Hop til indhold
fyrender

Faker. Gammel, klam, rusten, og ikke hende på billedetROSA-smukke brunette-Odense,Glamsbjerg,Frobjergvej.

Recommended Posts

kunne overskriften

ikke været udført lidt mere elegant ?

trods alt et menneske ,du omtaler

selv om hun lyver i annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen der er bare nogen herinde som kun har til formål at nedgøre diverse glædespiger uden nogen form for pli. Formentlig bare én som igen forsøger at skræmme kunder væk fra stedet..... hvilket jo også trådstarters aktivitet eller mangel på samme tydeligt viser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Randersand skrev, for 37 minutter siden:

Ingen mennesker bør omtale andre som "klamme"

Det er jeg så ikke helt enig i, pædofile som forgriber sig på børn eks vil jeg godt bruge ordet klam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Jamen der er bare nogen herinde som kun har til formål at nedgøre diverse glædespiger uden nogen form for pli. Formentlig bare én som igen forsøger at skræmme kunder væk fra stedet..... hvilket jo også trådstarters aktivitet eller mangel på samme tydeligt viser!

Han har jo så skrevet et indlæg mere med samme sprogbrug. Fyldt med fejlagtig info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Trådstarters sprogbrug er langt fra ok! Når det så er sagt så er den adresse desværre kendt for og have lidt for lokkende billeder! Det er ikke den person på billederne du møder, ved godt der er andre der siger modsat. Men så skal de altså pudse brillerne..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 1 time siden:

Trådstarters sprogbrug er langt fra ok! Når det så er sagt så er den adresse desværre kendt for og have lidt for lokkende billeder! Det er ikke den person på billederne du møder, ved godt der er andre der siger modsat. Men så skal de altså pudse brillerne..

Jeg behøver ikke pudse mine briller, for Rita som også er på adressen bruger sine egne billeder, omend de er lidt yngre end hende selv. Men hun er en pæn velholdt kvinde med typiske østeuropæiske former.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng

:) man kunne godt have trådstarter mistænkt for at være en af dem der skriver og truer med eroguide til  nogle af pigerne. Det har jeg set et par eksempler på hos en pige jeg kommer ved og nogle gange også trusler om at ringe til politiet- ikke alle mænd er lige kloge:)

Et par af dem jeg stadig kan huske er

kunde: I come to you in 10 minutes

pige: ok sweety , how long time and what do you like?

Kunde: I want for free all night or I go police

Pige: go ahead, you obviously dont really know the law in this country

Kunde: (skriver så på dansk, GD) jo jeg boe her mang år, 40 år normerli

Her efter blokerede hun ham selvfølgelig:D

En anden jeg kan huske er

Kunde: I come to you and pay for you 30 minutes

Pige: thats nice, what time can you be here and what do you like?

Kunde: I come now and  like to stay two hours

Pige: you want 30 minutes or two hours?

Kunde: I pay 30 minutes and stay two hours

Pige: no if you stay two hours you pay for two hours

Kunde: I will write bad about you in eroguide if i you say no

Herefter havde hun også blokeret ham;)

Men hun havde en perlerække af eksempler på sådanne tumper, jeg kan bare ikke huske dem alle...Heldigvis afslører de mere eller mindre sig selv herinde med deres lidet tiltalende sprogbrug i anmeldelserne om piger, som andre heldigvis har bedre erfaringer  med...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Big3lover skrev, for 21 timer siden:

Jeg behøver ikke pudse mine briller, for Rita som også er på adressen bruger sine egne billeder, omend de er lidt yngre end hende selv. Men hun er en pæn velholdt kvinde med typiske østeuropæiske former.

Det passer altså ikke hvad du skriver! Jeg er temmelig uenig i at det er hendes egne billeder, når jeg tjekker en gp ud forventer jeg ærlighed når jeg møder op! Altså det er personen på billederne og en aftale er en aftale.. det er bare sjældent sådan det er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 2 timer siden:

Det passer altså ikke hvad du skriver! Jeg er temmelig uenig i at det er hendes egne billeder, når jeg tjekker en gp ud forventer jeg ærlighed når jeg møder op! Altså det er personen på billederne og en aftale er en aftale.. det er bare sjældent sådan det er..

