Hop til indhold
notfunny

Erfaringer med Flat99 + eventuelle alternativer (Hamborg)

Recommended Posts

Hej,

Vi er en flok gutter som tager til Hamborg hen over nytår, for at holde nytår dernede. Først snakkede vi om at være en af dagene på et rigtigt flatrate bordel - Men syntes ikke jeg kan finde et, hvor der er 1 indangspris, og så fri fornøjelse med de (forhåbentlig) dejlige damer. Nogen der evt. kan anbefale noget?

Jeg har derimod kigget på Flat-99, hvilket virker lovende. Har jeg forstået rigtigt, at det ikke koster noget at komme ind, men 30€ for en halv time med en trunte for "standard" sex?

Nogen der har nylige erfaringer derfra - og noget man skal være opmærksom på? Skal vi være forberedt på de prøver at presse yderligere ud af os?

Hvad hvis man vil have 2 piger i 30 min - Er det så 60 € eller?

God råd og erfaringer søges.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste råd: Betal lidt ekstra og tag på FKK Harmony, som ligger en smule uden for Hamburg. 

Flatt er ofte ‘pænt slidte og ikke så kønne’ (sorry to say) piger.

Derfor er flatt også billigt, men der er i min optik ikke på nogen måde noget værdifuldt i at spare penge ved at gå på flatt sammenlignet med FKK Harmony, der er dyrere, men giver helt anderledes oplevelser.

For mig er flatt nærmest som at kaste penge ud af vinduet (sorry to say). 

Der er selvfølgelig forskellige meninger med dette.

Men hvis man nyder lækker erotik og sex med piger, der ofte kan være både smukke, søde og classy, og ikke man ikke bare går efter at skyde raketten af og kneppe hjernen ud, så tag på FKK Harmony i stedet for at opsøge en flatt-oplevelse.

Jeg vil til enhver tid vælge FKK fremfor flatt - og især da en nytårsaften.

Og hvis det er spørgsmål om penge, så vær sammen med fire piger på FKK i stedet for otte på flatt :-)  - det er stadig en fed og fræk oplevelse med de smukke piger, der er på FKK :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 23 minutter siden:

Mit bedste råd: Betal lidt ekstra og tag på FKK Harmony, som ligger en smule uden for Hamburg. 

Flatt er ofte ‘pænt slidte og ikke så kønne’ (sorry to say) piger.

Derfor er flatt også billigt, men der er i min optik ikke på nogen måde noget værdifuldt i at spare penge ved at gå på flatt sammenlignet med FKK Harmony, der er dyrere, men giver helt anderledes oplevelser.

For mig er flatt nærmest som at kaste penge ud af vinduet (sorry to say). 

Der er selvfølgelig forskellige meninger med dette.

Men hvis man nyder lækker erotik og sex med piger, der ofte kan være både smukke, søde og classy, og ikke man ikke bare går efter at skyde raketten af og kneppe hjernen ud, så tag på FKK Harmony i stedet for at opsøge en flatt-oplevelse.

Jeg vil til enhver tid vælge FKK fremfor flatt - og især da en nytårsaften.

Og hvis det er spørgsmål om penge, så vær sammen med fire piger på FKK i stedet for otte på flatt :-)  - det er stadig en fed og fræk oplevelse med de smukke piger, der er på FKK :-)

Venligst

French

Tak for dit svar - Det er da klart noget vi  vil tage med i overvejelserne. På deres hjemmeside kan jeg se at indgang koster 50€ - Hvad "får" man for det? Spa og sauna? Hvordan er prislejet på tøserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
notfunny skrev, 1 time siden:

Tak for dit svar - Det er da klart noget vi  vil tage med i overvejelserne. På deres hjemmeside kan jeg se at indgang koster 50€ - Hvad "får" man for det? Spa og sauna? Hvordan er prislejet på tøserne?

 

For de 50€ får du mad (ofte af en fin kvalitet), drikkevarer, sauna og dampbad.

Pigerne koster 60€ for en halv time inkl. superfransk og 30€ ekstra for megafransk (ikke alle tilbyder dette).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 2 minutter siden:

 

For de 50€ får du mad (ofte af en fin kvalitet), drikkevarer, sauna og dampbad.

Pigerne koster 60€ for en halv time inkl. superfransk og 30€ ekstra for megafransk (ikke alle tilbyder dette).

Puha, det vil jeg vende med gutterne - Lyder virkelig tiltalende, men vi er virkelig på low budget.. Men tak for info - Det er bare db pris af de andre trunter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
notfunny skrev, 1 time siden:

Tak for dit svar - Det er da klart noget vi  vil tage med i overvejelserne. På deres hjemmeside kan jeg se at indgang koster 50€ - Hvad "får" man for det? Spa og sauna? Hvordan er prislejet på tøserne?

Harmony er lukker nytårsaften og dagen efter.

For de 50 euro får du adgang til klubbens faciliter så som sauna, dampbad. Der er en buffe med mad som du bare kan spise af. Drikkevare så som sodavand, fadøl, vand kaffe er gratis. Vin og alkohol koster. Når du ankommer til klubben får du udleveret badekåbe og tøfler. Og du kan tage alle de bade vil og bruge så mange håndklæder som du lyster. 

 

Prisen for 30 min med en pige er 60 euro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 time siden:

For mig er flatt nærmest som at kaste penge ud af vinduet (sorry to say).

Med flatt kan man få meget forskelligartede oplevelser - og meget kan afhænge af stedet og dagen, men jeg har haft nogle af mine absolut bedste og mest grænseoverskridende sexoplevelser på flatts med mange piger på en gang, været flere om en pige, knaldet piger med tilskuere på, mm. - det kan man selvfølgelig også på FKK - men det er min pengepung slet ikke til.

I Hamburg findes der ikke nogen flattrate-hoteller - og der er også kun ganske få af dem i Tyskland i det hele taget (Med mindre det er Eros-hoteller du mener? - så er der et par stykker i tilknytning til Reeperbahn - men pas på optrækkeri, som overalt im Kiez ) - men Love Toxic i Enger  http://lovetoxic.de/index.php/lt-Home.html  (søg selv div. anmeldelser herinde) kunne være et godt bud, da man også kan overnatte til yderst rimelige priser - men bemærk deres åbningstider omkring nytår - og  i det hele taget nytår - er nok ikke det bedste tidspunkt at frekventere disse klubber på - der kan være mange mænd - og mange piger er taget på juleferie ;-)

Hvis I er rimelig uerfarne i at købe sex i Hamburg/sex i det hele  taget, vil jeg nok ikke anbefale flatt99, da I vil få et dårligt indtryk af hvordan sådan noget ellers fungerer - men kender man stedet og rutinen, kan klare tyk røg og høj musik - så kan man få absolut udmærkede oplevelser med attraktive unge piger.

Her er Fantasy Lounge  http://fantasy-lounge.de/opening-times-prices/ (tvivler på den er opdateret !)   noget bedre, da I kun skal betale entre - og så ca. samme beløb til pigerne - og det inkluderer evt. også et par øl, lidt mad og op til 7  (afhængig af entreen) besøg ovenpå,  uden at I bliver plaget om drikkepenge eller andet - men sidst jeg var der, var det hovedsagelig trunter, der var der, som ikke rigtig ville noget ud over alm. sex - og helst i bælgmørke.

På FKK - enten Harmony eller evt. Atmos m.fl. er I rimelig sikre på at få gedigne sexoplevser med attraktive piger, der forstår at give en god service - OK - det koster - men I kommer vel heller ikke lige til Hamburg igen i næste uge - så giv den gas, men hold lidt igen med at tilkøbe div. ekstra, så kan det faktisk holdes på et nogenlunde rimeligt budget - men tag € 500,- med/mand, så I ikke pludselig skal ud og trække i automaten.

NB. nogen - også unge mænd kan blive forfærdede over alle de lækre unge nøgne lettilgængelige og villige piger, der løber rundt og tilbyder sig - få moralske opstød og komme til at tænke på konen/kæresten derhjemme - de kan finde på bare at sidde i baren og hænge og ødelægge oplevelsen for de andre - så vær opmærksom på hvem du tager med ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Med flatt kan man få meget forskelligartede oplevelser - og meget kan afhænge af stedet og dagen, men jeg har haft nogle af mine absolut bedste og mest grænseoverskridende sexoplevelser på flatts med mange piger på en gang, været flere om en pige, knaldet piger med tilskuere på, mm. - det kan man selvfølgelig også på FKK - men det er min pengepung slet ikke til.

I Hamburg findes der ikke nogen flattrate-hoteller - og der er også kun ganske få af dem i Tyskland i det hele taget (Med mindre det er Eros-hoteller du mener? - så er der et par stykker i tilknytning til Reeperbahn - men pas på optrækkeri, som overalt im Kiez ) - men Love Toxic i Enger  http://lovetoxic.de/index.php/lt-Home.html  (søg selv div. anmeldelser herinde) kunne være et godt bud, da man også kan overnatte til yderst rimelige priser - men bemærk deres åbningstider omkring nytår - og  i det hele taget nytår - er nok ikke det bedste tidspunkt at frekventere disse klubber på - der kan være mange mænd - og mange piger er taget på juleferie ;-)

Hvis I er rimelig uerfarne i at købe sex i Hamburg, vil jeg nok ikke anbefale flatt99, da I vil få et dårligt indtryk af hvordan sådan noget ellers fungerer - men kender man stedet og rutinen, kan klare tyk røg og høj musik - så kan man få absolut udmærkede oplevelser med attraktive unge piger.

Her er Fantasy Lounge  http://fantasy-lounge.de/opening-times-prices/ (tvivler på den er opdateret !)   noget bedre, da I kun skal betale entre - og så ca. samme beløb til pigerne - og det inkluderer evt. også et par øl, lidt mad og op til 7  (afhængig af entreen) besøg ovenpå,  uden at I bliver plaget om drikkepenge eller andet - men sidst jeg var der, var det hovedsagelig trunter, der var der, som ikke rigtig ville noget ud over alm. sex - og helst i bælgmørke.

På FKK - enten Harmony eller evt. Atmos m.fl. er I rimelig sikre på at få gedigne sexoplevser med attraktive piger, der forstår at give en god service - OK - det koster - men I kommer vel heller ikke lige til Hamburg igen i næste uge - så giv den gas, men hold lidt igen med at tilkøbe div. ekstra, så kan det faktisk holdes på et nogenlunde rimeligt budget - men tag € 500,- med/mand, så I ikke pludselig skal ud og trække i automaten.

NB. nogen - også unge mænd kan blive forfærdede over alle de lækre nøgne lettilgængelige piger, der løber rundt og tilbyder sig - få moralske opstød og komme til at tænke på konen/kæresten derhjemme - de kan finde på bare at sidde i baren og hænge og ødelægge oplevelsen for de andre - så vær opmærksom på hvem du tager med ;-)

Tak for en anderledes beretning :) Vi er, som det nok fremgår, ret uerfarne. Tyk røg, og høj musik gør bestemt ikke noget - Den ene af os er lidt over 30, resten under 30 + vi er alle single, så det moralske tænker jeg ikke bliver et problem. 

Det hele giver lidt stof til eftertanke, som vi går igennem, og beslutter ud fra :)  Tager gerne imod flere råd og beretninger :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
notfunny skrev, for 10 timer siden:

Hej,

Vi er en flok gutter som tager til Hamborg hen over nytår, for at holde nytår dernede. Først snakkede vi om at være en af dagene på et rigtigt flatrate bordel - Men syntes ikke jeg kan finde et, hvor der er 1 indangspris, og så fri fornøjelse med de (forhåbentlig) dejlige damer. Nogen der evt. kan anbefale noget?

Jeg har derimod kigget på Flat-99, hvilket virker lovende. Har jeg forstået rigtigt, at det ikke koster noget at komme ind, men 30€ for en halv time med en trunte for "standard" sex?

Nogen der har nylige erfaringer derfra - og noget man skal være opmærksom på? Skal vi være forberedt på de prøver at presse yderligere ud af os?

Hvad hvis man vil have 2 piger i 30 min - Er det så 60 € eller?

God råd og erfaringer søges.

 

 

Hej NF 

Har været i Hamburg en del gange, kan især godt lide området omkring reberbahn....... Her er der flere steder bygninger på 3-4 etager fyldt med piger..... Du tager en etage ad gangen og går forbi pigerne der sidder i døren til deres værelse, hvis du ser noget du kan li, ja så er det bare at lave en aftale. Pris ca 30€.  Om ikke andet så er det en spændende oplevelse....

Jeg fandt et sted i grose freiheit (det hedder gaden) hvor der reklameres for thaimassage, indgangen er trukket lidt ind fra gaden og man ser det bedst når man går i retning mod reberbahn. Her havde jeg en rigtig god oplevelse med en super lækker pige. Husk at få en specifik aftale på plads, altså hvad der er inkluderet i prisen. Pigerne disse steder er ikke så tilbøjelige til at snyde, da stedet ikke kan tåle dårlig omtale og du så vil ryge ud på gaden hvor konkurrencen er hård. 

Og husk så lige...... Når i går på gaden bliver i mødt af mange smukke piger, der tilbyder alverdens fantastiske ting, til ingen penge.... Dont do it !!!! Min kammerat er hoppet på den flere gange, han har aldrig fået sex ud af det, eller hvis han har så har det været med en masse tilkøb, så dyrt og dårligt..... 

Ellers vil jeg sige at Hamburg nytårsaften er rigtigt sjovt, giv den gas med vennerne ;-) 

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...