Hop til indhold
Gæst

Nyborgvej thaimassage

Recommended Posts

Gæst

Drenge. Så får i lige 2 nogenlunde friske andmeldelser.

Den ene fra i aften, den anden for en måned tilbage 

 

Lad os starte med det gamle.

 

Klokken var nok omkrin 20 og jeg følte jeg havde brug for velværd.

 

Gik rask derhen og blev lukket ind. I døren blev jeg modtaget af en lidt hærget dame, vil jeg nok sige. 

Hun var nok ikke højere end 1.60 høj og var nok omkring de 40+ i fuld joggin tøj.

Frem med menu kortet som er i overpris kategori. 1200 for 30 minutter med dansk og fransk.

Jeg betalte og damen sagde special time for you.

Blev vist ovenpå til det bagerste lokale. Hyggeligt varm rum.

Hun gik og jeg ventede i hvad der nok svare til 15 minutter.

Hun kom ind iført kimono og duftede dejlig frisk. Hun bad mig smide mig og smide under drengene. Hun smed efterfølgende selv kimonoen, og hun så bare dejlig ud, en naturlig d skål og flot timeglas figur.

 

Herefter startede der en time med velværd og dejlig pirring. Hun kom nærmest alt igennem. Dog alt med gummi. Men der var de 1200 mere end godt givet ud. Noget af det bedste jeg længe har prøvet. Og nej ikke reklame. For læs med længere nede, så høre i om en ekstrem ringe oplevelse på samme adresse. Men kort opsumering.

Stedet 8/10

Pigen 8/10 

Diskretion 1/10 stående midt ud til nyborgvej.

 

Så i aften drog jeg afsted igen, i håbet om at få samme tur som sidst.

 

Blev lukket ind af igen en kvinde i jogging tøj, dog ikke den samme. Frem med menu kort, samme pris igen, i håb om samme behandling, havde ikke kvindens navn fra sidst. Men tror hun er væk der lå 2 piger og sov og kunne ikke genkende hende fra sidst.

Når op ad trapperne til et andet værelse. Lidt mindre men dejlig varmt.

Ind kommer en anden pige end hende der tog imod, lille petit nok også de 35-45 år. Ansigtet så lidt for rynket ud til en på 20-30 år.

Når jeg smed kludende og lagde mig. Hun sagde ''massage'' og ja sagde da ja.

Her begyndte så en hyggelig omgang nusning. Intet af det hun lavede vil jeg kalde massage. Enkelt strej af lille mand. Og et par klap på ballerne og jeg skulle vende mig.

Hun så mit hejste flag og sagde ''wow flot pik'' tak som byder da.

Flere gange tog hun lige fat mens hun masserede forsiden.

Så smed hun klunset, og jeg tænkte nu skal hun sku vågne lidt. Så smed hende på ryggen og slikkede alt det jeg kunne. Det kviterede hun med skrig og vin, jeg tænkte bare fake fake og forsatte, og min santen om der så ikke lige kom en gos omgang safter.

Når på med gummie og igang i missionæren. Fortsatte nok i denne stilling i 6 minutter. Så bad hun mig komme. Det syntes jeg ikke jeg gad. Så ned og slikke igen og lege videre.

Så tog hun med magt min pik i fissen og nærmest hev mig frem og tilbage i bolle bevægelser. Så skete der noget jeg ikke havde regnet med.

Hun kiggede ned på min pik som var fyldt med blod, tæppet vi var på var fyldt med blod, mit ansigt var fyldt med blod. Hun havde vist lige glemt at fortælle at hun havde sin periode, så nu af med gummi og hun bad mig om at komme.

Ville gøre det på hendes bryster. Men trykket var ret så stort. Så endte med at gøre det i ansigtet på hende 

Ude af døren igen efter 26 minutter. Hvor min første gang der varede omkring 1.5 time.

 

Tilbage sidder jeg nu med en meget grim smag i munden og en følelse af øvhed.

P.s intet link til adressen, men alle i odense kender stedet 

Hav det godt derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HoHo :wub: håber da du fik tilbudt et bad ?. 

Var selv forbi for 14 dage siden, hvor jeg have en okay oplevelse med en 35-40 årig, lidt genert sød dansk talende thai kvinde, ca 165 høj , med røvgevir. Massagen startede lidt for blidt, men fik hende til at tage bedre fat. Det var tydeligvis ikke noget hun var uddannet til. Til gengæld var hun helt med, da vi startede på det sjove. Er sikke på hun kom da jeg slikkede hende og igen da hun red mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Har selv været på Nyborgvej 22 flere gange. Er vist kun sket en gang at jeg er blevet betjent af en pige jeg har været hos før, så enten har de en stor udskiftning eller også er der bare mange forskellige der er tilknyttet stedet. Deres massage er nogen lunde, men på ingen måde på højde med det man får mange andre steder hvor de satser mere på massagen. Tror nu også de på Nyborgvej satser mere på det erotiske end på massagen. Mine oplevelser på stedet har været lidt forskellige, men har nu aldrig haft dårlige eller uheldige oplevelser der. Bortset fra at jeg synes deres priser er liiige til den høje side.
Men vil nu nok sige at hvis pågældende pige vidste at hun var på den tid af måneden, og mon ikke hun vidste det, vil jeg nok mene at hun skulle have taget en fridag eller nøjes med at tilbyde ydelser der ikke indbefattede at man skulle have nærkontakt med hendes "skræv".
Danm - nu blev jeg sgu liderlig.... Vil finde mig et godt sted til b2b i aften. :-):-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 2 minutter siden:

Ser frem til at læse om din oplevelse i aften..... Synes det er svært at finde et favorit sted i Odense:huh:

 

Skal nok skrive et par ord om mit besøg. Er selv lidt i tvivl om hvor jeg skal tage hen. Men måske der er nogen der kommer med et godt råd. Har dog tidligere fået et par hint af en som jeg vil benytte mig af hvis der ikke kommer andet input. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, den 23/12/2017 at 08:24:

HoHo :wub: håber da du fik tilbudt et bad ?. 

Var selv forbi for 14 dage siden, hvor jeg have en okay oplevelse med en 35-40 årig, lidt genert sød dansk talende thai kvinde, ca 165 høj , med røvgevir. Massagen startede lidt for blidt, men fik hende til at tage bedre fat. Det var tydeligvis ikke noget hun var uddannet til. Til gengæld var hun helt med, da vi startede på det sjove. Er sikke på hun kom da jeg slikkede hende og igen da hun red mig.

Hvad fanden er røvgevir??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...