Hop til indhold
6omanen

Hvad med noget service for udlændinge?

Recommended Posts

Man kunne f.eks. her over Ris, ros og forslag lave et forum "For our English speaking guests" med en forklaring om, at de her er velkomne til at eftersøge information vedr. prostitutionsmarkedet i Danmark (og måske Flensborg) - og at der så nok er nogen af medlemmerne, der vil hjælpe dem.

Og at de også er velkomne til at skrive anmeldelser på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk at der er masser af udenlandske sites der omtaler sex i alle jordens kroge og afkroge. Udlændinge der søger oplysninger om Pay for Play i Danmark har rige muligheder for informationer andetsteds. Eksempel: Internationalsexguide.com. Engelsksproget. Et site på tyrkisk eller arabisk om PFP i Danmark har ikke mange chancer; de fleste piger modtager kun danske eller skandinaviske mænd.

:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også vi skal holde os til det danske. Som Default User også er inde på, er der masse af andre gode steder hvor de udenlandske brugere i forvejen søger information.

Hvis det på et senere tidspunkt skulle vise sig, at der kom mange udenlandske brugere til her på siden, kan vi altid tage det op til overvejelse igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk at der er masser af udenlandske sites der omtaler sex i alle jordens kroge og afkroge. Udlændinge der søger oplysninger om Pay for Play i Danmark har rige muligheder for informationer andetsteds. Eksempel: Internationalsexguide.com. Engelsksproget. Et site på tyrkisk eller arabisk om PFP i Danmark har ikke mange chancer; de fleste piger modtager kun danske eller skandinaviske mænd.

:twisted:

Hedder det PfP?

Hvor har du det fra, at de fleste piger modtager kun danske eller skandinaviske mænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også vi skal holde os til det danske. Som Default User også er inde på, er der masse af andre gode steder hvor de udenlandske brugere i forvejen søger information.

Hvis det på et senere tidspunkt skulle vise sig, at der kom mange udenlandske brugere til her på siden, kan vi altid tage det op til overvejelse igen :)

Jeg har nogle gange set, hvad der internationalt fandtes af info om det danske marked, og det jeg fandt, var enten forældet, ukorrekt eller meget, meget sparsomt.

Og de udenlandske brugere kommer jo ikke, når de ikke forstår, hvad der står på sitet :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...