Hop til indhold
bk78

BlowjobtøsenHorsens

Recommended Posts

Ud fra teksten, og ordlyden i annoncen, så kunne  det være er de samme som havde Gloryhole konceptet i Horsens. 

På den anden side, er der ikke noget tæppe imellem dig og munden, så den kan jo være at det er ægte :)

 

 

Redigeret af al3000
redigering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Teksten i annoncen lyder lidt som Gloryhole parret.

Her er der dog ikke tale om (så vidt jeg kan se det når jeg nærlæser) et gloryhole hvor man stikker dilleren ind i det ukendte :)

Dog trækker det ned at billedet er af en blondine, og hun skriver mørkhåret i annoncen.

Men tag dog et smut forbi, hvis det ikke er hende på billedet, og de pludselig vil have at du stikker pikken ind i et hul, så ville jeg nok gå igen.

Jeg kommer ikke den vej i lang tid, ellers ville jeg måske kigge forbi :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde efter mail-korrespondance fået en aftale med Fræk Tøs Horsens (Suttepige8700), om et blowjob fredag. Hun tilbød, at man kunne få et "stemmetjek" og skriver desuden, at hun kun sender adresse via sms. Så jeg gik og ventede på en email, med et telefonnummer. Jeg hørte dog først noget over 2 timer efter, at tidspunktet for aftalen var overskredet. Her fik jeg en mail som undskyldte manglende tilbagemelding med, at og jeg citerer: "hendes forældre kom forbi". Ordlyden i mailen, overbeviste mig om, at det var en fyr jeg havde skrevet med. Om det så er pigens kæreste skal jeg ikke kunne sige. Men det er bestemt ikke det indtryk annoncen giver. I mailen blev jeg spurgt om ikke vi kunne skrive videre på sms. Men jeg takkede pænt nej da jeg syntes, at det hele virkede uærligt og useriøst.

Hvis andre har haft en anden oplevelse, så hører jeg gerne om det.

 

https://annoncelight.dk/showad/242398

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og hun sutter ok og kan også tage den pænt dybt, det hele foregår dog i et total mørkt værelse da hun ikke vil risikere at blive genkendt siger hun. Hun skriver at hun er buttet men det er vist noget tid siden at hun var det. Kan se hun skriver at hun har fået lov af hendes kæreste til at massere da hun gerne vil være massør men at det bare er et påskud for at møde mænd og sutte dem, så er det bare sjovt at det er Hvam der lukker op, tager mod betaling og lukker en ind i det mørke rum. Enten er han dum/ naiv eller også så er det bare en mund lort at han ikke ved noget( det er 100% det sidste ). Og nej jeg kommer ikke igen

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har besøgt hende og hun sutter ok og kan også tage den pænt dybt, det hele foregår dog i et total mørkt værelse da hun ikke vil risikere at blive genkendt siger hun. Hun skriver at hun er buttet men det er vist noget tid siden at hun var det. Kan se hun skriver at hun har fået lov af hendes kæreste til at massere da hun gerne vil være massør men at det bare er et påskud for at møde mænd og sutte dem, så er det bare sjovt at det er Hvam der lukker op, tager mod betaling og lukker en ind i det mørke rum. Enten er han dum/ naiv eller også så er det bare en mund lort at han ikke ved noget( det er 100% det sidste ). Og nej jeg kommer ikke igen

Noget tid siden at hun var buttet?.....Har hun da tabt sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende 3 gang nu og nok snart igen søde tøs sutter godt og kan lide det hårdt kan anbefales fra min side 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...