Hop til indhold
steve

Gloria Aalborg

Recommended Posts

Hej Steve. Når du besøger hende, kan du jo bare gå igen, hvis hun ikke svarer til billederne. Det har jeg da selv benyttet mig af flere gange. Husk når du kommer hjem igen, at fortælle om dine oplevelser her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fup og fidus.. Det er helt åbenlyst ikke billeder af samme pige. Jeg har været i kontakt med hende den mørkhårede flere gange under forskellige navne og numre. Hun holder til et ret shady sted i Vejgaard der er kendt for fup. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej- jeg kan bekræfte den "mørkhårede" er Claudia, og det er hende på billederne- hun er godt nok mere end 19 år som annoncen antyder, men en fantastisk tøs med nogle rigtig WAUW bryster :D hun er hjemme på ferie pt- tror nok hun kommer tilbage sidst i Januar, så skal jeg 100% afsted igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerLarsen skrev, den 26/12/2017 at 00:23:

Hun er fup og fidus.. Det er helt åbenlyst ikke billeder af samme pige. Jeg har været i kontakt med hende den mørkhårede flere gange under forskellige navne og numre. Hun holder til et ret shady sted i Vejgaard der er kendt for fup. 

 Der flere piger på den adresse på Nr Trandersvej i Aalborg de er alle udlandske  herkomst som Letland og Polen de taler så  engelsk men derfor kan de være gode nok men de har så mange anoncer diverse steder på  nettet der er  korrekt har været der engang og der var den pige som jeg var int der ikke  man skal ikkke være kræsen tror jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...