Hop til indhold
arkibal

Nina igen, Marselisborg Allé, Aarhus

Recommended Posts

Hvis man som jeg hele tiden prøver nye steder, så sker det at kemien fejler – først et sted og så et andet og måske tredje. Erektionen savner kraft eller udebliver helt, og min selvtillid siver væk: Måske er jeg ved at ankomme til livets lange, grå vinter, hvor libidoen er en skygge af sig selv, og sex er en ting i fortiden. Sidste udvej er så et besøg hos Nina. Hvis hun ikke kan, så ser det sort ud. 

Det hele starter også fint nok. Hendes fingre udretter den sædvanlige magi, og selv om jeg kun har penge til et handjob, så klæder hun sig generøst af og kravler op og placerer sin dejlige kusse lige oven på mit mundtøj. Nina er vel nærmest på alder med mig, og hun er ikke helt så stram som en ung model, så jeg kan uden videre presse min tunge helt op i hende.

Men så begynder forløbet at afvige fra manuskriptet. Hun holder op med at masturbere mig og begynder at stønne. Det er jo ikke lige det, jeg havde forestillet mig. Jeg betaler jo netop for ikke at bekymre mig en pind om, hvorvidt hun får noget ud af det og udelukkende koncentrere mig om min egen nydelse. Det er mildt sagt uprofessionelt.

Men jeg aner åbenbart, at noget specielt er under opsejling, så jeg fortsætter med at slikke hende det bedste, jeg har lært. Alt for længe, mere end tyve minutter, måske en halv time. Et par gange er jeg lige ved at blive kvalt, fordi hun vrider sig og borer sin røv ned over min næse. Pikken får stadig lov til at passe sig selv.

Så krummer hun ryggen og hvisker, at hun er ved at komme, og i det næste nu skyder der bitter væske fra hendes kusse ned i min mund og ud over mit skæg. Det smager stærkt, ikke ret godt og helt anderledes end urin, men jeg er ligeglad, for på det tidspunkt befinder jeg mig nærmest i religiøs ekstase. Min pik bliver stadig ignoreret, så jeg må fortsætte i fem minutter endnu, indtil hun igen giver lyd fra sig og skyder ryg.

Så – langt om længe – bliver det min tur, og jeg får det sædvanlige, emminente handjob med en finger op i røven. Min pik er nu så stiv, at den kan gå på juleindkøb alene, og enhver tvivl om min libido er forduftet som dug for solen.

"Du er god med din tunge" siger hun og giver mig et stort kys, efter at hun har tørret sine safter af mit skæg med en vådserviet. Jeg er blevet misbrugt og squirtet på, og min selvtillid har næppe haft det bedre i mange år. Bagefter betaler jeg hele indholdet af min pung, skønt jeg selv måtte gøre det meste af arbejdet. Det er godt nok groft, og jeg vil huske det til min dødsdag.

 

 

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn oplevelse arkibal, din beskrivelse af Nina er spot-on. Jeg har flere gange haft glæden af at slikke Nina, et par gange har hun fået orgasme (dog uden Squirt). Jeg vil glæde mig til at besøge hende inden længe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel skrev, den 23/12/2017 at 12:01:

Skøn oplevelse arkibal, din beskrivelse af Nina er spot-on. Jeg har flere gange haft glæden af at slikke Nina, et par gange har hun fået orgasme (dog uden Squirt). Jeg vil glæde mig til at besøge hende inden længe

Osse jeg. Gad vide, om hun er på næste weekend?

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogen beskrivelse af Nina ? 

for da jeg var forbi var der en langt fra tiltalende ældre thai dame der ... der på ingen måde indbød til noget som helst ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har vist lige beskrevet Nina selv, tror jeg.

Alt afhænger af øjet, der ser, men jeg kan godt følge dig, hvis du ser det, du har beskrevet, når du ser hende. Nogen "afstandsblænder" er der ikke tale om for hendes vedkommende...

