Hop til indhold
AmagerLarsen

Har nogen været hos de store bryster?

Recommended Posts

Guest Klyngen

Hun har huseret i Aalborg under navnet Sexy Marina. En anden bruger på EG efterlyste tidligere om nogen kendte hende og så vidt jeg husker var det @Faunus der frarådede at besøge hende. 

Personligt ville jeg også holde mig langt væk! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Klyngen skrev, for 2 timer siden:

Hun har huseret i Aalborg under navnet Sexy Marina. En anden bruger på EG efterlyste tidligere om nogen kendte hende og så vidt jeg husker var det @Faunus der frarådede at besøge hende. 

Personligt ville jeg også holde mig langt væk! 

Hun tænder da godt nok ikke mig, men derfor siger jeg da ikke, at jeg vil holde mig væk. 

Men du har åbenbart besøgt hende, så fortæl, hvorfor du ikke vil gentage besøget..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
WhoKnowsWhat skrev, for 1 minut siden:

Hun tænder da godt nok ikke mig, men derfor siger jeg da ikke, at jeg vil holde mig væk. 

Men du har åbenbart besøgt hende, så fortæl, hvorfor du ikke vil gentage besøget..? 

Selvfølgelig har jeg ikke besøgt  hende! Læs hvad jeg skriver!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Klyngen skrev, for 41 minutter siden:

Selvfølgelig har jeg ikke besøgt  hende! Læs hvad jeg skriver!

Citat fra dig;

"Personligt ville jeg også holde mig langt væk!" 

Jamen, ham som startede indlægget er da ligeglad med, hvad én, som ikke har besøgt kvinden vil eller ikke vil. 

Han vil da høre fra én, der har besøgt hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
WhoKnowsWhat skrev, Lige nu:

Citat fra dig;

"Personligt ville jeg også holde mig langt væk!" 

Jamen, ham som startede indlægget er da ligeglad med, hvad én, som ikke har besøgt kvinden vil eller ikke vil. 

Han vil da høre fra én, der har besøgt hende. 

 

Det ka du have ret i @WhoKnowsWhat    :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bare både hendes tekst og billeder (og ikke mindst bryster) virker meget reelle. Jeg satser og tager et kort møde med hende snarest. 

Men hvis nogen rent faktisk har været sammen med hende vil jeg gerne høre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da ikke noget at tvivle på, hvis hun er tjekket på tineye! Hun ser da ikke kedelig ud, hvis man gider tage helt til Ålborg! ;-)  Hvis jeg boede i nærheden, ville jeg bestemt aflægge besøg. Der er jo altid muligheden for at vende om i døren med et "nej tak", hvis billederne er fake. Ganske enkelt. Så har man jo kun spildt lidt tid og evt. benzin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Jeg ville også gerne besøge hende, men ser ud til hendes profil ikke er opdateret siden d 21-12 desværre... sikke bryster :o) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akvarium skrev, 1 time siden:

Nogen der ved om hun er den samme der var i Taastrup og Roskilde tidligere? (Jeg kan ikke se nogen billeder i annoncen).

Du skal trykke på hendes navn nederst i hendes annonce så kommer der billeder frem. Tror nu ikke det er den samme som trådstarteren efterlyser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 10/3/2018 at 20:03:

Du skal trykke på hendes navn nederst i hendes annonce så kommer der billeder frem. Tror nu ikke det er den samme som trådstarteren efterlyser.

Endnu mere grund til at blive væk:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...