Hop til indhold
Butch

Kan I nu......

Recommended Posts

.... have en rigtig god jul alle I skæve typer der hænger ud herinde. ;)

Jeg håber at I alle får en glædelig jul sammen med dem I har valgt at holde den sammen med, og at I efterfølgende kommer helskindet igennem nytåret. 

Til dem af jer der eventuelt holder jul for jer selv..... I får lige en ekstra tanke med på vejen <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Butch skrev, for 23 minutter siden:

.... have en rigtig god jul alle I skæve typer der hænger ud herinde. ;)

Jeg håber at I alle får en glædelig jul sammen med dem I har valgt at holde den sammen med, og at I efterfølgende kommer helskindet igennem nytåret. 

Til dem af jer der eventuelt holder jul for jer selv..... I får lige en ekstra tanke med på vejen <3

 

Selv Go Jul og Happy new Year :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, for 55 minutter siden:

.... have en rigtig god jul alle I skæve typer der hænger ud herinde. ;)

Jeg håber at I alle får en glædelig jul sammen med dem I har valgt at holde den sammen med, og at I efterfølgende kommer helskindet igennem nytåret. 

Til dem af jer der eventuelt holder jul for jer selv..... I får lige en ekstra tanke med på vejen <3

 

Også en glædelig jul og et godt nytår til dig og dine... :):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Takker og en glædelig jul og godt nytår til dig. Der er mange der sidder alene juleaften så jeg vil også sende de bedste julehilsner til dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Til,næste år kunne “vi” oprette en tråd så flere kunne dele alene julen sammen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Til,næste år kunne “vi” oprette en tråd så flere kunne dele alene julen sammen ;)

Kære Ven

Det kræver en fandens masse tillid at åbne sit hus, for fremmede, jeg overvejede her til aften, da det er bestemt ikke sjovt at sidde alene juleaften,..... i mit først indlæg, men så kom erfaringen og kyllingen over mig.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lady Cherie skrev, for 13 minutter siden:

Kære Ven

Det kræver en fandens masse tillid at åbne sit hus, for fremmede, jeg overvejede her til aften, da det er bestemt ikke sjovt at sidde alene juleaften,..... i mit først indlæg, men så kom erfaringen og kyllingen over mig.

Forstår dig godt jeg tænkte nu nærmere at leje lokaler og fælles arrangere og fælles betale trist at du har en solo jul :( 

knuz herfra jeg holder jul for mn mor på 80 og medicinpåvirket og med fantomsmerter...

og god jul Hægs...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Forstår dig godt jeg tænkte nu nærmere at leje lokaler og fælles arrangere og fælles betale trist at du har en solo jul :( 

knuz herfra jeg holder jul for mn mor på 80 og medicinpåvirket og med fantomsmerter...

og god jul Hægs...

Mange forhold, kan man være nok så mange i det og nok så alene, så solo og solo?...det er jo som man kan se på det, hos mig er der er jo altid en glad vap der giver en, et  slik i hovedet og siger: hey....du ska vi gå en tur? så er man jo verdensmester igen<3<3<3

FUCK JUlemelodier :D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...