Hop til indhold
CPHstuderende

Isabell Vesterbro

Recommended Posts

Glædelig jul!

Har nogen været her og kan berette?

http://massage.side6.dk/odensevesterbro32

Jeg synes sgu hun er fræk og de bryster der ville jeg fandeme gerne lege med! Men jeg har aldrig været på stedet. Jeg synes ikke det er særlig diskret, så hvis jeg skal tage chancen, så skal der i den grad også være noget at komme efter! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 4 timer siden:

Glædelig jul!

Har nogen været her og kan berette?

http://massage.side6.dk/odensevesterbro32

Jeg synes sgu hun er fræk og de bryster der ville jeg fandeme gerne lege med! Men jeg har aldrig været på stedet. Jeg synes ikke det er særlig diskret, så hvis jeg skal tage chancen, så skal der i den grad også være noget at komme efter! :)

Glædelig bagjul til dig også :-)

Det er nok Odenses mindst diskrete adresse. Og efter at der er sat dørklokke ved hoveddøren skal man så også stå at vente der til der bliver lukket op. ;-) Jeg har været der et par gange, men stedet er en smule ulækkert og meget nedslidt. Pigen, seng, lagen osv har dog været rent og pænt de gange jeg har været der.
Info på netop denne pige har flere gange været efterlyst, men mærkeligt nok har der ikke været nogen der har kunne fortælle noget om hende. Mærkeligt nok med de bryster og ret rimelige pris.
Hvis hun stadig er der i det nye år kunne det godt tænkes jeg tager en for holdet. Er nemlig ret ligeglad med at stå til offentlig skue på vejen der.... Næsten ligeglad.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
CPHstuderende skrev, for 13 timer siden:

Glædelig jul!

Har nogen været her og kan berette?

http://massage.side6.dk/odensevesterbro32

Jeg synes sgu hun er fræk og de bryster der ville jeg fandeme gerne lege med! Men jeg har aldrig været på stedet. Jeg synes ikke det er særlig diskret, så hvis jeg skal tage chancen, så skal der i den grad også være noget at komme efter! :)

Ja, desværre er stedet ikke diskret, eventuelt aftale en tid sent på aften hvor der er mindst aktivitet på gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Kiggede forbi idag, og ser ud til at være lukket permanent. Intet lys eller tegn på at der er nogen på adressen længere. Kan også skyldes lukket pga ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, for 3 timer siden:

Kiggede forbi idag, og ser ud til at være lukket permanent. Intet lys eller tegn på at der er nogen på adressen længere. Kan også skyldes lukket pga ferie.

Det er vist ikke altid der er nogen der. Mener at de har annonce på EB når der er åbent. Er dog ikke 100 % sikker på det holder stik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 7 timer siden:

De plejer at annoncere, når der er nogen og ellers ser der gerne lukket ud. Men måske ryger bordellet også lige som Sexkino i byfornyelsens navn?

Betyder det at der så kommer et nyt bordel? ;-) Det gamle rådne lort er da heller ikke bedre værd end at jævne med jorden. Men må indrømme at det generelt har været nogle lækre og søde piger jeg har besøgt der. Men hvis stedet stopper flyttes de piger vel bare til en anden adresse i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Betyder det at der så kommer et nyt bordel? ;-) Det gamle rådne lort er da heller ikke bedre værd end at jævne med jorden. Men må indrømme at det generelt har været nogle lækre og søde piger jeg har besøgt der. Men hvis stedet stopper flyttes de piger vel bare til en anden adresse i byen.

Det kunne jeg sagtens forestille mig. I så fald vil der være en sandsynlighed for, at det bliver mere diskret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...