Hop til indhold
Jernsvinet

Julekurv eller gratis ophold i fængslet

Recommended Posts

Tak for at bringe den, Jerngris. Af andet lattervækkende er jo Christianiapusheren, der forleden med 1000 joints steg ind i en politibil, da han troede, det var en taxa.

Fra virkelighedens verden fik Århus-opfinderen Carl Krøyer engang succes med at hæve et sunket skib ved at blæse bordtennisbolde ind i det. Ideen havde han såmænd fået fra Anders And-bladet. Hihi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Tak for at bringe den, Jerngris. Af andet lattervækkende er jo Christianiapusheren, der forleden med 1000 joints steg ind i en politibil, da han troede, det var en taxa.

Fra virkelighedens verden fik Århus-opfinderen Carl Krøyer engang succes med at hæve et sunket skib ved at blæse bordtennisbolde ind i det. Ideen havde han såmænd fået fra Anders And-bladet. Hihi.

Tillad mig en mindre korrektion :) , det var Anders And der hævede et skib med bordtennisbolde. Carl Krøyer brugte flamincokugler der blev blæst ind i skibet, der i øvrigt var kæntret i en Kuwaitisk havn med en last får ombord, da der blev udvundet drikkevand af havnevandet var myndighederne interesseret i at at få skibet bjerget hurtigt og det lykkedes Krøyer. Der blev vist aldrig en patentsagsag og man mener ikke Krøyer og hans team kendte til Carl Barks tegneserie :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, 1 time siden:

Tillad mig en mindre korrektion :) , det var Anders And der hævede et skib med bordtennisbolde. Carl Krøyer brugte flamincokugler der blev blæst ind i skibet, der i øvrigt var kæntret i en Kuwaitisk havn med en last får ombord, da der blev udvundet drikkevand af havnevandet var myndighederne interesseret i at at få skibet bjerget hurtigt og det lykkedes Krøyer. Der blev vist aldrig en patentsagsag og man mener ikke Krøyer og hans team kendte til Carl Barks tegneserie :) 

Tak for yderlige detaljer. Jeg kendte kun historien med Anders and som inspiration til Krøyer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke kun i Simpson det trick er blevet brugt.Der er også brugt i Anger management og en politi serie jeg ikke kan huske navnet på.:)   

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...