Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er lækker kan jeg love jer :) og Meget fræk, det største minus ved stedet er den danske familie der har også bor i bygningen larmer og deres hund gør, og man har følelsen at de kan følge med i al hvad der sker

Redigeret af Sexo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 52 minutter siden:

Hun er lækker kan jeg love jer :) og Meget fræk, det største minus ved stedet er den danske familie der har også bor i bygningen larmer og deres hund gør, og man har følelsen at de kan følge med i al hvad der sker

Tak.. ved du hvor hun holder til i vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, den 25/12/2017 at 17:13:

Kan ikke huske den præcise adresse, men det er på Vardevej

Tak.....skal prøves inden for den nærmeste fremtid...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Er thai-klinikkerne i Vejle ved at justere priserne? Kan læse af Fynsbo's indlæg, at hun ville have over det normale niveau på 1200 kr. for 1 time. Jeg har fornylig besøgt Jaja hos Thong, og her var prisen pludselig røget i vejret til 1500 kr. for 1 alm. times besøg.

Det er en stigning på 25%, så det er en voldsom regulering hvis det er en generel udvikling for priserne i området. Jeg skriver dette fordi det nu er anden gang jeg kan se at priserne er steget, så vil blot høre om andre også har oplevet dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Fynsbo skrev, for 2 timer siden:

Hej igen.......har kontaktet hende og hun ville have lidt over Vejle priser, så det blev et nej tak herfra

Er thai-klinikkerne i Vejle ved at justere priserne? Kan læse af Fynsbo's indlæg, at hun ville have over det normale niveau på 1200 kr. for 1 time. Jeg har fornylig besøgt Jaja hos Thong, og her var prisen pludselig røget i vejret til 1500 kr. for 1 alm. times besøg.

Det er en stigning på 25%, så det er en voldsom regulering hvis det er en generel udvikling for priserne i området. Jeg skriver dette fordi det nu er anden gang jeg kan se at priserne er steget, så vil blot høre om andre også har oplevet dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg kunne ALDRIG finde på at give de priser...

3.000 kr bruttoløn for at lave 1.500,- ..til en thai time...pyha :-(

Jeg beder altid om 15 min. sex for 500,00 på Thaiklinikker - og hvis jeg ikke kan få det - går jeg bare igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, og der var rigtig godt.

Korrekt at prisen er 1.500 kr. Jeg gider ikke at forhandle med pigen. Jeg kommer bare ikke igen, hvis ikke det er pengene værd, hvilket det sjældent er til 1.500 kr...

Når det så er sagt, så fik jeg en rigtig fin massage,  med en fantastisk B2B. Den bedste jeg har fået af slagsen. Mega frækt... Det resterende gymnastik var rigtig fint, og tror sgu hun er med på det meste. Efter den B2B nåede vi desværre ikke hele vejen rundt, inden jeg måtte overgive mig, og derfor overvejer jeg om jeg ikke skal en tur forbi igen, selvom jeg ikke er fra byen.

Hun er bestemt et besøg værd, selvom prisen er høj....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også 2 gange været ude for at prisen var 1500, så der er åbenbart et massivt ønske fra pigerne om en stort  prisstigning. Selvom beslutningsmyndighed og viljestyrke rykker under bæltet må man jo lade fødderne bestemme hvis man ikke kan og vil være med til 25% stigning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...