Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var så heldig at få en aftale med denne fabrlagtige kvinde inden hun rejste for denne gang:) og det var en oplevelse jeg kommer til at have for mit indre blik længe.

Hun holdt til på en villavej i KBH området og stedet var superfint og diskret, som jeg godt kan lide det.

Fernanda er en utrolig smuk og utrolig veltrænet kvinde, så det skal man være til. 

Jeg vil tro at jeg er 20 år lldre end hende, men hun fik mig til at føle mig det samme antal år yngre. Jeg ved ikke om det var en GFE, men der var nærvær, indlevelse uden det virkede påtaget og ingenting der ikke kunne lade sig gøre. Nu har jeg så heller ikke specielle ønsker, andet end til den blide side.

Hun er udover at være smuk og dejlig i sengen også rigtig sød at tale med, og hun formår at skabe en god og afslappet stemning.

Hun er vist tilbage i januar og det er jeg 100% sikkert også.

Desværre ikke link da profilen ikke er aktiv nu på EG.... men mange herinde har enten besøgt hende, eller måske læst hendes anmeldelser uden at have besøgt hende. Hører du til den sidste kategori, så er det bare afsred med dig:)

Ha en aftale med en anden kvinde i dag jeg ikke har mødt før, så der er en anmeldelse mere på vej inden læng:) 

nu må jeg ud og juleshopppe :?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...