Hop til indhold
Guest Basba

Hun hedder "ICE" hos Mali i Aarhus

Recommended Posts

Guest Basba

Mali massage eller chapa, det er lige meget med stedets navn.

Bare spørge efter ICE. Jah, hun kalder sig ICE, det her er lidt forsinket anmeldelse men jeg skulle bare dele mit oplevelse.

Nit vil jeg helst undgå.

ICE må man sige er en voksne med dejlig patter, men husk nu at det er helt op til dig om du vil lade hende styre det hele ;);)

Lad mig ved om hvad I synes.

:):):)

FP 1000,--

http://www.chaba.dk/

 

Redigeret af Basba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal nok lige prøves, så. Har læst tidligere anmeldelser af stedet - de var osse generelt positive. De to, du nævner, genkender jeg dog ikke. Men vi går jo sjældent fejl at thaipiger. Jeg har besøgt en del det sidste år, og er aldrig endnu blevet skuffet! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Ah vel

Så tog jeg een til for teamet skyld eller retter sagt "One for the team" IGEN!

Kunne huske at der var noget dejligt ved min sidste besøge med ICE, og den tanke (;);)) styrede mig over til Mali's på ny.

Jeg sendte ganske få sms før hun reageerde og sagde ja.

 jeg havde forstillet mig

noget frækt igen og måske noget Kærestesex, det blev desværre til noget der sku overstås, no hard feelings

Jeg dykkede oppe og hun troede at der var en anden der sendte de sms'r.

Hun åbnede døren, med skuffelse (måske havde jeg det samme eller næsten den samme tlf som een hun er helt vildt med)

Det korte og lange, hun har ændret sig helt og næsten 180 grader mod den modsatte ICE jeg mødte for nogle måneder siden.

Ikk rørevenlig, må ikke give BJ, må ikke røre ved hendes vorter og må ikke ikke kyse på hende plus mange andre (NYE konstateret) regler og det sker nu hos hende, og aftalen var en FP aftale.

Jeg var sååå "Turned OFF" og til sidst kunne jeg ikke få udløsning, jeg blev nødt til at tage hjemme og gøre det færdig derover.

Jeg ved ikke rigtig hvad var det der gik galt eller ændret sig ved hende, men flere besøge af mig kan hun ikke regne med.

Jeg tror jeg prøver CREAM på King massage næste gang, er der nogen der har været der.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Basba skrev, for 31 minutter siden:

Ah vel

Så tog jeg een til for teamet skyld eller retter sagt "One for the team" IGEN!

Kunne huske at der var noget dejligt ved min sidste besøge med ICE, og den tanke (;);)) styrede mig over til Mali's på ny.

Jeg sendte ganske få sms før hun reageerde og sagde ja.

 jeg havde forstillet mig

noget frækt igen og måske noget Kærestesex, det blev desværre til noget der sku overstås, no hard feelings

Jeg dykkede oppe og hun troede at der var en anden der sendte de sms'r.

Hun åbnede døren, med skuffelse (måske havde jeg det samme eller næsten den samme tlf som een hun er helt vildt med)

Det korte og lange, hun har ændret sig helt og næsten 180 grader mod den modsatte ICE jeg mødte for nogle måneder siden.

Ikk rørevenlig, må ikke give BJ, må ikke røre ved hendes vorter og må ikke ikke kyse på hende plus mange andre (NYE konstateret) regler og det sker nu hos hende, og aftalen var en FP aftale.

Jeg var sååå "Turned OFF" og til sidst kunne jeg ikke få udløsning, jeg blev nødt til at tage hjemme og gøre det færdig derover.

Jeg ved ikke rigtig hvad var det der gik galt eller ændret sig ved hende, men flere besøge af mig kan hun ikke regne med.

Jeg tror jeg prøver CREAM på King massage næste gang, er der nogen der har været der.

 

 

Ja der er mange der har besøgt Cream på King. Søg på Cream så skal du bare se:)

I øvrigt havde jeg nøjagtig samme oplevelse med Ice som dig, for ca 4 måneder siden. Før var det en fest at besøge hende. Synd for hende, for hun bryder sig helt tydeligt ikke kom det mere. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Ja der er mange der har besøgt Cream på King. Søg på Cream så skal du bare se:)

Er hun bedre end Giph på PP eller hende de hotties på Amita og Pattaya i Aarhus?

Eller måske i samme klasse?

Der skal være nogle batterier man, ellers venter jeg indtil jeg læser om nogen lækker pige her.

Gerne til Thailand og opleve den ægte massage ;);)

Nogen siger at Devil's Den er det rigtig sted i Pattaya.????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Basba skrev, for 22 minutter siden:

Er hun bedre end Giph på PP eller hende de hotties på Amita og Pattaya i Aarhus?

Eller måske i samme klasse?

Der skal være nogle batterier man, ellers venter jeg indtil jeg læser om nogen lækker pige her.

Gerne til Thailand og opleve den ægte massage ;);)

Nogen siger at Devil's Den er det rigtig sted i Pattaya.????

Har faktisk aldrig besøgt PP, så det aner jeg ikke. 

Men hun er meget tilstede når du er hos hende. Mange, bla Nadia på Amita er såen lidt distancerende. Cream er opmærksom, lækker og rigtig sød - og fræk ;) 

Det er kondom sex, ingen anal,  men øko blow - og det er hun god til. 

Bryster B-C vil jeg vurdere. 

Hun er 35-40 år, fast og lækker. Hun har ikke født børn. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, den 23/4/2018 at 14:15:

Er hun bedre end Giph på PP eller hende de hotties på Amita og Pattaya i Aarhus?

Eller måske i samme klasse?

Der skal være nogle batterier man, ellers venter jeg indtil jeg læser om nogen lækker pige her.

Gerne til Thailand og opleve den ægte massage ;);)

Nogen siger at Devil's Den er det rigtig sted i Pattaya.????

Devils Den i Soi LK Metro er ikke hvad det har været.

Pigerne er noget slidte...men vil du ha’ to piget i 1,5 time og ikke bruge tid på at finde andre er det da ok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...