der skal gentages inden længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

Besøgte forleden dag Lady Spa massage på Sønderbrogade i Horsens.

Blev budt velkommen af hende der ejer stedet - ca 40 år lille og ok looking.

Havde lidt ondt i skulderen og nakken og fik en kanon god massage til kr. 300,-

Hun startede med at spørge ind til om jeg havde ondt - viste hende hvor det var og hun gik i gang.

Massagen blev på det ømme punkt udvidet med en varme creme og oliemassage på de andre steder.

da der var gået ca. 50 minutter - kom spørgsmålet - masssage here - Jeg takkede nej i dagen anlednig - da formålet var, at jeg næsten ikke kunne få armen over hovedet at ømhed.

budet var de sædvanlige 300,- og da jeg takkede nej kom det ned på 250,- - jeg takkede nej igen og forklarede hvorfor - hun smilede forstående og masserede videre i ca. 10 minutter - ud af døren tid en time og 10 minutter - intet bad - spurgte heller ikke, da jeg var på vej i motionscenteret.

sidste gang jeg besøgte stedet fik jeg HJ - og det var kanont udført.

Bossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt det nye Liry massage, Smedegade.

God massage af en af de piger der tidigere var i Allegade.

Der kom ikke spørgsmål om ekstra, men jeg spurgte om hvad hun tilbød.

Hendes svar var som tidligere kun HJ +300, + 400 hvis tøj -trussser skulle af.

Jeg valgte HJ, som hun KAN.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var forbi Sunisah thaimassage i weekenden

Blev inviteret ind af en ældre kone på 40 -45 år (virker umiddelbat som indehaveren)

Havde egentlig lyst til lidt lir, men hvis det var med hende, var massage vist meget fint.

Bestilte massage, ganske rigtig, det var hende.... i slutningen af massagen, kom det klassiske spørgsmål, om den skal have massage? Nej det skulle den nu ikke........... hun virked lidt forundret, og spurgte hvorfor ikke. Svarede bare høfligt, at sådan noget gjorde jeg ikke ;) 40-45 år, lidt overvægtig og ikke specielt køn, så er det altså mig der skal have penge for det :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...