Karstensen 1 Skrevet 25. December, 2017 Hvor søger man / er der nogen - som har erfaring med pige(r) i det nordsjællandske område (Hørsholm / Helsingør / Hillerød området) til hurtige blowjobs (Bil / rasteplads)? Er taknemlig for alle links / erfaringer som deles her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karstensen 1 Skrevet 27. December, 2017 Er det totalt umoderne at have hurtig sex jvf ovenstående? Eller er det fordi jeg misser noget underforstået her på portalen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. December, 2017 Du har ikke skrevet noget der er NO-GO, ved bare ikke om der ikke er nogen der har noget at byde ind med. Jeg har ikke selv kendskab til en "working"-girl i det område. Har en lille SB som gør det, men hun er "privat" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 610 Skrevet 28. December, 2017 Jeg ville søge på Sugardaters eller Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karstensen 1 Skrevet 28. December, 2017 Tusinde tak for svarene og de givne hints til hvor jeg kan lede efter piger til hurtig sex. Fortsat god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg