Hop til indhold
Onslow

Phun Thai Massage, Haderslevvej 115, 6000 Kolding

Recommended Posts

Egnens vel nok bedste sted for seriøs massage.

Var der i går aftes, da jeg havde fået et "smæk" i ryggen under højre skulderblad, som jeg gerne ville have taget brodden af - og så bare lidt smertefuld wellnes.

Phun har brækkes håndleddet ved en faldulykke på fortovet, som til hendes og  kommunens store overraskelse blev glat, da frosten satte ind første gang i november.

Men hun havde assistance af Phontit, som jeg også havde fornøjelsen af, sidste gang jeg i slutningen af oktober havde brug for at få de ømme lemmer æltet.

Hun er en sød, smilende og lattermild lille quinde, som jeg vil vurdere til at være i 40'erne, men der er ingen udsigt til noget hanky panky, selv om hendes kilo er vel fordelt, og hun har et sødt ansigt.

Men for pokker, hvor kan hun massere, en perfekt blanding af traditionel thaimassage og olie ditto. Midt i det hele spurgte hun, om jeg havde bestilt en time, hvilket jeg bekræftede, og jeg tilføjede, at hvis hun havde tid nok, så kunne vi gerne forhøje til 1½ time.

Sådan blev det, og efter at have sagt farvel til de 2 skønne quinder kunne jeg nærmest svæve over til bilen og have mundvigene omme ved ørerne hele vejen hjem.

Jeg spurgte til, hvor vidt de holdt åbent i julen, hvilket de bekræftede, så hvis nogen har problemer i muskulaturen og/eller bevægeapparatet, kan jeg kune anbafale at kontakte damerne. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...