Hop til indhold
Guest Anilingus

Hvem var det der vandt i dag ? - STORE PATTER !

Recommended Posts

Guest Anilingus

Nu må jeg have lidt synspunkter...

Først #metoo og nu må de mandlige landsholdsspillere ikke længere råbe "store patter" i omklædningsrummet når kampen er vundet.

Hvad er det lige der sker her som 2017 er ved at rinde ud ?

Herinde er der så dejlig frit og rart - ja vi siger tingene som de er, uden ret meget omsvøb...

Overgreb er absolut ikke OK, men de kvinder der siger, at de har været udsat for noget, der dengang gik over deres grænse, burde allerede da, have sagt tydeligt og klart fra, uanset afhængighedsforhold o.l.

Hvis et klap i numsen ikke er OK, så gi da manden et dickslap tilbage med det samme, og lad være med at gå at gemme på det i årevis. Vis ham at din grænse er overskredet, det virker bedre end noget andet...

Det der sker nu er, i min optik, med til at gøre den afstand der i forvejen er ved at blive større, endnu større - mænd er født som mænd og ikke som maskiner, kvinder ditto - han skal respektere enhver kvindes grænser og den eneste måde at lære ham det på, er at svare igen med den samme medicin.

Det næste skridt er så at nogle forarges over at der råbes  "store patter".

Jamen kære kvinder der føler sig stødt, så find da selv sammen i jeres egen fællesskaber og råb "store pikke" o.s.v.

Så hvem var det egentlig der vandt i dag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt skal være årh så politisk korrekt for tiden.

Det er altså ikke en flok spejder drenge på 8 år der fejer at de har lært at binde et nyt knob.

Det er som om at det er blevet trendy at føle sig krænket over alt muligt og ingen ting.

Jeg kan ikke lide at spise lever så undlader det. Jeg spiser det ikke for at kunne sige: det smager ikke godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Overgreb er absolut ikke OK, men de kvinder der siger, at de har været udsat for noget, der dengang gik over deres grænse, burde allerede da, have sagt tydeligt og klart fra, uanset afhængighedsforhold o.l

 

meget enig Anilingus, især den den pointe med afhængighedsforholdet, vi lever I en velfærdsstat med en pæn forsørgelse af kvinder med børn, så .....at beklage sig tyve år efter en påstået krænkelse er dårlig stil..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget pjat, at spillerne ikke må have deres pattepjatteri i fred, uden at nogen straks forarges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltager i forargelsen!

Jeg vil have, at de råber på c-skåle store, spændstige og selvsiddende bryster i stedet. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 46 minutter siden:

Det har alle dage været prollet. :D 

Prollet ?

Nej, tror faktisk min bedstemor ville have sagt fjollet :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem var det der vandt idag? STORE NØDDER (udtales “ nøijer” i Østjylland)

den må da kunne godkendes i etisk råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...