Hop til indhold
Kia

Kopieret min tekst

Recommended Posts

Tobias skrev, for 4 minutter siden:

Så længe hun ikke kan kopier din skønhed smukke Kia ;)

 

Tobi

:rolleyes: thumbs Up Tobi.

men bare møgirriterende, for vi bruger sgu tid på vores tekster.

Men det er åbenbart blevet “normalt” og “okay”, at låne fra andre. Kunne se hvis det var en sætning eller ord, men hele teksten..?  og så kun ændre at man er mulat og har J-skål.

 

5E6B9BEB-FC01-447B-9CCD-965563D4545E.png

4B606782-BC75-4421-9E3E-D416854C5BF5.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre ikke, at du kan gøre så meget andet, end hvad du allerede har gjort. Fejt, at man ikke er kreativ nok til at finde på sine egne tekster, og at man så må ud og stjæle, men man må jo så bare håbe for hende og hendes kunder, at hun så kan leve op til det du har skrevet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LabreLaura skrev, for 36 minutter siden:

Jeg tror desværre ikke, at du kan gøre så meget andet, end hvad du allerede har gjort. Fejt, at man ikke er kreativ nok til at finde på sine egne tekster, og at man så må ud og stjæle, men man må jo så bare håbe for hende og hendes kunder, at hun så kan leve op til det du har skrevet ;)

Nej der er desværre ikke så meget at gøre. Men kan heller ikke bare ignorere det, for når jeg så ligger ny tekst ind her senere, så snupper hun vel også den.

men noget er der gjort, for nu vil gamle og nye brugere være klar over, at hun “låner” fra andre pigers profiler af..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kia skrev, for 2 timer siden:

når jeg så ligger ny tekst ind her senere, så snupper hun vel også den.

Evt. kan du ligge nogle finter ind i din tekst - nogle ubetydelige fejl, som f.eks. dobbelt afstand, punktum fremfor komma mv. - så man kan se at det bare er kopieret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kia skrev, for 6 timer siden:

Kunne se hvis det var en sætning eller ord, men hele teksten..?  og så kun ændre at man er mulat og har J-skål.

har hun samme tlf nr som dig ????

hun sætter helt sikkert pris på reklamen som du herved bidrager med..;) anyway, thats the game on this scene :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 26 minutter siden:

har hun samme tlf nr som dig ????

hun sætter helt sikkert pris på reklamen som du herved bidrager med..;) anyway, thats the game on this scene :)

Nej selvfølgelig ikke.. For så havde gæsterne jo kontaktet mig..:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...