Hop til indhold
Greek

Råd søges vedr. at arrangere GB

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg håber tråden er placeret rigtigt? 

 

Jeg leger med en 37-årig XXL tøs. Jeg dominerer hende hårdt og hun vil bare bruges - gerne af flere samtidigt. Der indgår meget luderlege i vores leg. 

 

Derfor er det ved at være tid til at arrangere et GB for hende. Tænker umiddelbart på hotel i København en hverdag i uge 2 omkring middag. 

 

Men kan man overhovedet arrangere det på hotel? Hvilket et er velegnet? 

 

Prisen skal være forholdvis lav, da der gerne skal være 8-10 mænd og da det er hendes første rigtige GB ved jeg ikke helt hvor meget hun kan holde til. 

 

Tror I at der vil komme de 8-10 mænd hvis prisen er 500 kr. for 2 timer med tøsen? Blowjob er uden kondom men resten er med. Hun tilbyder anal i begrænset omfang. 

 

Håber at I kan byde ind med gode råd. 

 

På forhånd tak for hjælpen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er helt klart også på og er ret sikker på at det ikke bliver noget problem at finde 8-10 stk. hvis prisen er 500,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint initiativ.

Tror nok interessen bliver fremmet hvis I viser et par billeder af tøsen.

Og kunne i finde et andet sted end et hotel, så ville det måske også gøre nysgerrigheden større.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 7 timer siden:

Fint initiativ.

Tror nok interessen bliver fremmet hvis I viser et par billeder af tøsen.

Og kunne i finde et andet sted end et hotel, så ville det måske også gøre nysgerrigheden større.

Tak for svar. 

Billeder skal der nok komme, når først vi har noget konkret at arbejde med. :) 

 

Har du nogen forslag til hvor man ellers kan holde det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greek skrev, for 29 minutter siden:

Tak for svar. 

Billeder skal der nok komme, når først vi har noget konkret at arbejde med. :) 

 

Har du nogen forslag til hvor man ellers kan holde det?

Jeg tænker selvfølgelig på et privat hjem - et hus, en lejlighed eller evt. et sommerhus.

Men også ros for at holde prisen på et overkommeligt niveau.

Og fint at blowjob er uden kondom - ellers er det også med til at holde folk væk.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Greek skrev, for 48 minutter siden:

Tak for svar. 

Billeder skal der nok komme, når først vi har noget konkret at arbejde med. :) 

 

Har du nogen forslag til hvor man ellers kan holde det?

https://www.eroguide.dk/forum/topic/81806-leje-af-lokale/?do=findComment&comment=720996

@Trine Tease kommer i denne tråd med forslag til lokalerne på Mon Cherie.Det kunne også være aktuelt for et GB. 

Dog er det lidt blandede tilbagemeldinger omkring pris.Teledamen kender ikke til de nøjagtige priser,og mener at aftalerne er lidt individuelle alt efter arrangement og varighed:)

Hvis Jylland bliver aktuelt,skulle der omkring Vejle findes et godt gennemkneppet forsamlingshus med yderst velegnede lokaler og parkeringsfaciliteter;)

Godt Nytår

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 5 timer siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/81806-leje-af-lokale/?do=findComment&comment=720996

@Trine Tease kommer i denne tråd med forslag til lokalerne på Mon Cherie.Det kunne også være aktuelt for et GB. 

Dog er det lidt blandede tilbagemeldinger omkring pris.Teledamen kender ikke til de nøjagtige priser,og mener at aftalerne er lidt individuelle alt efter arrangement og varighed:)

Hvis Jylland bliver aktuelt,skulle der omkring Vejle findes et godt gennemkneppet forsamlingshus med yderst velegnede lokaler og parkeringsfaciliteter;)

Godt Nytår

Enzo

Stedet du hentyder til i Jylland nær  Vejle er vist ikke længer aktuel efter GB Peter var forbi  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Stedet du hentyder til i Jylland nær  Vejle er vist ikke længer aktuel efter GB Peter var forbi  

:-P he he

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Enzo L'uri skrev, den 31/12/2017 at 10:13:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/81806-leje-af-lokale/?do=findComment&comment=720996

@Trine Tease kommer i denne tråd med forslag til lokalerne på Mon Cherie.Det kunne også være aktuelt for et GB. 

Dog er det lidt blandede tilbagemeldinger omkring pris.Teledamen kender ikke til de nøjagtige priser,og mener at aftalerne er lidt individuelle alt efter arrangement og varighed:)

Hvis Jylland bliver aktuelt,skulle der omkring Vejle findes et godt gennemkneppet forsamlingshus med yderst velegnede lokaler og parkeringsfaciliteter;)

Godt Nytår

Enzo

for det første var det da billigt 500 kr for to timer, og med hensyn til et hotel vil jeg personligt sige no go til,vil sige et  privat domicil, hus,sommerhus ville være must better, tænker i forhold til støj, og diskretion , skulle i en dag få lyst til at besøge fyn, så er i velkommen til at kontakte mig, så kigger vi på det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 13 timer siden:

for det første var det da billigt 500 kr for to timer, og med hensyn til et hotel vil jeg personligt sige no go til,vil sige et  privat domicil, hus,sommerhus ville være must better, tænker i forhold til støj, og diskretion , skulle i en dag få lyst til at besøge fyn, så er i velkommen til at kontakte mig, så kigger vi på det :-)

Står i den heldige situation at jeg kender 2 lækre unge kvinder der gerne vil ha’ jeg arrangerer et GB for dem, men har ikke stedet til så mange. Når du skriver “så kigger vi på det” er det så fordi du har et godt sted? 

Hvis Der er andre der har et sommerhus, hus eller lignende I vil leje ud må I gerne skrive til mig :-). 

(Helst Aarhus, men Jylland/Fyn har interesse)

Redigeret af Dezmodevil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 21 timer siden:

Står i den heldige situation at jeg kender 2 lækre unge kvinder der gerne vil ha’ jeg arrangerer et GB for dem, men har ikke stedet til så mange. Når du skriver “så kigger vi på det” er det så fordi du har et godt sted? 

Hvis Der er andre der har et sommerhus, hus eller lignende I vil leje ud må I gerne skrive til mig :-). 

(Helst Aarhus, men Jylland/Fyn har interesse)

Lyder spændende. Sig endelig til hvis det bliver aktuelt.

GREEK: Hvad angår sted, vil jeg også mener det bedste udgangspunkt er hvis du kan finde noget privat, istedet for hotel mv. Giver mere ro for alle

Redigeret af Petro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den 31/12/2017 at 10:13:

Hvis Jylland bliver aktuelt,skulle der omkring Vejle findes et godt gennemkneppet forsamlingshus med yderst velegnede lokaler og parkeringsfaciliteter;)

:lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...