Hop til indhold
mikkelsen

Thai-spørgsmål

Recommended Posts

Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle smide denne, men nu prøver jeg her

De gange jeg har fået massage af en thai har været på familietur til Thailand, og så har det typisk været på stranden eller på et wellnes center.

Nu er jeg så begyndt at kigge på thai-steder herhjemme, og gerne dem med lighed for noget ekstra. Men hold da op hvor man kan blive forvirret når man læser annoncer :wacko:

Nogle steder skriver at de ikke tilbyder ekstra, men læser man så en anmeldes af stedet, passer dette ikke nødvendigvis. Har hørt nogle sige at stort set alle thaisteder tilbyder mindst et handjob, men er det rigtigt?

B2B, her er begge jo (normalt?) nøgne - men er det lig med der er en afslutning?

Enkelte skriver full service, tænker det betyder samleje?

Og happy ending, er det normalt 'bare' med hånden?

(håber ikke mine spørgsmål er alt for dumme :shock:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Generelt, så "skilter" de fleste Thai- klinikker IKKE med mere end massagen

Dog kan du de "fleste" steder få en håndtrold, eller mere, men det er meget op/ned

Tjek nogle anmeldelser her på siden, så kan du se hvor du kan få hvad, en generel "rettesnor" er der desværre ikke.
Og hvis du ringer og spørger om du kan få "mere", så vil de typisk sige, "kom ned og hils på pigen" og så plejer der nok at kunne falde mere af..
Om det så er Fuld Pakke, eller "kun" et handjob, det er som sagt forskelligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Der er ingen spørgsmål som er dumme.

Mange thaisteder tilbyder ekstra (happy  ending) men dog ikke alle.

Det er heller ikke alle som tilbyder fuld pakke - nogle tilbyder kun HJ.

Thaierne er eksperter i at lægge et røgslør ud, så man må mange gange prøve sig frem eller læse anmeldelserne her på Eroguide.

Ofte oplever man at sympati og god opførsel kan påvirke hvad man får tilbudt af thaipigen.

En ting er sikkert - du bliver ikke klogere af at læse deres annoncer da de ofte gerne vil fremstå lidt mere seriøse end de måske reelt er.

Men det er jo også det spændende ved thaiverdenen.

Og husk at ekstra altid koster - ja ekstra ;) så B2B er altså ikke inklusiv afslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Jeg kender IKKE et thaisted hvor man ikke kan få afslutning med hånd.

penge er et alvorlig stærkt argument på Thai og møder man op mere end en gang samme sted kan man købe sig til hvad det skal være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

Husk at forhandle på prisen - gængs pris i Kbh er en times massage med samleje for kr 1000. Hvis de brokker sig lidt så vis du har pengene så kan du lukke dealen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 3 timer siden:

Husk at forhandle på prisen - gængs pris i Kbh er en times massage med samleje for kr 1000. Hvis de brokker sig lidt så vis du har pengene så kan du lukke dealen.

Jeg prøver altid at få en samlet pris, da det ellers hurtigt kan løbe op - og det er også dumt at skulle til at finde flere penge frem midt i seancen. Desuden er det nemmere at få pigen til at også at være nøgen fra starten + du kan bedre selv bestemme arbejdsgangen - og f.eks. få massage på fronten fra starten, så du ikke ender med først en ½ time på maven - og så næsten en ½ time på ryggen, før du får 5 min med afpudsning af flagstangen - så er det bedre at ende med 5 min alm. massage til sidst ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Jernsvinet skrev, for 37 minutter siden:

Jeg prøver altid at få en samlet pris, da det ellers hurtigt kan løbe op - og det er også dumt at skulle til at finde flere penge frem midt i seancen. Desuden er det nemmere at få pigen til at også at være nøgen fra starten + du kan bedre selv bestemme arbejdsgangen - og f.eks. få massage på fronten fra starten, så du ikke ender med først en ½ time på maven - og så næsten en ½ time på ryggen, før du får 5 min med afpudsning af flagstangen - så er det bedre at ende med 5 min alm. massage til sidst ;-)

Også en måde at gøre det på... jeg har bare prøvet at indgå for mange aftaler fra en start som gør selve massagen til nogen oliesjaskeri og gliden rundt - jeg har brug for at massagen er jorden og så kan jeg se hvad jeg har lyst til bagefter - de er jo ikke lige kønne allesammen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 6 minutter siden:

Også en måde at gøre det på... jeg har bare prøvet at indgå for mange aftaler fra en start som gør selve massagen til nogen oliesjaskeri og gliden rundt - jeg har brug for at massagen er jorden og så kan jeg se hvad jeg har lyst til bagefter - de er jo ikke lige kønne allesammen :-) 

Fordelen med at aftale alt fra starten skulle ellers være at du netop selv bestemmer mere omkring hvordan massagen skal foregå - f.eks foretrækker jeg spyt, fremfor olie på pikken, da det giver en mere pirrende fornemmelse - men det er ikke altid det lykkes at få pigerne til at forstå - eller de har bare ikke så meget spyt, som der skal til.

Ellers så ville jeg foretrække en massage med så meget olie som muligt, så pigen nærmest smutter rundt ved B2B - og gerne med skægstubbe på måtten, så det rigtig kan kradse lidt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
wayfarer skrev, den 27/12/2017 at 18:20:

Jeg kender IKKE et thaisted hvor man ikke kan få afslutning med hånd.

penge er et alvorlig stærkt argument på Thai og møder man op mere end en gang samme sted kan man købe sig til hvad det skal være.

Så kender du åbenbart ikke Sarathip i Rødovre eller Dina Klinik Massage i Glostrup :) her er HJ IKKE en mulighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @Lagaffe skriver høflighed kommer du langt med i thaiverdenen.

Charme og hvis du kan få de skønne thai piger til at grine, så er du også på rette vej.

Jeg er kommet et sted hvor der intet ekstra blev givet, men massagen var fantastisk. Efter at have været der 6 eller 7 gange, så fik jeg et HJ, betalte for det. Det er det spændende ved thai steder, hvad sker der. Og som genganger med masser af naturlig høflighed, så kan det hele ende med hjemmebesøg og god sex :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...