Hop til indhold

Recommended Posts

Som overskriften antyder så er det sku magi

Jeg har nu flere gange besøgt tantramagi i Ålborg og vil sige det bliver kun bedre og bedre

Man bliver modtaget af den mest elegante modne kvinde i flot nederdel og top, bliver ført ind i selve rummet her er der en skøn varme hyggebelysning samt afslappende musik

Herefter bliver der fortalt lidt om hvad der skal foregå og man betaler, herefter smider man tøjet og massøren forlader rummet

jeg lagde mig så på madrassen på maven som aftalt og efter kort tid kom hun så tilbage nøgen og wauuu for en krop især hvis man er til lidt former

Hun bruger herefter den første halve time på at give tantra på ryggen benene osv på mig hun bruger HELE sin krop og masser af varm olie

Derefter blev jeg vendt om og så fik forsiden da en helt fantastisk tur og min lille ven blev på ingen måde glemt her har man samtidigt en fantastisk øjen kontakt og man kan virkelig mærke at hun nyder det til fulde

Jeg er alle 3 gange blevet forløst til sidst og når det er bygget op over så længe er det den mest fantastiske orgasme man får

Det bliver 6 d af 6 stjerner herfra

Vi ses snart igen

U

Del dette indlæg


Link til indlæg
38årnord skrev, for 9 minutter siden:

Som overskriften antyder så er det sku magi

Jeg har nu flere gange besøgt tantramagi i Ålborg og vil sige det bliver kun bedre og bedre

Man bliver modtaget af den mest elegante modne kvinde i flot nederdel og top, bliver ført ind i selve rummet her er der en skøn varme hyggebelysning samt afslappende musik

Herefter bliver der fortalt lidt om hvad der skal foregå og man betaler, herefter smider man tøjet og massøren forlader rummet

jeg lagde mig så på madrassen på maven som aftalt og efter kort tid kom hun så tilbage nøgen og wauuu for en krop især hvis man er til lidt former

Hun bruger herefter den første halve time på at give tantra på ryggen benene osv på mig hun bruger HELE sin krop og masser af varm olie

Derefter blev jeg vendt om og så fik forsiden da en helt fantastisk tur og min lille ven blev på ingen måde glemt her har man samtidigt en fantastisk øjen kontakt og man kan virkelig mærke at hun nyder det til fulde

Jeg er alle 3 gange blevet forløst til sidst og når det er bygget op over så længe er det den mest fantastiske orgasme man får

Det bliver 6 d af 6 stjerner herfra

Vi ses snart igen

U

tak for din beretning om stedet tror da jeg vil prøve det sted hun har i øvrigt en mand der tilbyder tantra til kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
38årnord skrev, den ‎28‎-‎12‎-‎2017 at 09:37:

Som overskriften antyder så er det sku magi

Jeg har nu flere gange besøgt tantramagi i Ålborg og vil sige det bliver kun bedre og bedre

Man bliver modtaget af den mest elegante modne kvinde i flot nederdel og top, bliver ført ind i selve rummet her er der en skøn varme hyggebelysning samt afslappende musik

Herefter bliver der fortalt lidt om hvad der skal foregå og man betaler, herefter smider man tøjet og massøren forlader rummet

jeg lagde mig så på madrassen på maven som aftalt og efter kort tid kom hun så tilbage nøgen og wauuu for en krop især hvis man er til lidt former

Hun bruger herefter den første halve time på at give tantra på ryggen benene osv på mig hun bruger HELE sin krop og masser af varm olie

Derefter blev jeg vendt om og så fik forsiden da en helt fantastisk tur og min lille ven blev på ingen måde glemt her har man samtidigt en fantastisk øjen kontakt og man kan virkelig mærke at hun nyder det til fulde

Jeg er alle 3 gange blevet forløst til sidst og når det er bygget op over så længe er det den mest fantastiske orgasme man får

