Hop til indhold
Lady Cherie

JEG ER IKKE MASOKIST!

Recommended Posts

Borende X skrev, for 31 minutter siden:

Hvad i alverden er en manflue? Noget, man fanger ørreder med?

Google er din ven, når der er noget du ikke ved!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Google er din ven, når der er noget du ikke ved!!!

Det kunne jeg nok selv have regnet mig frem til, men det havde været rart at høre ophavsmandens egen forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Hvad i alverden er en manflue? Noget, man fanger ørreder med?

Manflue er den influensa mænd får, som er en af de aller værste sygdomme i verden. Bare spørg mædd der har haft den.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
modenelsker skrev, for 11 minutter siden:

Manflue er den influensa mænd får, som er en af de aller værste sygdomme i verden. Bare spørg mædd der har haft den.:D

Den er faktisk, på det nærmeste, dødelig... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 21 minutter siden:

Manflue er den influensa mænd får, som er en af de aller værste sygdomme i verden. Bare spørg mædd der har haft den.:D

Jeg vil personligt hellere have en stegegaffel i min lysken, end blive ramt af denne forfærdelige sygdom ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 21/12/2017 at 21:42:

Jeg har bare lige konstateret at jeg på ingen måde er bare en snært masokist.....

Ja det hele startede med jeg fik en før julegave...En Braun Silk epil 9....sådan en der hiver hår ud med små pincetter, og den var hel fin på benene....den gjorde slet ikke så ondt, som den gamle....Så helt overmodigt læste jeg brugsforvirringen: den kan bruges i Bikinilinjen (det er den der under dellerene) så den skulle lige findes ....

Ned med trusserne op med dellerne og frem med dimsen......AV FOR HELVEDE.....det gjorde ondt, om det er vel bare starten.....nu ikke være en kylling....så påen igen.....AVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV nu kunne selv naboen hører at det gjorde ondt, ....kikkede ned, jeg havde epilateret ca. 1 cm......jeg var klar over at her var jeg i gang med noget hvor dødsfaktoren var nær og jeg burde have Falcks telefonnr indefor rækkevide hvis jeg fortsatte.....hvad jeg klogelig ikke gjorde.

Jeg tror jeg trods Brugsforvirringen om at det kan gøre lidt ondt først (lidt???????????????????????????????? ) holder mig til min gode gamle skraber) :D:D:D 

ps plaster søges!

Nearly wet my self there ;) købte også sådan en smart tingest for nogle år siden, ville kun bruge den på mine ben - har det med at skære lange striber hud af skinnebenet så det skulle da prøves - nåede vist kun lige knap 5 cm før den blev slukket, renset for den smule hår der var i og sat billig til salg:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...