Hop til indhold
SexHooked

Hinnerup og omegn

Recommended Posts

Hejsa...

Nogen der kender til nogle klinkker i og omkring Hinnerup?

Gider ikke køre ind til Århus tiden er til "det"

Osse gerne hvis i kender til nogle Thaimassage steder med afslutning tæt på Hinnerup :)

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved der findes et thaimassage sted i Hammel, ved navn Hammel Thaimassage og du finder det på Nørrevangsvej 3 i kælderen.

Dog har jeg endnu ikke besøgt stedet, da jeg først opdagede det tidligere i dag, så jeg ved ikke om de tilbyder nogen form for ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger et bordel i Nårup/Svenstrup, der har skilte ud til A26 med Thaimassage, men som også annoncerer i EB med chokobabe, så det er sikkert en alsidig butik.

Har selv valgt det fra, da andre "kolleger" tidligere har oplyst, at man ikke kan få almindelig massage, men at det udelukkende er "det andet"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hammel er nogo - hun er en kæmpe der er et godt stykke over 50.

Hun giver middel massage, hvor du er pakket ind i tæpper osv.

Der ligger en i Sabro, jeg ved ikke om den eksisterer endnu, kig på www.phi-phi.dk

Har ikke været der, så kender ikke stedet.

Ellers er der en i Hornslet, massagen er rimelig god, måske lidt for hård ved knogler osv. og så var der pissekoldt da jeg var der. Ved ikke om den findes mere, kan ikke huske der web. adr., og det er over 1 år siden jeg var der. Jeg blev ikke tilbudt noget. Et stort rum delt om med gardiner til mindre rum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at Hammel er total no go - hun gør sit bedste, men har ikke kræfterne og puster lidt efter vejret.

Sabro eksisterer endnu, men ingen mulighed for ekstra. Til gengæld er massagen rigtig god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Svenstrup ved Nårup for et par måneder siden og fik udmærket massage + svensk for kr. 5 eller 600,- af en ca. 30 årig slank og pæn thaipige med flotte bryster, som jeg fik lov at nusse.

Ellers ligger der også en klinik på Vadstedvej 233 i Hammel + en på Hedehusvej, som jeg dog ikke vil anbefale. Vadstedvej er også lidt snusket og det er vist kun billederne der er 100% ægte.

Men fra Hinnerup er der faktisk kortere til Århus Nord, hvor du har større udvalg - ellers kan du sikkert også bare ringe og bestille og de kommer til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Svenstrup ved Nårum for et par måneder siden og fik udmærket massage + svensk for kr. 5 eller 600,- af en ca. 30 årig slank og pæn thaipige med flotte bryster, som jeg fik lov at nusse.

Har du en adresse? Og evt telefon nummer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du i Google Earth indtaster Århusvej 45, Gjern, så er du der næsten. Mig bekendt er der kun en intetsigende telefonsvarer.

Ok men var det ikke et skod sted synes jeg at kan huske?

Og kan ingen annoncer finde... Hmmm

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er delte meninger om dette sted og jeg har valgt det fra indtil videre, men jeg tror helt ærligt ikke på, at det er værre eller for den sags skyld bedre end alle andre steder. Det er vel fuldstændig op til, hvem der arbejder på det pågældende tidspunkt. Jeg har dog god erfaring med at ringe først til andre steder og aftale pris/rabat inden, hvorimod jeg synes det er mere vanskeligt, når man står der. Og netop dette med at ringe først, er mig bekendt ikke muligt til dette sted.

Jeg pendler en del på A26 og det ligger dejligt diskret, så man skulle måske tage sig sammen en dag og prøve lykken! De annoncerer indimellem i Travbladet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det jo Hinnerup og "omegn"

I min helikopter er der 6 km fra 8382 Hinnerup kommunegrænsen til samme i 8450 Hammel, så mon ikke, at det kan komme i "omegn-kassen"? :mrgreen:

Efter at have skrevet dette, må jeg korrigere mig selv. Hinnerup Kommune eksisterer jo ikke længere, men er blevet til Favrskov Kommune, der støder lige op til Århusvej 45, der ligger i Silkeborg Kommune. Så hvis "omegn" er i samme kommune, og der blev jo ikke nævnt noget om, at det var "Hinnerup-by", så er der ingen afstand - det ligger faktisk samme sted. :D

Jorden er flad :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok men var det ikke et skod sted synes jeg at kan huske?

Og kan ingen annoncer finde... Hmmm

Th

Jeg har ihvertfald fået en god behandling af rimelig pæne piger, de gange jeg har været der. De har også et stort spa-bad ovre i hjørnet. Du kan parkere rimeligt diskret, men man skal stå og blomstre med kig ind fra vejen, når man ringer på - det ville ellers have været nemt lige at opsætte et mindre læhegn. De reklamerer ikke så agressivt, så jeg tror de har en del faste kunder, men du kan jo altid køre igen, hvis pigen ikke lige falder i din smag eller du ikke kan forhandle dig til den rigtige pris. Nogle thai steder, prøver vist at udnytte at generte mænd ikke tør forhandle om prisen eller gå igen, hvis den er for høj - ellers forstår jeg ikke hvorfor de stikker disse menukort med ublu priser ud til førstegangsbesøgende :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...