Hop til indhold
haija

Real Laura New in CPH

Recommended Posts

Poul-Peter skrev, for 43 minutter siden:

Der er en kort anmeldelse i denne efterlysning fra i mandags:

 

Tak for det :-) Nu glæder jeg mig endnu mere og er blevet endnu mere liderlig. Det lyder som om de der har besøgt hende har fået en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
haija skrev, for 4 timer siden:

Tak for det :-) Nu glæder jeg mig endnu mere og er blevet endnu mere liderlig. Det lyder som om de der har besøgt hende har fået en god oplevelse.

Men husk at smid DIN anmeldelse ;-) Og i den tidligere blev der spurgt til kys og super fransk og er det mon med i prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 7 minutter siden:

Men husk at smid DIN anmeldelse ;-) Og i den tidligere blev der spurgt til kys og super fransk og er det mon med i prisen?

Det er bare i orden. Det vil jeg prøve at finde ud af :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa. Så blev både pikken OG tungen døbt i pige saft på en smuk blondine. Hun smagte virkelig godt mellem benene og jeg slikkede hende flere steder på kroppen. Vi bollede i nogle dejlige stillinger og brysterne blev lækkert behandlet med tungen, til brystvorterne blev total våde. Vi sluttede af med en lang missionærstilling, hvor jeg ikke kunne lade være med at pumpe min pik dybere og dybere oppe i hende. Er sku glad for hun ikke var alt for stram for så ville jeg have skudt min kanon af meget tidligt. Hun nød det så meget så hun til sidst begyndte at smække mine baller og sagde at jeg skulle kneppe hende, "Fuck me baby", hvor kanonen så blev fyret og nosserne blev tømt oppe i hende. Jeg var sku mega liderlig og selv da jeg tog min pik ud af hendes smukke fisse, så kunne jeg se og mærke at jeg stadigvæk pumpede sperm ud i kondomet. Og jeg blev nødt til at sige til hende at hun skulle vente med at tage kondomet af, af min pik, for jeg var stadigvæk i gang med at komme. Det var sku dejligt at være sammen med hende. Det ville have været mega vidunderligt hvis hun også tyngekyssede, men jeg fik da nogle kys af hendes bløde læber.

Har du brug for et dejlig kvindeselskab så kan Laura klart anbefales.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 22 timer siden:

Men husk at smid DIN anmeldelse ;-) Og i den tidligere blev der spurgt til kys og super fransk og er det mon med i prisen?

Det som "dongding" skrev tidligere passer meget fint:

dongding skrev, for 9 timer siden:

Super french is extra and kiss is not GFE kiss 

Hun sutter vidunderligt men med kondom på. Jeg fik nogle kys på læberne, men der var ikke noget tungekys; det ville ellers have været prikket over i'et. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også bekræfta hon er äkta. God service og god leveranse. Enig at BJ med kondom var øver medel. Vi lavede et lidt role play hvilket hon gjorde med bravur.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...