Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Tak til

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Et nært familiemedlem måtte en tur på hospitalet i nat. Mit barnebarn...


Heldigvis var der sødt, dygtigt personale, som sørgede for, at vi hurtigt fik ham hjem igen - sammen med årets første julegave; en Trøstemus!
Tak til alle mine sundhedsvæsens ansatte, der i disse dage (og alle andre dage og nætter, Pinse, Påske og andre familiedage) sørger for at tage imod vores 1813-opkald, tage imod og passe på vores kære, og holde folk uden familie i hånden!


Tak til kioskmedarbejderne, der holder åbent, så os glemsomme typer lige kan hente den sidste meget vigtige liter mælk! 
Tak til buschaufførerne, der tålmodigt siger "gå venligst tilbage i bussen!" for 3. Gang, og får kørt folk ud til deres familier, mens de selv sidder i 5A.

Tak til politi der jobber i stedet for st danse rundt om juletræet med børn og ægtefælle.

GLÆDELIG JUL til alle - men specielt til jer, der sørger for at Verden kører videre, mens vores i disse dage står stille i familiens tegn 

 Tak for jer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

En smuk hilsen Alko :) jeg håber at dit barnebarn har det godt igen og er klar til juleaften. Julen er jo børnenes fest. Glædelig jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 14 minutter siden:

Et nært familiemedlem måtte en tur på hospitalet i nat. Mit barnebarn...


Heldigvis var der sødt, dygtigt personale, som sørgede for, at vi hurtigt fik ham hjem igen - sammen med årets første julegave; en Trøstemus!
Tak til alle mine sundhedsvæsens ansatte, der i disse dage (og alle andre dage og nætter, Pinse, Påske og andre familiedage) sørger for at tage imod vores 1813-opkald, tage imod og passe på vores kære, og holde folk uden familie i hånden!


Tak til kioskmedarbejderne, der holder åbent, så os glemsomme typer lige kan hente den sidste meget vigtige liter mælk! 
Tak til buschaufførerne, der tålmodigt siger "gå venligst tilbage i bussen!" for 3. Gang, og får kørt folk ud til deres familier, mens de selv sidder i 5A.

Tak til politi der jobber i stedet for st danse rundt om juletræet med børn og ægtefælle.

GLÆDELIG JUL til alle - men specielt til jer, der sørger for at Verden kører videre, mens vores i disse dage står stille i familiens tegn 

 Tak for jer!

Håber barnebarnet har det godt og i trods en tur på hosp får en dejlig aften... 

Rigtig go jul... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 34 minutter siden:

Et nært familiemedlem måtte en tur på hospitalet i nat. Mit barnebarn...


Heldigvis var der sødt, dygtigt personale, som sørgede for, at vi hurtigt fik ham hjem igen - sammen med årets første julegave; en Trøstemus!
Tak til alle mine sundhedsvæsens ansatte, der i disse dage (og alle andre dage og nætter, Pinse, Påske og andre familiedage) sørger for at tage imod vores 1813-opkald, tage imod og passe på vores kære, og holde folk uden familie i hånden!


Tak til kioskmedarbejderne, der holder åbent, så os glemsomme typer lige kan hente den sidste meget vigtige liter mælk! 
Tak til buschaufførerne, der tålmodigt siger "gå venligst tilbage i bussen!" for 3. Gang, og får kørt folk ud til deres familier, mens de selv sidder i 5A.

Tak til politi der jobber i stedet for st danse rundt om juletræet med børn og ægtefælle.

GLÆDELIG JUL til alle - men specielt til jer, der sørger for at Verden kører videre, mens vores i disse dage står stille i familiens tegn 

 Tak for jer!

Fin julehilsen :) og glædelig jul...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lagaffe skrev, for 37 minutter siden:

En smuk hilsen Alko :) jeg håber at dit barnebarn har det godt igen og er klar til juleaften. Julen er jo børnenes fest. Glædelig jul 

Han er så klar en rigtig Jern Henrik på fire år....ja julen er børnenes fest før jeg fik mine fem børn var jeg ligeglad med julen. Så blev de store og alle var nærmest ligeglade me d julen men nytåret fik et markant større fokus i de år såom. Børne børnene og begge datoer har nu max fokus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
kvinde 1966 skrev, for 42 minutter siden:

Håber barnebarnet har det godt og i trods en tur på hosp får en dejlig aften... 

Rigtig go jul... :) 

Jamen det bliver en fed jule aften, alle børn og x kone kommer og medbringer børnebørn, så vi bliver 15 i alt træet står så flot i pejsestuen, bordet er dækket, og der er produceret masser af konfekt, ænder og steg ligge klar til at komme i ovnene, og sauce og kartofler hvis som brune og hjemmelave rødkål er klar til at blive lavet ris alamende med mandelgaver til børnebørn og børn og en af de voksne (mig og Xkone) er lavet og er klar sammen med den hjemmelavede kirsebærsauce....god Fitou rødvin og portvin og sodavand til børnebørn og naturligvis cacao til de mindste et par ekstra andelår er købt her i huset med mange børnebørn har en and fire ben. :) 

så god jul til dig og alle andre her i guiden, mit hemmelige “hideaway” 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Jamen det bliver en fed jule aften, alle børn og x kone kommer og medbringer børnebørn, så vi bliver 15 i alt træet står så flot i pejsestuen, bordet er dækket, og der er produceret masser af konfekt, ænder og steg ligge klar til at komme i ovnene, og sauce og kartofler hvis som brune og hjemmelave rødkål er klar til at blive lavet ris alamende med mandelgaver til børnebørn og børn og en af de voksne (mig og Xkone) er lavet og er klar sammen med den hjemmelavede kirsebærsauce....god Fitou rødvin og portvin og sodavand til børnebørn og naturligvis cacao til de mindste et par ekstra andelår er købt her i huset med mange børnebørn har en and fire ben. :) 

så god jul til dig og alle andre her i guiden, mit hemmelige “hideaway” 

Det lyder dejligt... Go jul... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Alkoholikeren

Tak for din meget velanbragte tak til alle, der af den ene eller anden grund holder hjulene kørende i dag, aften og nat.

Tillad mig ydmygt at drage EG-teamet med ind i flokken, der sidder man squ også med en ofte utaknemmelig opgave, endda ulønnet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber, at dit barnebarn er tip-top til juleaften med familien! :)

Og jeg er helt med dig! Dejligt, at der er nogen der holder skansen, selv på dage som denne..

Netop derfor har jeg også valgt, at være frivillig i år, men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg nok kommer til at savne familien lidt i aften :) 

Glædelig jul til jer allesammen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 24/12/2017 at 13:02:

Et nært familiemedlem måtte en tur på hospitalet i nat. Mit barnebarn...


Heldigvis var der sødt, dygtigt personale, som sørgede for, at vi hurtigt fik ham hjem igen - sammen med årets første julegave; en Trøstemus!
Tak til alle mine sundhedsvæsens ansatte, der i disse dage (og alle andre dage og nætter, Pinse, Påske og andre familiedage) sørger for at tage imod vores 1813-opkald, tage imod og passe på vores kære, og holde folk uden familie i hånden!


Tak til kioskmedarbejderne, der holder åbent, så os glemsomme typer lige kan hente den sidste meget vigtige liter mælk! 
Tak til buschaufførerne, der tålmodigt siger "gå venligst tilbage i bussen!" for 3. Gang, og får kørt folk ud til deres familier, mens de selv sidder i 5A.

Tak til politi der jobber i stedet for st danse rundt om juletræet med børn og ægtefælle.

GLÆDELIG JUL til alle - men specielt til jer, der sørger for at Verden kører videre, mens vores i disse dage står stille i familiens tegn 

 Tak for jer!

Støtter dine velplacerede taksigelser.

Undtagen politiet og al deres overvågning og ønske om registrering af snart sagt alt om os borgere. Politiet kan for min skyld godt reduceres markant - og oversættes til skattelettelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 24/12/2017 at 13:02:

Et nært familiemedlem måtte en tur på hospitalet i nat. Mit barnebarn...


Heldigvis var der sødt, dygtigt personale, som sørgede for, at vi hurtigt fik ham hjem igen - sammen med årets første julegave; en Trøstemus!
Tak til alle mine sundhedsvæsens ansatte, der i disse dage (og alle andre dage og nætter, Pinse, Påske og andre familiedage) sørger for at tage imod vores 1813-opkald, tage imod og passe på vores kære, og holde folk uden familie i hånden!


Tak til kioskmedarbejderne, der holder åbent, så os glemsomme typer lige kan hente den sidste meget vigtige liter mælk! 
Tak til buschaufførerne, der tålmodigt siger "gå venligst tilbage i bussen!" for 3. Gang, og får kørt folk ud til deres familier, mens de selv sidder i 5A.

Tak til politi der jobber i stedet for st danse rundt om juletræet med børn og ægtefælle.

GLÆDELIG JUL til alle - men specielt til jer, der sørger for at Verden kører videre, mens vores i disse dage står stille i familiens tegn 

 Tak for jer!

Og egentlig også direkte til velfærdssamfundet, som tager hånd om os, når vi står og har brug for en hjælpende hånd. Jeg håber, alt går vel i "alkoholikerfamilien"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære alle

Alt ervinsin skønneste orden, julen blev fejret uden bekymringer, en rask dreng har skrabede knæ og falder hans mor var bekymretog den kvindelige læge ditto, så røntgen og hvad ved jeg og endeligt hjemtur bedstefar og jul, lidt forsinket men med alt ok...tak fo jeres positive kommentarer og fortzat glædelig jul, og godt nytår 

 

kh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...