Mvh

Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg

:P ok...  

vil bare være sikker på om det var den samme som jeg havde mødt et par gange... 

der har jeg spurgt efter den anden dame som også var der ... hun er lidt mere tiltalende ... men også en kvinde i slut 40'erne tror jeg...

men den dag fik jeg nok lidt ... ej hende der hun er ikke lige noget for mig... men man skal måske bare lukke øjnene og tænke på en anden. :) 555

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok længe siden jeg forvildede mig derned i kælderen. Kan ikke helt huske hvorfor men jeg var på vej ud igen, da den ældre rimelig slanke Thaidame frækt sprgte om jeg så ikke bare trængte til et HJ og viste med hånden hvordan hun spillede den og Spermen der sprøjter langt op i loftet....så sagde jeg Ja og kom ind til en yngre let buttet som vist  nok gjorde det ok. Da jeg så kom ud, lå hun på sofaen og spurtge på typisk thai-maner om det var godt skat og kom snart igen osv....har ikke været der siden , men overvejer nu lidt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige siden legendariske Geog forlod butikken har Nina været lidt uheldig med sine assistenter.

Men kommer man i hænderne på Nina selv er dagen reddet... hun kan ting med de fingre!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Arkibal,

Tak for din anmeldelse. Har selv lige være hos Nina. Har besøgt Nina en del gange, altid massage, kun fordi det er dejligt, finger i røven og HJ, altid super godt. En enkelt gang har jeg knallet hende, det duede slet ikke, min skyld, min krop syntes ikke at den vil knalde Nina, underligt men sådan er det.

Havde haft nogle ganske stærke smerter i nakken, tænkte at Nina kunne gøre noget ved det, og det var faktisk min tanke, ok en tømning ville ikke være af vejen, men det var massagen jeg kom for.

Massagen starten på mine ben, mærkeligt den plejer at starte i nakke, nå pyt med det det var super dejligt, jeg bliver vendt om, jeg kunne sku ikke lade være med at nusse hendes ben. Pludselig springer hun op på mig, borer hendes fisse nedover mit ansigt, ikke super rat, tager fat om hendes hofter, så jeg kan styre hende, læs få luft. Efter nogen tid får jeg et sprøjt lige i munden, ikke på min mund, ikke ved min mund, nej lige i kæften, det smagte ikke godt. Skal jeg sige noget så måske som tis, ikke fordi jeg ved ved hvad tis smager af, men det er mit bedste gæt. Er det blæren der giver efter under orgasme??? i min verden smager fisse saft af intet, kan smage super dårligt, hvis hygiejnen ikke er ok, ellers ikke nogen smag.

Nu ville hun så knalde, nej tak fra min side, jeg kan ikke knalde Nina, og jeg var så klar til Ninas special behandling, jeg kom som en sindsyg, på top 5 af "komninger" i mit liv. Da min orgasme endelig var færdig, grinede Nina og pegede på hendes bryst, hold da kæft en klat, jeg beder nu om lidt mere massage, hold kæft det var dejligt. 

Mine nakke smerter er lidt mindre. Hvis nogen kender en dygtig massør i Århus, må I godt lige give besked.

På et eller anden underligt plan føler jeg ikke jeg har haft sex med Nina, ikke noget med samvittighed at gøre, jeg føler nærmest hun har givet mig en kropslig oplevelse på et andet plan.

Arkibal, jeg håber at det er ok jeg ligger mine oplevelser, under din anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle jer frække mænd.

 

Nu er det tiden, jeg skal forbi Nina, hun er altid god, men er der nogen af jer, der ved om hun har en hjælper og evt. prøvet hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, den ‎26‎-‎12‎-‎2017 at 10:38:

men også en kvinde i slut 40'erne tror jeg...

Det er nogle høje tal i gør i :P i hvert fald aldersmæssig :huh: 

Jeg var forbi Ninna engang i, tror November?

Dog ikk lige mig, men derfor kan hun jo være det for andre ;)

Go Tur :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Det er nogle høje tal i gør i :P i hvert fald aldersmæssig :huh: 

Jeg var forbi Ninna engang i, tror November?

Dog ikk lige mig, men derfor kan hun jo være det for andre ;)

Go Tur :P

ja... nina selv er heller ikke lige min kop the... hun ser lidt for slidt ud i min verden ;P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...