Guest Klyngen Skrevet 22. December, 2017 Dejlige frække storbarmede Nemtøs og Klyngen skal lege frækt sammen i januar måned og vi vil gerne invitere en fræk veludrustet mand med til en fræk trekant med dejlig blid sex. Alder fra 43 år og opefter. Det kommer til at foregå i nærheden af Aalborg Hvis du er interesseret i at deltage i en virkelig lækker, fræk og våd leg med os så send en pm til Klyngen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. December, 2017 (edited) *DELETED* Redigeret 22. December, 2017 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 22. December, 2017 Klyngen skrev, for 51 minutter siden: Dejlige frække storbarmede Nemtøs og Klyngen skal lege frækt sammen i januar måned og vi vil gerne invitere en fræk veludrustet mand med til en fræk trekant med dejlig blid sex. Alder fra 43 år og opefter. Det kommer til at foregå i nærheden af Aalborg Hvis du er interesseret i at deltage i en virkelig lækker, fræk og våd leg med os så send en pm til Klyngen. Jeg tror, at du skal forklare, hvad, "PM", betyder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 22. December, 2017 WhoKnowsWhat skrev, for 6 minutter siden: Jeg tror, at du skal forklare, hvad, "PM", betyder... Personal Message! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 23. December, 2017 Kære alle på EG Tak for den store interesse vedr deltagelse i en trekant med dejlige frække nemtøs og jeg. Vi har fundet den rette mand til trekanten. Glædelig jul og godt nytår til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg