Hop til indhold

Efterlysning sugemis i Vanløse

Featured Replies

Skrevet

Long time ago, jeg anmeldte hende på hedomax og venuslogen, og hun var dengang sur over at hun ikke kunne få slettet annoncen, og var tvær til at tage min ind som kunde, lejligheden i Vanløse var klam beskidt ulækker og fyldt med kasse og deres afføring og hun suttede på en meget kedelig måde så jeg tilsidst måtte bede om hånd....tror at hun dengang ike var helt rask i sit hoved....hende vil jeg aldrig besøge igen

Skrevet
  • Author
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Long time ago, jeg anmeldte hende på hedomax og venuslogen, og hun var dengang sur over at hun ikke kunne få slettet annoncen, og var tvær til at tage min ind som kunde, lejligheden i Vanløse var klam beskidt ulækker og fyldt med kasse og deres afføring og hun suttede på en meget kedelig måde så jeg tilsidst måtte bede om hånd....tror at hun dengang ike var helt rask i sit hoved....hende vil jeg aldrig besøge igen

Ja du kaldte dig ølmanden dengang?

Jeg har besøgt hende et par gange hun havde det med at hive patteren frem på trappen 

Hun ville gerne ha slikket fisse kan jeg huske 

Har du hendes nr stadig 

Skrevet
Peter den store skrev, for 4 timer siden:

Ja du kaldte dig ølmanden dengang?

Jeg har besøgt hende et par gange hun havde det med at hive patteren frem på trappen 

Hun ville gerne ha slikket fisse kan jeg huske 

Har du hendes nr stadig 

Yep og nej, Yep jeg er Ølmanden, og nej jeg har ikke hendes nummer, og hvis hun ikke længere annoncerer så er det nok fordi hun ønsker at lægge den del af sit liv fra sig..

god jul og godt nytår

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.