Hop til indhold
Guest Klyngen

Fræk veludrustet mand søges

Recommended Posts

Guest Klyngen

Dejlige frække storbarmede Nemtøs og Klyngen skal lege frækt sammen i januar måned og vi vil gerne invitere en fræk veludrustet mand med til en fræk trekant med dejlig blid sex. Alder fra 43 år og opefter. Det kommer til at foregå i nærheden af Aalborg  

Hvis du er interesseret i at deltage i en virkelig lækker, fræk og våd leg med os så send en pm til Klyngen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Klyngen skrev, for 51 minutter siden:

Dejlige frække storbarmede Nemtøs og Klyngen skal lege frækt sammen i januar måned og vi vil gerne invitere en fræk veludrustet mand med til en fræk trekant med dejlig blid sex. Alder fra 43 år og opefter. Det kommer til at foregå i nærheden af Aalborg  

Hvis du er interesseret i at deltage i en virkelig lækker, fræk og våd leg med os så send en pm til Klyngen.

 

 

Jeg tror, at du skal forklare, hvad, "PM", betyder... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
WhoKnowsWhat skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror, at du skal forklare, hvad, "PM", betyder... 

Personal Message!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Kære alle på EG

Tak for den store interesse vedr deltagelse i en trekant med dejlige frække nemtøs og jeg. Vi har fundet den rette mand til trekanten. 

Glædelig jul og godt nytår til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...