Hop til indhold
Eksotisk

Trekant med arabisk SB

Recommended Posts

Hej,

En arabisk sugarbabe jeg ser ønsker, at prøve en trekant med en ekstra fyr, hvor vi skiftes om at kneppe hende eller hvor jeg kigger på, mens hun bliver taget af en anden fyr.

Hun tænder ekstra meget på veludrustede fyre, hvilket dog ikke er et krav fra hendes side af.

Du skal være renlig, velsoigneret og må desværre ikke være overvægtig, da det simpelthen ikke tænder hende. Derudover har hun en maks grænse på 40 år.

Det kommer til, at foregå i københavnsområdet nu på fredag 29.12 om aftenen.

Så hvis du drømmer om, at prøve en fræk slank, arabisk tøs så har du chancen nu. Hun er 23 år, 170 cm - 54 kg - b skål med et flot ansigt. 

Hvis du ønsker at være med her nu på fredag, så send pm med alder, billede af krop/udstyr.

Hun forlanger sugar, som belønning, så hun selv kan købe sine gaver efterfølgende.

Stedet har vi, så skriv ved interesse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det låter nästan som DINA är tilbage, men det hade varit intressant att få vara med på ett hörn....men jag faller bort pga av ålder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 8 timer siden:

Det låter nästan som DINA är tilbage, men det hade varit intressant att få vara med på ett hörn....men jag faller bort pga av ålder. 

ja fik også nej , er usikker på om dett eksisterer, eller man bare vil have fotos sendt ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Eksotisk skrev, for 13 timer siden:

Hej,

En arabisk sugarbabe jeg ser ønsker, at prøve en trekant med en ekstra fyr, hvor vi skiftes om at kneppe hende eller hvor jeg kigger på, mens hun bliver taget af en anden fyr.

Hun tænder ekstra meget på veludrustede fyre, hvilket dog ikke er et krav fra hendes side af.

Du skal være renlig, velsoigneret og må desværre ikke være overvægtig, da det simpelthen ikke tænder hende. Derudover har hun en maks grænse på 40 år.

Det kommer til, at foregå i københavnsområdet nu på fredag 29.12 om aftenen.

Så hvis du drømmer om, at prøve en fræk slank, arabisk tøs så har du chancen nu. Hun er 23 år, 170 cm - 54 kg - b skål med et flot ansigt. 

Hvis du ønsker at være med her nu på fredag, så send pm med alder, billede af krop/udstyr.

Hun forlanger sugar, som belønning, så hun selv kan købe sine gaver efterfølgende.

Stedet har vi, så skriv ved interesse

 

 

Har du et link til den unge dame, formoder hun er på sugardaters.dk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...