Guest AmandaCassiopeia Skrevet 21. December, 2017 Her i huset har en af telefonpigerne været kreativ og siddet og nørklet med gran og julekugler. Vi andre nøjes med at sysle med kuglerne Glædelig jul til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. December, 2017 Er det ikke lidt sjusket kun at sysle med kuglerne, og så glemme alt det andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 21. December, 2017 (edited) Aaaiiiih......den kunne du ikke være bekendt! Nu skal jeg jo sidde her på mit arbejde imens kuglerne summer og snurrer efter at blive syslet om.....helt uden forståelse fra chefen om mit store ønske efter at komme tidligt ud af kontoret, og "købe julegaver". Du kan vente dig kan du! Redigeret 21. December, 2017 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. December, 2017 Glædelig Jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. December, 2017 (edited) AmandaCassiopeia skrev, 1 time siden: Her i huset har en af telefonpigerne været kreativ og siddet og nørklet med gran og julekugler. Vi andre nøjes med at sysle med kuglerne Glædelig jul til alle Hold da op, når først koglerne er større end kvisten, så er det da på tide at få lavet lidt balance i forholdene Glædelig Jul herfra, og god fornøjelse med de kugler der måtte komme forbi Redigeret 21. December, 2017 af Butch "Staveforkertfejl" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. December, 2017 Butch skrev, 1 time siden: Hold da op, når først koglerne er større end kvisten, så er det da på tide at få lavet lidt balance i forholdene Ja, et eller andet bør der jo ske. Og jeg har en ret god idé om hvad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. December, 2017 AmandaCassiopeia skrev, for 3 timer siden: Her i huset har en af telefonpigerne været kreativ og siddet og nørklet med gran og julekugler. Vi andre nøjes med at sysle med kuglerne Glædelig jul til alle Ser godt ud !! Glædelig jul til jer alle DK fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg