Hop til indhold
Steppeulven

Sexy Dolly. Jylland.

Recommended Posts

Tjah, da Gisela i Århus har aflyst, måtte jeg jo finde på noget andet til weekenden. Det med netop nytårsaften er ikke så vigtigt for mig - dem har jeg frivilligt haft en del af alene efter kl 17. :-) Det er jo amatøraften alligevel. Og det er faktisk vederkvægende - brugte jeg lige det gamle udtryk? - at gå en tur gennem byen nytårsmorgen og opleve, hvor stille en storby kan være kl. 9-10 om mrgenen! , men så sad jeg og søgte lidt rundt i aftes. Så dukkede hende her op på side6.dk! http://massage.side6.dk/sexydolly

Aaaaavvv!! Lige i hjertekulen!! Nu er jeg jo, som nogle måske ved, noget skeptisk over for mørke pige grundet dårlige erfaringer, meeeen - jeg gav hende en chance på sms. Det gik faktisk godt i aftes. Men hun bor noget upraktisk for een, der ikke har bil, som jeg så nævnte for hende. Det var der så åbenbart ikke så meget at gøre ved!.......Indtil i eftermiddag - hun skrev, at hun vil være i Hobro fra lørdag. OK? Det var godt nyt. Så er der muligheder. Vi skrev sammen hele eftermiddagen til for lidt siden, så gav jeg hende fred. ;-) Jeg tror nu godt, hun ville have fortsat. Vi skrev sammen som gamle bekendte, der blot ikke havde set hinanden en rum tid, som hun formulerede det. Gennemført sød, og hvis man kan rødme gennem en telfon (?), så gjorde hun det, da jeg roste hendes fotos.

Jeg er godt nok spændt på, om de holder stik - modsat de tidligere fleste, hvilket jeg lige nævnte, men på hendes søde måde, så fik hun mig helt ned på jorden igen. Så jeg er fortrøstningsfuld - og så kører hendes chauffør/taxi eller hvad det er mig sgi hjem bagefter pga. de håbløse forbindelser mellem Hobro og min by. DET er sgu service!! Prisen for en 3 timers tid vil jeg ikke nævne, men jeg bli'r ikke ruineret! Hun viste stor forståelse, da jeg nævnte, at jeg jo er førtids-... Ikke fattig, men bestemt heller ikke rig! Det er sgi en ordentlig pige. Aldersforskellen på 32 år kunne heller ikke skræmme hende væk, selvom meldingen herom kom lidt sent i kommunikationen. Vi havde det sgu for hyggeligt på sms'erne, så vi er enige om, at det SKAL være! :-) 

Jeg vil ikke spørge nogen, om de har været med hende - den tager jeg selv! ;-)  Og så kommer der en melding lørdag aften - efter seancen - hvis jeg må, altså!

Godt nytår! Tid til kort (?) besøg på spruthus. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er dagen oprundet. Nu skal jeg bare have tiden til at gå, hvor hun - fanneme ja - henter mig ved toget i Hobro. SÅ får man vist ikke bedre service.! Da jeg jo osse bliver kørt hjem - selvom jeg sagde, chaufføren blot kunne køre mig til stationen. NIX! Helt hjem, men nu begynder det i vores TXT'er at yde på en hel afteen+nat og morgenmad - afgøres dog først, når vi finder kemien IRL osse. Hold så da lige op. Hvor heldig kan man være at ramle ind i sådan en gp!?

Og ingen kan formentlig gætte, hvad hun i eftermiddag skrev, hun skulle bruge en skraber til i morgen? Jow. Nu er jeg lige blevet klippet, og så vil hun da gøre gengælf angående at blive lækker. Fååååårk. Og nu sidder jeg her og kan ikke falde i søvn pga. den læktr quinde! Som jeg jo har på nethinden og i hovedet! Nåja, vi har så osse "kun" skrevet sammen i sammenlagt ca. 6 timer i tirsdags og i dag. Stadig go' kemi! :-) 

Glæder mig til at føle, hvordan jeg har det på søndg - senest - når jeg forhåbentlig vågner op fra en skøn drøm, som så har været virkelighed! Hun lover hverken guld eller grønne skove, men intensitet og nærvær - og så lidt af det førstnævnte alligevel, men hun reklamerer ikke ret meget for sig selv. Fascinerende! Og så er vort samvær i morgen aften til....? endda på hendes fridag, så jeg er eneste gæst siden i går. Hmmm, spændende Og så har jeg osse fået at vide, at en aflysning ikke kan komme på tale, med mindre jeg sender min dødsattest elle mit afskårne hoved i en æske. Den fes ind. ;-) 

Og nu må det vist være sovetid. Skal jo gerne være fit for fight i aften! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er helt suveræn - nok den bedste i Danmark - til at få spændende aftaler i hus, Chris60 (øh, undskyld, Steppeulven)

glæder mig til at læse referatet (hvis da ikke også denne gang bliver en aflysning)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvordan finder du de gp'er der har tid til OG gider så lang en korrespondance?

Jeg synes tit jeg ser i annoncerne at lige netop det frabedes - og det forstår jeg godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan gik det så ? 

Jeg antager , at du er kommet hjem fra hende , siden du er begyndt at skrive i andre tråde ?

For dét ville du da ikke gøre,  hvis du stadig lå i Dollys arme , vel Chris ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have brugt tid på at læse dine lange fortællinger om det forestående møde, vil jeg da meget gerne høre:

Gik det som forventet?

Du er jo berygtet for at spamme GP ere, og spilde deres tid med et hav af spørgsmål, for derefter at bakke ud.

Forventer et svar fra dig Chris60.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...