Du må tro hvad du vil! Jeg har besøgt Rita flere gange så skulle nok mene hvad jeg taler om https://annoncelight.dk/showad/209260. I samme forbindelse ved jeg, at du før har været ude med riven efter netop de piger på adressen.....og velsagtens fordi det er lidt for tæt på egne interesser ;-).

I øvrigt har jeg ligesom ikke nogle interesse i at argumenterer for en glædespiges billeder, hvis de er falske. Så må folk selv opsøge pigen og få syn for sagen og vurderer herfra.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Du må tro hvad du vil! Jeg har besøgt Rita flere gange så skulle nok mene hvad jeg taler om https://annoncelight.dk/showad/209260. I samme forbindelse ved jeg, at du før har været ude med riven efter netop de piger på adressen.....og velsagtens fordi det er lidt for tæt på egne interesser ;-).

I øvrigt har jeg ligesom ikke nogle interesse i at argumenterer for en glædespiges billeder, hvis de er falske. Så må folk selv opsøge pigen og få syn for sagen og vurderer herfra.

Jeg er ikke ude med riven. Jeg konstatere at de billeder ikke er den dame du møder i døren! Men det må så være din interesse og fremhæve hende? Jeg ville sørme gerne møde damen på billederne.. hun holder desværre ikke til i Ørsted.. om du vil det eller ej.. mine egne interesser siger du? Den interesse må du kunne berette mere om? Eller? Jeg tror alle info om min interesse er noget mere ikke for og sige meget retsigende end din:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke ude med riven. Jeg konstatere at de billeder ikke er den dame du møder i døren! Men det må så være din interesse og fremhæve hende? Jeg ville sørme gerne møde damen på billederne.. hun holder desværre ikke til i Ørsted.. om du vil det eller ej.. mine egne interesser siger du? Den interesse må du kunne berette mere om? Eller? Jeg tror alle info om min interesse er noget mere ikke for og sige meget retsigende end din:-)

Ørsted??? Damen jeg taler om hedder Rita og kan træffes på Frøbjergvej i Glamsbjerg.....præcis som der står i overskriften. Og hun bruger billeder af sig selv - som dog er af noget yngre dato end Rita selv. Men det er stadigvæk hendes egne billeder!

Pigen (Rosa) som er nævnt øverst kender jeg ikke. Men det er ikke det samme som at alle på adressen bruger fake-billeder!

God jul!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I bund og grund kan falske billeder sagtens forsvares. Jeg har da set glædespiger skrive, at det ikke er dem på billedet - men at de er der for, at man kan få et indtryk af kropsbygning mm. 

Jeg kan da godt forstå dem, som ikke ønsker billeder af sig selv spredt over hele nettet.

Mht trådstarters sprogbrug. Tja den lette adgang til at udstille sine sproglige færdigheder på nettet har ikke højnet befolkningens intellektuelle habitus ;) .... Måske er sociale medier en demokratisk styrke - mæææææn vi ser da også eksempler på det modsatte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 18 timer siden:

I bund og grund kan falske billeder sagtens forsvares. Jeg har da set glædespiger skrive, at det ikke er dem på billedet - men at de er der for, at man kan få et indtryk af kropsbygning mm.

Det kan du måske have ret i. Men desværre ses det bare tit at de skriver noget i retning af "billeder 100 % ægte ingen photoshop" og når man så kommer på besøg hos pigen er det bare mile vidt fra virkeligheden.

NoBS skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan da godt forstå dem, som ikke ønsker billeder af sig selv spredt over hele nettet.

Vil de ikke genkendes på nettet må de jo så sløre dem så de ikke kan genkendes. Synes bare ikke man kan forsvare at bruge andres billeder på nettet til det formål. De piger der ikke vil genkendes som glædespiger på nettet har så ingen problemer med at lade andre blive genkendt og forbundet med prostitution. Ville have det rigtigt skidt med hvis min datters billeder der ligger på instagram, facebook og andre stedet bliver brugt til det formål.

NoBS skrev, for 18 timer siden:

Mht trådstarters sprogbrug. Tja den lette adgang til at udstille sine sproglige færdigheder på nettet har ikke højnet befolkningens intellektuelle habitus ;) 

Kan jeg kun give dig ret i. Og slipper man så samtidig for at skulle stå ansigt til ansigt med nogen og forsvare sine meninger og sprogbrug bliver det da bare endnu nemmere at svine folk og kalde dem hvad man vil.

Nå, men det var vist lidt et sidespring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...