Hop til indhold

Fræk veludrustet mand søges

Featured Replies

Skrevet

Dejlige frække storbarmede Nemtøs og Klyngen skal lege frækt sammen i januar måned og vi vil gerne invitere en fræk veludrustet mand med til en fræk trekant med dejlig blid sex. Alder fra 43 år og opefter. Det kommer til at foregå i nærheden af Aalborg  

Hvis du er interesseret i at deltage i en virkelig lækker, fræk og våd leg med os så send en pm til Klyngen.

Skrevet
Klyngen skrev, for 51 minutter siden:

Dejlige frække storbarmede Nemtøs og Klyngen skal lege frækt sammen i januar måned og vi vil gerne invitere en fræk veludrustet mand med til en fræk trekant med dejlig blid sex. Alder fra 43 år og opefter. Det kommer til at foregå i nærheden af Aalborg  

Hvis du er interesseret i at deltage i en virkelig lækker, fræk og våd leg med os så send en pm til Klyngen.

Jeg tror, at du skal forklare, hvad, "PM", betyder... 

Skrevet
WhoKnowsWhat skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror, at du skal forklare, hvad, "PM", betyder... 

Personal Message!

Skrevet

Kære alle på EG

Tak for den store interesse vedr deltagelse i en trekant med dejlige frække nemtøs og jeg. Vi har fundet den rette mand til trekanten. 

Glædelig jul og godt nytår til jer alle 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.