Det bliver 6 d af 6 stjerner herfra

Vi ses snart igen

U

De har tidligere udøvet falske anmeldelser og er af samme grund blevet smidt ud herfra. Denne anmeldelse er lavet af en bruger der har lavet én eneste anmeldelse. Derfor kan den godt være reel, men det kan også meget vel være fake. Beskrivelsen af kvinden er i hvert fald ikke helt i overensstemmelse med hvad andre, tidligere har vurderet.
BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 4 timer siden:

De har tidligere udøvet falske anmeldelser og er af samme grund blevet smidt ud herfra. Denne anmeldelse er lavet af en bruger der har lavet én eneste anmeldelse. Derfor kan den godt være reel, men det kan også meget vel være fake. Beskrivelsen af kvinden er i hvert fald ikke helt i overensstemmelse med hvad andre, tidligere har vurderet.
BB

Nu har jeg selv været der to gange og 38årnord anmeldelse er ikke helt ved siden af. Kvinden der udøver massagen har former, om det så er meget eller lidt er vel i bund og grund en personlig vurdering. 

Jeg skal i hvert fald besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjotte skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg selv været der to gange og 38årnord anmeldelse er ikke helt ved siden af. Kvinden der udøver massagen har former, om det så er meget eller lidt er vel i bund og grund en personlig vurdering. 

Jeg skal i hvert fald besøge hende igen.

Ok, jeg har aldrig været der, netop fordi de benyttede falsk markedsføring. Men hvis du siger det er et godt besøg, så skal det da overvejes :)
Vil du fortælle om dit besøg? Personligt er jeg helt klart fan af tantra, men... jeg syntes dælme det er træls at gå derfra uforløst (altså uden udløsning) - hvad tilbyder hun og hvilke priser?
Er hun blid og empatisk eller grov og brovtende? :) 
Tak på forhånd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 16 minutter siden:

Ok, jeg har aldrig været der, netop fordi de benyttede falsk markedsføring. Men hvis du siger det er et godt besøg, så skal det da overvejes :)
Vil du fortælle om dit besøg? Personligt er jeg helt klart fan af tantra, men... jeg syntes dælme det er træls at gå derfra uforløst (altså uden udløsning) - hvad tilbyder hun og hvilke priser?
Er hun blid og empatisk eller grov og brovtende? :) 
Tak på forhånd :)

Check deres hjemmeside https://tantramagi.dk eller min anmeldelse https://www.eroguide.dk/forum/topic/79427-tantramagi-i-aalborg/?tab=comments#comment-689503.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjotte skrev, for 16 timer siden:

Undskyld, men der står jo ikke noget i din anmeldelse. Jo der er musik og en madras på gulvet, men det er der jo alle steder. Det der er vigtigt, har du udeladt, så man bliver ikke så pokkers meget klogere. Men det er måske hele idéen, at sælge luftkasteller? Jeg syntes jo det var nemt at skrive om der var sex, samleje, handjob eller andet?
Men ok, jeg tror bare jeg følger min første fornemmelse, nemlig at der sikkert snydes, ligesom der gjorde med anmeldelserne tidligere. Jeg finder et andet sted at bruge pengene, hvor jeg ved hvad jeg køber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
38årnord skrev, den 28/12/2017 at 09:37:

Som overskriften antyder så er det sku magi

Jeg har nu flere gange besøgt tantramagi i Ålborg og vil sige det bliver kun bedre og bedre

Man bliver modtaget af den mest elegante modne kvinde i flot nederdel og top, bliver ført ind i selve rummet her er der en skøn varme hyggebelysning samt afslappende musik

Herefter bliver der fortalt lidt om hvad der skal foregå og man betaler, herefter smider man tøjet og massøren forlader rummet

jeg lagde mig så på madrassen på maven som aftalt og efter kort tid kom hun så tilbage nøgen og wauuu for en krop især hvis man er til lidt former

Hun bruger herefter den første halve time på at give tantra på ryggen benene osv på mig hun bruger HELE sin krop og masser af varm olie

Derefter blev jeg vendt om og så fik forsiden da en helt fantastisk tur og min lille ven blev på ingen måde glemt her har man samtidigt en fantastisk øjen kontakt og man kan virkelig mærke at hun nyder det til fulde

Jeg er alle 3 gange blevet forløst til sidst og når det er bygget op over så længe er det den mest fantastiske orgasme man får

Det bliver 6 d af 6 stjerner herfra

Vi ses snart igen

U

Super godt indlæg, men er du ikke sød næste gang at skrive en overskrift der feks hed : Tantramagi i Ålborg, da jeg jo ikke rigtigt hernede i Esbjerg kan bruge det til noget da jeg jo søger i mit område. Kan godt se du er ny, så det skal kun menes som et godt råd at du skriver lokaliteten med ind i overskriften ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 17 timer siden:

Undskyld, men der står jo ikke noget i din anmeldelse. Jo der er musik og en madras på gulvet, men det er der jo alle steder. Det der er vigtigt, har du udeladt, så man bliver ikke så pokkers meget klogere. Men det er måske hele idéen, at sælge luftkasteller? Jeg syntes jo det var nemt at skrive om der var sex, samleje, handjob eller andet?
Men ok, jeg tror bare jeg følger min første fornemmelse, nemlig at der sikkert snydes, ligesom der gjorde med anmeldelserne tidligere. Jeg finder et andet sted at bruge pengene, hvor jeg ved hvad jeg køber.

Hvis du nærlæser deres hjemmeside vil du kunne se at der ikke er intimberøring af hende. Så afslutning/udløsning foregår på den svenske måde.

Det er muligt du synes jeg udelader det vigtigste, men tantramassage udføres forskelligt fra gang til gang afhængig af hvordan modtageren reagere på massagen. Og en del af oplevelsen er jo forventningens glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjotte skrev, for 2 timer siden:

Hvis du nærlæser deres hjemmeside vil du kunne se at der ikke er intimberøring af hende. Så afslutning/udløsning foregår på den svenske måde.

Det er muligt du synes jeg udelader det vigtigste, men tantramassage udføres forskelligt fra gang til gang afhængig af hvordan modtageren reagere på massagen. Og en del af oplevelsen er jo forventningens glæde.

Jeg har skam nærlæst deres hjemmeside. Der står intet om afslutning og det er mest almindeligt at der IKKE er afslutning med.
Derfor syntes jeg det er temmelig væsentligt at nævne - og det var det jeg specifikt spurgte dig til, hvor du så blot henviser til en bedømmelse, hvori du heller intet nævner om selve akten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, den 11/1/2018 at 08:49:

Jeg har skam nærlæst deres hjemmeside. Der står intet om afslutning og det er mest almindeligt at der IKKE er afslutning med.
Derfor syntes jeg det er temmelig væsentligt at nævne - og det var det jeg specifikt spurgte dig til, hvor du så blot henviser til en bedømmelse, hvori du heller intet nævner om selve akten.

Ok. Godt ord igen. Det er rigtigt det ikke fremgår af hjemmesiden.

Det er god sensuel tantramassage hvor der anvendes varm olie. Undervejs bruges der fjer og klæder til at fremkalde den der følelse af at glide ind i ro og stilhed. Der afsluttes med en lingam massage med mulighed for udløsning. Hun forstår at trække udløsningen så nydelsen når den kommer når helt ud i tåspidserne.

Lokalet er med dæmpet belysning og med en forhøjet madras midt på gulvet.

Nu er jeg kun lettere øvet indenfor tantra men hendes behandling er rigtig god og jeg vil hellere besøge hende end modtage en ligegyldig gang oliesjask på en tandklinik.

Håber mit svar kan bruges nu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Det vil jeg også helt klart foretrække frem for en tur hos tandlægen.

Og så med oliesjask! FY FØJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 13 timer siden:

Det vil jeg også helt klart foretrække frem for en tur hos tandlægen.

Og så med oliesjask! FY FØJ

Forbandede stavekontrol!. Der skulle stå thaiklinik :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Fjotte skrev, 1 time siden:

Forbandede stavekontrol!. Der skulle stå thaiklinik :D

NÅH! Så forstår jeg bedre:D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...