Hop til indhold
NicklasCD

Susana - (jule)magi på Nørrebro

Recommended Posts

Susana – så blev det hed jul på Nørrebro. Og dagens oplevelse bekræftede mig blot i – hvorfor jeg går til GP. Og Susana hende kunne besøge igen i morgen.

Men først og fremmest – så skal der herfra lyde en stor tak til @KarlEinar. Hvis det ikke var for din anmeldelse tidligere på måneden, så havde jeg aldrig kunnet vinge denne fremragende GP af. Susana er et godt bekendtskab, som jeg uden tvivl vil huske – og vende tilbage til.

Jeg havde set hende tidligere på EG, men må erkende, at jeg troede hun var en fake profil. Det er hun bestemt ikke, tværtimod. Hendes EG billeder gør hende faktisk uret, og hun overstråler billederne meget i virkeligheden. Hun er en meget flot kvinde; kønt ansigt, meget charmerende, meget humoristisk og en guddommelig krop. Hun kunne godt minde lidt om en tynd, yngre, brasiliansk udgave af Ulla Essendrop. ;)

Anyway – nem booking via sms i dag. Hun havde tid 1½-time senere, men kun for en time. Stedet er meget fint, diskret, rent og rigtig hyggeligt. Susana tog imod i høje hæle, en klassisk meget lille, brasiliansk g-streng og en bh der fremhævede hendes sindssygt lækre silikone bryster. Storsmilende og noget højere end forventet, fik vi aftalt spillereglerne og afregnet. 1.300 kr. for 1 time – og så kan skyde med det du har at komme med. ( tror jeg hun fik formuleret det). Jeg blev hældt i bad og instrueret i hvad der skulle vaskes og hvor meget. Mens jeg var i bad, kom hun ud og kyssede lidt, skyndte lidt på mig osv. Det var et fint initiativ.

Det jeg kom ind i værelset, havde hun smidt de høje hæle og var mere i naturlig højde. (omkring de 172cm). Hun angreb mig nærmest med tungekys og var alle steder over mig. Der blev kysset meget og intenst, mens hun tog sit meget begrænsede tøj af. De næste 20 min. kom vi det meste af sexskalaen igennem: Virkelig god øko blow, flere stillinger og meget intens GFE sex. Stort set konstant kys under sexen. Og hvis ikke, så slikkede hun mig op og ned af halsen, i ørerne osv. Meget dejligt. Da jeg kom første gang i det i øvrigt knaldrøde kondom, som hun kaldte noget med Santa’s condoms. Jamen - så tilbød hun noget koldt at drikke og en dejlig massage.

Herefter blev jeg ’beordret’ til at massere hende; både foran og bagpå. Det kunne hun lide, og hun stønnede meget. Det tændte mig sindssygt meget, og så måtte vi jo på den igen. Denne gang med en herlig afslutning med mund/hånd. Der var desværre gået 55 min. nu. Hun prøvede at være på og flink, men næste aftale havde allerede ringet. Det var lidt komisk og egentlig synd for hende, for hun ville helt klart gerne give mig fornemmelse af at jeg var unik. Men samtidig skulle hun i bad og skifte sengetøj osv. Jeg kom i tøjet og hjalp hende med at rydde op, og så ud af klappen. Det pinte hende kunne jeg se, men hun sagde ikke noget. Virkede mere flov. En situation jeg ikke har oplevet på samme måde.

Susana er sindssygt lækker og ligger meget højt på min liste. Også ved sammenligning med oplevelser i Brasilien, Cuba og Columbia. Jeg skal klart se hende igen i det nye år. Hun tager hjem d. 29/12 og er tilbage til februar.

Der er sgu noget over Brasilien. De kan spille bold og lave damer. Pas på hende, men overvej om du skal give dig selv en erotisk/eksotisk julegave inden d. 29/12.

PS: Billede 1 ligner hende mest. Hendes bryster ser lidt mærkelige ud på nogle af de andre billeder. Men hendes kasser fejler sgu ikke noget i virkeligheden. De er bare mega lækre! :rolleyes:.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...