Hop til indhold

Single-nytårsfest, Kbh-området

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Kender nogen til single-nytårsfester i Kbh-området? Altså sådan nogle, hvor man betaler en arrangør, forening eller lignende for hele pakken, og så bare dukker op. Jeg har googled i en halv times tid og fandt ikke rigtigt noget (men en milliard hits på gamle fester...).

På forhånd tak.

/J

Skrevet

Hvad med Karmaklubben? Forudsat, at du kan lide at danse? Det er ikke en egentlig singlefest, mén dog en fest. :D 

Der er også Runningdinner, som er for singler, hvor du dog skal være oprettet, for at deltage. Alt er dog udsolgt, mén måske en er forhindret på dagen og du på den måde kan tilluske dig adgang? 

De afholder også et større arrangement, hvor der stadig er ledige pladser...

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Skrevet
Jørgensen skrev, for 7 timer siden:

Hej alle,

Kender nogen til single-nytårsfester i Kbh-området? Altså sådan nogle, hvor man betaler en arrangør, forening eller lignende for hele pakken, og så bare dukker op. Jeg har googled i en halv times tid og fandt ikke rigtigt noget (men en milliard hits på gamle fester...).

På forhånd tak.

/J

Har du prøvet Single Rock?

http://www.singlerock.dk/index.php/københavn.kalender/events/nytarsfest-pa-cafe-ae-10361.html

Kan se der er udsolgt for kvinder - men der er stadig billetter til mænd - så det er da et godt tegn ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Hvad blev så valget?

Skrevet
  • Author

Single Rock på café Ae, på Nørrebro. Et sted jeg i øvrigt kommer af og til. Men stadig tak for tippene alligevel :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.