steve 116 Skrevet 24. December, 2017 Hej er der nogen der har besøgt denne pige som hvis har lidt forskellige navne på annoncer. Hvilke af billederne ligner hun? Har hun så store bryster som på bikini billederne Hvordan var oplevelsen? https://annoncelight.dk/profile/GLORIA+23 https://annoncelight.dk/showad/219570 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 25. December, 2017 Hej er der slet ikke nogen som har været forbi og kan fortælle om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 25. December, 2017 Hej Steve. Når du besøger hende, kan du jo bare gå igen, hvis hun ikke svarer til billederne. Det har jeg da selv benyttet mig af flere gange. Husk når du kommer hjem igen, at fortælle om dine oplevelser her på siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerLarsen Skrevet 25. December, 2017 Hun er fup og fidus.. Det er helt åbenlyst ikke billeder af samme pige. Jeg har været i kontakt med hende den mørkhårede flere gange under forskellige navne og numre. Hun holder til et ret shady sted i Vejgaard der er kendt for fup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejohn 72 Skrevet 27. December, 2017 Hej- jeg kan bekræfte den "mørkhårede" er Claudia, og det er hende på billederne- hun er godt nok mere end 19 år som annoncen antyder, men en fantastisk tøs med nogle rigtig WAUW bryster hun er hjemme på ferie pt- tror nok hun kommer tilbage sidst i Januar, så skal jeg 100% afsted igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 27. December, 2017 AmagerLarsen skrev, den 26/12/2017 at 00:23: Hun er fup og fidus.. Det er helt åbenlyst ikke billeder af samme pige. Jeg har været i kontakt med hende den mørkhårede flere gange under forskellige navne og numre. Hun holder til et ret shady sted i Vejgaard der er kendt for fup. Der flere piger på den adresse på Nr Trandersvej i Aalborg de er alle udlandske herkomst som Letland og Polen de taler så engelsk men derfor kan de være gode nok men de har så mange anoncer diverse steder på nettet der er korrekt har været der engang og der var den pige som jeg var int der ikke man skal ikkke være kræsen tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg