Jørgensen 713 Skrevet 27. December, 2017 Hej alle, Kender nogen til single-nytårsfester i Kbh-området? Altså sådan nogle, hvor man betaler en arrangør, forening eller lignende for hele pakken, og så bare dukker op. Jeg har googled i en halv times tid og fandt ikke rigtigt noget (men en milliard hits på gamle fester...). På forhånd tak. /J Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 27. December, 2017 (edited) Hvad med Karmaklubben? Forudsat, at du kan lide at danse? Det er ikke en egentlig singlefest, mén dog en fest. Der er også Runningdinner, som er for singler, hvor du dog skal være oprettet, for at deltage. Alt er dog udsolgt, mén måske en er forhindret på dagen og du på den måde kan tilluske dig adgang? De afholder også et større arrangement, hvor der stadig er ledige pladser... Redigeret 27. December, 2017 af Iscenesat Virkelighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 27. December, 2017 (edited) Jørgensen skrev, for 7 timer siden: Hej alle, Kender nogen til single-nytårsfester i Kbh-området? Altså sådan nogle, hvor man betaler en arrangør, forening eller lignende for hele pakken, og så bare dukker op. Jeg har googled i en halv times tid og fandt ikke rigtigt noget (men en milliard hits på gamle fester...). På forhånd tak. /J Har du prøvet Single Rock? http://www.singlerock.dk/index.php/københavn.kalender/events/nytarsfest-pa-cafe-ae-10361.html Kan se der er udsolgt for kvinder - men der er stadig billetter til mænd - så det er da et godt tegn Redigeret 27. December, 2017 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 27. December, 2017 Tak for jeres inputs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. Januar, 2018 Hvad blev så valget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 5. Januar, 2018 Single Rock på café Ae, på Nørrebro. Et sted jeg i øvrigt kommer af og til. Men stadig tak for tippene alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg